Meitä ihmetellään maailmalla
No nyt se on sanottu ääneen täällä Suomessakin. IL on juttu ruokakauppojen sinkku koreista. Nyt on ulkomaalaisetkin huomannut että Suomessa naiset ei tykkää tutustua keneenkään. Ne on tulkinnut että täällä on epäkohteliasta alkaa jutella naisille jos ei ole pinkki kori kädessä ja outoa että miehet joutuu käymään kaupassa
Kommentit (23)
Nuo sinkkukorit tai R-kioskilla jossain vaiheessa olleet parisuhde-kahvikupit on minusta enemmän vitsi, kuin mikään aito asia. En osaa kuvitella lähestyväni ketään tai kenenkään lähestyvän minua riippumatta millainen ruokakori kummallakin on kädessä. Kerran olen tuollaista käyttänyt, kun neljä vuotias halusi söpön korin.
Jos jotkut Suomessa haastatellut ulkomaalaiset ihmettelevät sinkkukoria, juustohöylää, lasten kulkua kouluun itsekseen tai Abloy-avaimia, se EI TARKOITA ETTÄ MEITÄ IHMETELLÄÄN missään MAAILMALLA. Ne ovat vain pieniä, hyvin pieniä erikoisuuksia. Erikoisuuksia on joka maassa. Älkää aina liioitelko.
Olen käynyt ulkomailla (muuallakin kuin Ruotsissa ja Virossa) kaupassa ja kyllä sielläkin näkyi miehiä, osa jopa yksin.
Kukaan Suomen ulkopuolella ei välitä pennin jeniä siitä mitä täällä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinkkumiehet kaikki päivittäistavara-tuotteensa ja ruokansa saisivat, jos eivät kävisi kaupassa?
Äiti. Äiti tuo ruokaa. Ja kokkaa. Ja siivoo. Ja paijaa.
Siihen rooliin nyt pitäis löytää puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotkut Suomessa haastatellut ulkomaalaiset ihmettelevät sinkkukoria, juustohöylää, lasten kulkua kouluun itsekseen tai Abloy-avaimia, se EI TARKOITA ETTÄ MEITÄ IHMETELLÄÄN missään MAAILMALLA. Ne ovat vain pieniä, hyvin pieniä erikoisuuksia. Erikoisuuksia on joka maassa. Älkää aina liioitelko.
Mutta kun mulla on nyt sellainen agenda, että kaikki suomalaiset naiset on outoja, kun kukaan ei tykkää musta Tinderissäääääää.
Ap
Päinvastoin. Amerikkalainen komea mies voi jutella täällä missä vaan naiselle, kunhan on tosissaan eikä huijaa. Ja lisäksi oikea hetki ettei sillä neidolla kiire. Mutta kielitaito ei riitä kaikilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Amerikkalainen komea mies voi jutella täällä missä vaan naiselle, kunhan on tosissaan eikä huijaa. Ja lisäksi oikea hetki ettei sillä neidolla kiire. Mutta kielitaito ei riitä kaikilla naisilla.
On ne Chilen, Bolivian ja Argentiinan miehet komeita🤣
Varsinkin USAn punaniska.
Oleellisempi asia oli se kun Taiwanilainen ihmetteli kallista naudanlihaa ja olematonta kalavalikoimaa verrattuna heidän paikalliseen valikoimaan.
Kai yksinkin voi käydä kaupassa, mitä väliä onko sinkku vai ei?
Hitsit. Olen käynyt ruokakaupassa ympäri maailmaa ml. muslimimaita ja joka kaupassa on ollut miehiäkin ostoksilla. Kamalaa.
Anteeksi, en ymmärtänyt aloitusta. Mitä haluat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne Chilen, Bolivian ja Argentiinan miehet komeita🤣
Varsinkin USAn punaniska.
Amerikkalainen paras. Osaavat kommunikoida. Mutta vähemmän äänenkäyttöä ettei kovaa melua.
Pitäisikö ruokakaupasta siis nyt tehdä uusi pariutumisen mekka? 🤔 vai mikä tässä oli viesti?
Mitäh? Tajuutko yhtään mitä kirjoitit, miten sukupuoli tähänkään liittyy :DD inkkel
- Incel osaa kääntää vaikka kaupan sinkkukorin naisten syyksi, valita sinne kauppaan saadana. Ja pakkoko sitä on käyttää? Mikä sun ongelma ees siis oli? :DDD ei näistä saa enää mtn selvää
Me ollaan omituisten otusten kerho!!!!!!
Ketään ei kiinnosta, että mitä ulkomaalaiset tai varsinkin ap ajattelee suomalaisista.
Tämä ei ollut oma näkemys vaan Iltalehden artikkelista. En itse ota kantaa koko asiaan
Mistä sinkkumiehet kaikki päivittäistavara-tuotteensa ja ruokansa saisivat, jos eivät kävisi kaupassa?