Mitä te työttömät vastaatte kun joku kysyy oletko lomalla?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vastaan että olen työtön.
Mä en kehtaa. Vastaan jotain ympäripyöreää: joo mutta terassin remontin kanssa olen touhunnut viime päivät
Työpaikkojen välissä tässä ollaan.
Vastaan, että olen vuorotteluvapaalla,jota ei enää ole.
Vastaan vain, että en ole. Se riittää normaalisti vastaukseksi. Vain joskus yksi kampaaja oli tosi utelias ja kysyi vielä lisäkysymyksenkin, että "ai, sattuiko vaan olemaan tähän aikaan vapaata sitten". Vastasin sitten vaan, että joo.
Minusta ei ole asiallista kysellä töistä ja lomista ym. henkiläkohtaisesta ventovierailta. Koska on tiedossa, että monilla ei ole töitä ja lomia ym., eikä kukaan halua joutua kuulusteltavaksi, jos istuu kampaamossa.
Sanon että olen työtön ja aina lomalla. Täällä mökillä mää lomailen aina. En ole ulkomailla käynyt sen jälkeen kun mökin hommasin eli 10 v sitten.
En kerro koska se ei kuulu palstahullulle hevonvittua ! Menisit jo helvettiin täältä jankuttamasta työttömistä
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkojen välissä tässä ollaan.
Tää on hyvä vastaus. Kertoo myös että työtön pyrkii työllistymään. Olin itsekin vuoden verran työttömänä ja taisin vastata kyselijöille ihan vaan että en ole juuri nyt töissä. Pääsin työkkärin koulutukseen jolloin luonnollisesti opiskelin, en ollut työtön.
Kun nykyinen määräaikainen työsuhde päättyy olen reilusti työtön. Ikää sen verran että tuskin enää työllistyn.
Vierailija kirjoitti:
En kerro koska se ei kuulu palstahullulle hevonvittua ! Menisit jo helvettiin täältä jankuttamasta työttömistä
Huh, kuka sun aamumuroihin pissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra ja Petteri Orpo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku vit*uillut sille tarpeeksi kun se on työtön. Niin se menee, ihmiset välillä tilttaa kun niille vi*tuilee tarpeeksi. Hauskinta on että se v*ttuilu ei muuta tosiasioita tai tilanteita millään lailla. Myös se on hauska että monesti ihmiset ei tajua katsoa paljonko niitä. V*ttuilijoita on verrattuna niihin jotka ei v*ttuile.
Pidän sapattivapaata neljättä vuotta.
Eräälle vastenmielisellä idiootille:
Ne: Ai olet kotona kommentit muka yllättyneenä äänellä, luuletko olevasi fiksu?
Epäilen että et tiedä itse mitä kaikkea rikollista ja tikoksia liittyy siihen gang stalking juttuun? Kyse ei ole ollenkasn siitä, että joku loukkaantuisi tuollaisista kommenteista. Tuollaisen naamaan pitäisi hieroa paskaa ja kysyä, että mitäs sanot näistä pahanteosta ja rikoksista? Onko pokkaa antaa mielipide? .
Esiinnyt ääliönä siis kommentteinesi. .
Olen lomalla kunnes pääsen eläkkeelle. Vielä muutama vuosi. Jutellaanko lisään kaljan ääressä. Ai, sori. Sulla on töitä huomenna!
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse työtön eikä keksi muuta ajankulua kuin työttömistä palstailun. Joka härjillä ajaa se härjistä puhuu.
Riippuu siitä kuka kysyy. Joillekin on helpointa vain sanoa että olen lomalla, toisille taas sitten kerron että olen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sapattivapaata neljättä vuotta.
Minä elän oman päätöksen ja uskonnon munkkina. En tee töitä kuolevaisille. Jumala on minun herrani.
Tuo on superhilpeää silloin kun tietää olevansa gang stalking kohde missä vielä
törkeitä rikoksia mukana. Kun tuokin ääliö kampaaja saa niistä tietää niin luulisi. että vähön raksuttaa, että onko ollut ovela tai muka vähön pien jäynää, niin niin kun olet arvostellut sitä sun tätä?
Niin mutta en olekaan niin raukkamainen että tekisin törkeitä rikoksia jollekin näpäytys mielessä!
Tuokin kampaaja on ollut vain superidiootti maailman törkeimmästä ja rikoksia sisältävässä gang stalking kampanjassa.
On neutraalimpaa kysyä, mitä olet puuhannut nyt kesällä tms. jos ei tiedä toisen työtilannetta