Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te työttömät vastaatte kun joku kysyy oletko lomalla?

Vierailija
24.07.2026 |

Ja te jotka kysytte, miksi teette niin? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On neutraalimpaa kysyä, mitä olet puuhannut nyt kesällä tms. jos ei tiedä toisen työtilannetta 

Vierailija
2/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että olen työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että olen työtön.

Mä en kehtaa. Vastaan jotain ympäripyöreää: joo mutta terassin remontin kanssa olen touhunnut viime päivät 

Vierailija
4/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen välissä tässä ollaan.

Vierailija
5/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että olen vuorotteluvapaalla,jota ei enää ole.

Vierailija
6/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain, että en ole. Se riittää normaalisti vastaukseksi. Vain joskus yksi kampaaja oli tosi utelias ja kysyi vielä lisäkysymyksenkin, että "ai, sattuiko vaan olemaan tähän aikaan vapaata sitten". Vastasin sitten vaan, että joo.

Minusta ei ole asiallista kysellä töistä ja lomista ym. henkiläkohtaisesta ventovierailta. Koska on tiedossa, että monilla ei ole töitä ja lomia ym., eikä kukaan halua joutua kuulusteltavaksi, jos istuu kampaamossa.

Vierailija
7/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että olen työtön ja aina lomalla. Täällä mökillä mää lomailen aina. En ole ulkomailla käynyt sen jälkeen kun mökin hommasin eli 10 v sitten.

Vierailija
8/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro koska se ei kuulu palstahullulle hevonvittua ! Menisit jo helvettiin täältä jankuttamasta työttömistä 

Vierailija
9/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkojen välissä tässä ollaan.

Tää on hyvä vastaus. Kertoo myös että työtön pyrkii työllistymään. Olin itsekin vuoden verran työttömänä ja taisin vastata kyselijöille ihan vaan että en ole juuri nyt töissä. Pääsin työkkärin koulutukseen jolloin luonnollisesti opiskelin, en ollut työtön.

Kun nykyinen määräaikainen työsuhde päättyy olen reilusti työtön. Ikää sen verran että tuskin enää työllistyn.

Vierailija
10/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro koska se ei kuulu palstahullulle hevonvittua ! Menisit jo helvettiin täältä jankuttamasta työttömistä 

Huh, kuka sun aamumuroihin pissasi? 

Vierailija
11/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra ja Petteri Orpo !

Vierailija
12/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku vit*uillut sille tarpeeksi kun se on työtön. Niin se menee, ihmiset välillä tilttaa kun niille vi*tuilee tarpeeksi. Hauskinta on että se v*ttuilu ei muuta tosiasioita tai tilanteita millään lailla. Myös se on hauska että monesti ihmiset ei tajua katsoa paljonko niitä. V*ttuilijoita on verrattuna niihin jotka ei v*ttuile.

Vierailija
13/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sapattivapaata neljättä vuotta.

Vierailija
14/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle  vastenmielisellä idiootille:

Ne:  Ai olet  kotona  kommentit muka yllättyneenä äänellä, luuletko olevasi fiksu?

Epäilen että et tiedä  itse mitä kaikkea rikollista ja tikoksia liittyy siihen gang stalking juttuun? Kyse ei ole ollenkasn siitä, että joku loukkaantuisi tuollaisista kommenteista. Tuollaisen naamaan pitäisi hieroa  paskaa  ja kysyä, että  mitäs sanot näistä pahanteosta ja rikoksista? Onko pokkaa  antaa mielipide? . 

Esiinnyt ääliönä siis  kommentteinesi. . 

Vierailija
15/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla kunnes pääsen eläkkeelle. Vielä muutama vuosi. Jutellaanko lisään kaljan ääressä. Ai, sori. Sulla on töitä huomenna!

Vierailija
16/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse työtön eikä keksi muuta ajankulua kuin työttömistä palstailun. Joka härjillä ajaa se härjistä puhuu.

Vierailija
17/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka kysyy. Joillekin on helpointa vain sanoa että olen lomalla, toisille taas sitten kerron että olen työtön.

Vierailija
18/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sapattivapaata neljättä vuotta.

Minä elän oman päätöksen ja uskonnon munkkina. En tee töitä kuolevaisille. Jumala on minun herrani.

Vierailija
19/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virkavapaalla.

Vierailija
20/21 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on superhilpeää silloin kun tietää olevansa gang stalking  kohde missä vielä

törkeitä rikoksia  mukana. Kun tuokin ääliö kampaaja  saa niistä tietää niin luulisi.  että vähön raksuttaa, että onko ollut ovela tai muka vähön pien jäynää,  niin niin kun olet  arvostellut sitä sun tätä?

Niin mutta en olekaan  niin  raukkamainen että tekisin törkeitä rikoksia jollekin näpäytys mielessä! 
Tuokin kampaaja on ollut  vain superidiootti maailman törkeimmästä ja rikoksia sisältävässä gang stalking  kampanjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan