IL: Marko, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2a9d652f-f7bc-4dc4-80be-cd7c57f9c8c0
"Ylivoimainen
Marko Simonen, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. Kwanjit Khamphimai, 46, eli Jippi, pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa. Nyt Marko kertoo, mikä tekee Jippistä ylivoimaisen puolison. Kaikki eivät kuitenkaan suhtaudu Markon ja Jippin onneen ilolla, vaan he ovat törmänneet myös ihmisten ilkeämielisyyteen. Negatiiviset kuulopuheet eivät voisi heidän mielestään olla kauempana totuudesta."
"Voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
- Vautsi vau, ajatteli Marko Simonen, 59.
Hän kaarsi autollaan Lohjan torin laidalle kolme vuotta sitten ja näki Kwanjit Khamphimain, 46, kävelevän häntä kohti.
- Tuossa on tyylikäs ja kaunis nainen, Marko ajatteli mielessään."
👍
Oikein paljon onnea Markolle ja Jipille!
Kommentit (92)
Mielestäni hyvin yhteen sopiva pari. Ikäerokaan ei ole huikea, kuten monilla Pattayan baarityttöjä naineilla. Siellä länsimaalaiset ukot menevät avioon 20-vuotiaiden baarityttöjen kanssa, tunnettuaan muutaman viikon. Rakentavat talon maaseudulle, ostavat auton, aloittavat bisneksen. Sitten kun rahat loppuvat, vaimo potkaisee vanhan ukon pellolle. Ukko palaa rahattomana kotimaahansa ja vaimo saa pitää kaiken. Koillis Thaimaa ( Isan), on täynnä länsimaalaisten ukkojen rakentamia taloja.
Vierailija kirjoitti:
"...pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa"
Niin suominaiset! Ottakaas oppia nyt!
No mitä hänelle tarjottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan ihme mielistelee ja palvelee lihavaa pallonaamaa, jotta saisi kansalaisuuden.
Ihan sitten samaa kuin se sinun musta/ruskea petikaverisi 🤣
Miehet rupsahtaa - naisista tulee puumia. Eikö olekin ärsyttävää, läski äijä? 😂🤣
Tosi ylpeydenaihe olla joku mäll iämpäri pojille jotka nauraa sun löysälle pilulle sun selkäs takana. 👍
Lerppa on niiiiin kateellinen.😂 Minulla on yli 20v nuorempi avomies - ja Suomesta, ei kehitysmaasta.
"Suomesta" = suomessa asuva lähi itäläinen / afrikkalainen. Noinhan se aina menee.
Voi kun harmittaa ukonpak su kaista.😁 Minulla on ihan kantasuomalainen 23v nuorempi mies. Mahtaa ärsyttää...
N57
On mun naisystävä nuorempi kuin sun mies joten miksi pitäis ärsyttää...
Mistä lähtien 59 on ollut "vanhemmalla iällä"?
Ei täysin terveitä kommentteja ketjussa. Kylläpä ihmiset voi huonosti nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 59 on ollut "vanhemmalla iällä"?
Ihmislajin syntymästä? Ymmärrän että nuoruuden koetaan nykyään kestävän vähän pidempään, mutta ei se nyt eläkeikään asti kestä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan ihme mielistelee ja palvelee lihavaa pallonaamaa, jotta saisi kansalaisuuden.
Miehet rupsahtaa - naisista tulee puumia. Eikö olekin ärsyttävää, läski äijä? 😂🤣
Tosi ylpeydenaihe olla joku mäll iämpäri pojille jotka nauraa sun löysälle pilulle sun selkäs takana. 👍
Lerppa on niiiiin kateellinen.😂 Minulla on yli 20v nuorempi avomies - ja Suomesta, ei kehitysmaasta.
"Suomesta" = suomessa asuva lähi itäläinen / afrikkalainen. Noinhan se aina menee.
Voi kun harmittaa ukonpak su kaista.😁 Minulla on ihan kantasuomalainen 23v nuorempi mies. Mahtaa ärsyttää...
N57
Enpä usko, koska miehet rupsahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57
Enpä usko, koska miehet rupsahtavat.
Hohoijaa.. en minä syö fatserin sinistä samalla kun toinen käsi on sipsi pussissa kuten suomiakoilla on tapana. Ihan hyvin sitä säilyy jos ei syö kuin possu.
Marko löysi rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. He siis löysivät rakkauden yhdessä. Kenestä? Onko heillä moniavioinen suhde?
Mistä? Oliko rakkaus kiven alla?
Rakkaus lienee helpommin löydettävissä kuin järki näistä artikkeleista.
Täysin mahdoton ajatuskin, että ovat rakastuneita toisiinsa. Eikö niin?🤡
Suomimamma ei ala aikamiehiä passaamaan. Sitä nämä Markot yleensä haluaa ja ma t u mammat kyllä passaa kun eivät raukat paremmasta tiedä.
Minulla on aasialainen vaimo -ei kylläkään Thaimaasta, kuten jutun miehellä. En elätä vaimoni sukua. En edes vaimoani. Hän ei ole kertaakaan näiden vuosien aikana pyytänyt minulta rahaa.
Riippuu kovasti siitä, mistä ja minkälaisen puolison itselleen valitsee. Jos vaimo on kielitaidoton ja köyhä, jostain syrjäisestä hökkelistä riisipellon vierestä kotoisin, on tietenkin selvä, että mieheltä odotetaan merkittävää taloudellista panostusta. Saati jos on sortunut baarityttöön tai muuhun vastaavaan gold diggeriin. Oma vaimoni on koulutettu, kielitaitoinen ja moderni kaupunkilaistyttö. Molemmilla on omat rahat, kotityöt jaetaan tasan ym. Ihan samoin kuten elämä todennäköisesti menisi länsimaisen naisen kanssa.