Voiko nainen käyttää kauluspaitaa? Onko liian miehekäs
Olen jo pidempään harkinnut valkoisen kauluspaidan ostamista. MUTTA sovittaessa minulle tulee siitä jotenkin turhan jäykkä ja miehinen olo. Käytän tavallisesti mekkoja, hameita ja pehmeitä neuleita.
Voiko valkoisen kauluspaidan yhdistää niin, että kokonaisuus näyttää naiselliselta ja rennolta, vai kannattaako luottaa omaan fiilikseen ja jättää ostamatta? :)
Kommentit (33)
Neljä ylintä nappia auki näyttää kivalta.
Yleensä näitä näkee esimerkiksi pitkään hameeseen oversizena yhdistettynä eli kauluspaita on todella iso eikä paljasta mitään naisen muodoista. Sellainen boheemi lookki siis. Jos kauluspaita on tosi piukka niin tulee lähinnä mieleen että nainen on jotenkin häiriintynyt, tyrkky ja vähän turhan kapitalisoitunut. Oikeilla kapitalisteilla on sitten silkkipaitulit, eikä mitään suorittajatason valkokaulusta. Se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pukisipa mun mies useamminkin päälleen tuollaisen kauluspaidan kun nuo t-paidat antaa aina pienen ickin. Kauluspaidat on vaan niin hot!
Kelpaa kauluspaidat niin kauan kun ovat jotain asiallista merkkiä eikä mitään toimistorääsyjä. Tulee aina hieman kiusallinen olo kun mies vain vetää t-paidan päänsä yli kun taas kauluspaidan napitus tekee kaikesta vaan niin parempaa...
Mikä merkki???
Googleta, esim. https://vuodenmies.com/paras-kauluspaita/
Kiitti löyty ryhdikäs paita
Itse olen aina inhonnut kauluspaitoja, mutta valkoinen kauluspaitahan on muotijuttujen mukaan viime ajat ollut huipputrendikäs.
Ihan mene oman fiiliksen mukaan.
Omassa pukeutumisessa en trendejä seuraa, koska en halua näyttää samalta kuin kaikki muutkin. On pikkuisen huvittavaa, kun vastaan kävelee joku suoraan Annan muotijutusta: nyt kesällä tietysti kuosillinen maksimekko, sandaalit, lierihattu, korikassi ja järkyttävän kokoiset aurinkolasit, jotka ei oikeasti pue juuri ketään.
Naiset eivät käytä kauluspaitaa vaan kyseisen paidan nimi on paitapusero.
Ei ehkä kannata ostaa kaikkein jäykimmästä valkoisesta puuvillasta tehtyä laatikkomaista paitaa ensin, vaan esim. viskoosia sisältävä paitapusero, joka leikattu naisellisesti (ja jossa pyöristetyt kulmat kauluksessa).
Vierailija kirjoitti:
Aivan hyvin voi. Naisella kauluspaita vain pitää napittää kiinni ylösasti. Miehille sallitaan avoimempi yläosa
En kysy keneltäkään lupaa pitää kauluspaitojani. En napita ylös . Jätän hyvin ison kaulaaukon. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minä olen nainen ja pidän miesten valkoisia kauluspaitoja ja miesten reaktioista päätellen olen silloin naisellisimmillani.
Ja olen sellainen pitkätukkainen liehuhelmatyyppi.
Miesten kauluspaitoja siksi, että jos naisten puserossa on tilaa atleetin hartioille, valmistajat olettavat että on myös valtava vatsa ja vyötärölle mahtuisi kolme minua.
Plus miesten paidoissa saat parempaa laatua halvemmalla.
Täällä toinen nainen, jonka päälle kaulukset ei vaan istu. Jollekulle toiselle hyvinkin voi sopia, mutta ei minulle, vaikka olisivat kuinka muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa googlaisit niin huomaisit kuinka paljon naiset käyttävät valkoista paitapuseroa.
Niin mutta noilla kaikilla naisilla näyttäisi olevan dominoiva luonne?
Haista ny moukka paskaa. Mikäs otus sinä olet määrittelemään ihmisten luonteita 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen nainen, jonka päälle kaulukset ei vaan istu. Jollekulle toiselle hyvinkin voi sopia, mutta ei minulle, vaikka olisivat kuinka muotia.
Niin minäkin olen niin läski kaulastanikin että joutuisin oatamaan helvetin ison paidan 🤭🤭🤭🤭🤭
Filippa K silkkipaita.