Voiko nainen käyttää kauluspaitaa? Onko liian miehekäs
Olen jo pidempään harkinnut valkoisen kauluspaidan ostamista. MUTTA sovittaessa minulle tulee siitä jotenkin turhan jäykkä ja miehinen olo. Käytän tavallisesti mekkoja, hameita ja pehmeitä neuleita.
Voiko valkoisen kauluspaidan yhdistää niin, että kokonaisuus näyttää naiselliselta ja rennolta, vai kannattaako luottaa omaan fiilikseen ja jättää ostamatta? :)
Kommentit (33)
On liian maskuliininen. Naisilla kuuluu olla päällä stay upit ja lyhyt tiukka hame sekä kehoamyötäilevä toppi. T. kirvesmies Seppo
Voi pukisipa mun mies useamminkin päälleen tuollaisen kauluspaidan kun nuo t-paidat antaa aina pienen ickin. Kauluspaidat on vaan niin hot!
Ei ole miehekäs, mutta jos et viihdy siinä niin jätä väliin. Ole oma itsesi.
Aivan hyvin voi. Naisella kauluspaita vain pitää napittää kiinni ylösasti. Miehille sallitaan avoimempi yläosa
Vierailija kirjoitti:
Voi pukisipa mun mies useamminkin päälleen tuollaisen kauluspaidan kun nuo t-paidat antaa aina pienen ickin. Kauluspaidat on vaan niin hot!
Kelpaa kauluspaidat niin kauan kun ovat jotain asiallista merkkiä eikä mitään toimistorääsyjä. Tulee aina hieman kiusallinen olo kun mies vain vetää t-paidan päänsä yli kun taas kauluspaidan napitus tekee kaikesta vaan niin parempaa...
Miehekkäälle näyttää vain silloin, jos kaulassa on kravatti tai rusetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kauluspaidat niin kauan kun ovat jotain asiallista merkkiä eikä mitään toimistorääsyjä. Tulee aina hieman kiusallinen olo kun mies vain vetää t-paidan päänsä yli kun taas kauluspaidan napitus tekee kaikesta vaan niin parempaa...
Mikä merkki???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki???
Googleta, esim. https://vuodenmies.com/paras-kauluspaita/
Et voi olla tosissas. Naisten kauluspaidat on ollut tasasesti muodissa vuosikymmenet.
Hame, sirot korut ja pari avointa nappia muuttaa kokonaisuuden ihan erilaiseksi
Kauluspaidat on miehellä vaan niin hot
Jos tavallinen valkoinen paita saa olon tuntumaan liian miehekkäältä, ongelma taitaa olla enemmän omissa mielikuvissa kuin siinä paidassa. Pue se päälle ja anna mennä, tuskin kenenkään maailma siitä järkkyy
Halosen aikaan muuttui, että naiset alkoi pitää kauluksettomia, näytti alkuun oudolta.
Minulla on useita paitapuseroita, koska käytin niitä paljon työssä (nyt jo eläkkeellä). Edelleenkin käytän paitapuseroita, osassa röyhelökin edessä, koska niillä voi kesäisin korvata takin/puseron ja ne ovat aina siistejä, menipä minne tahansa. T-paita on paljon arkisempi.
Mistähän löytyisi hyvin laskeutuva laadukas kauluspaita, ei mitään rypistyvää puuvillaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Jospa googlaisit niin huomaisit kuinka paljon naiset käyttävät valkoista paitapuseroa.
Niin mutta noilla kaikilla naisilla näyttäisi olevan dominoiva luonne?
Isot hölskyvät megalollot kiiltävässä kauluspaidassa saa kikkeliltä hyväksynnän. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa googlaisit niin huomaisit kuinka paljon naiset käyttävät valkoista paitapuseroa.
Niin mutta noilla kaikilla naisilla näyttäisi olevan dominoiva luonne?
Maskuliinoilla kauluspaidat päällä...
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäälle näyttää vain silloin, jos kaulassa on kravatti tai rusetti.
Tuohon vielä siilitukka, punaiset huulet ja nenärengas.