Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en mene vanhana hoitokotiin vaan..

Vierailija
24.07.2026 |

Teen sitä ennen *tsemurhan. Järkyttäviä paikkoja nuo hoivalaitokset. 

Kommentit (26)

21/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene minäkään

Joko minut ammutaan kun olen ikäloppu tai sitten minulle hankitaan hyvissä ajoin niin hyvä edunvalvoja että raha asiat luonnistuvat elämäni loppuun saakka

Tasan nuo kaksi ovat minun vaihtoehtoni en mene mihinkään hoitokotiin tai vastaavaan en varmasti vaan aion olla kotona loppuun asti

En luota siihen yhtään että hoitokodit ja vastaavat olisi hyviä paikkoja muutamia toki on jotka on ihmisarvoisia ja hyviä paikkoja mutta siitä huolimatta en sinne halua

Haluan ihmisarvoisen elämän loppuun asti enkä halua joutua laitokseen sen takia että en hallitse raha asioita

En edes tiedä voiko siitä syystä edes laitokseen joutua mutta sen tiedän että silloin ei ainakaan joudu jos on edunvalvoja hyvä sellainen

Minulle on luvattu etten joudu ja luotan siihen kyllä

Ei ole syytä joutua vaikka joskus olen orpo jos niin on että tod näk vanhemmat kuolee ennen minua

Mutta ei ole syytä joutua koska osaan huolehtia ihan hyvin itsestäni raha asioita vaan en hallitse ja uskon että niissä tulen tarvitsemaan aina jonkunlaista tukea ja apua

💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥

Vierailija
22/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa sallitaan eutanasia uutisoitiin taannoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eutanasia laillistetaan pian.m, muuten teen samoin. 

Vierailija
24/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit?

Yllättävän vaikeaa.

No siihen ei tarvita kuin auton hinausköysi ja sillankaide.

Vierailija
25/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan tee itsemurhaa, mutta en myöskään halua, että minut pakotetaan "hoitoon*. Haluaisin vanhana vetäytyä jonnekin pikkukylään yksinäiseen mökkiin ja kuolla siellä sitten pois, kun se aika on tullut. Ei mitään pillereitä, eikä ikäviä ja sivuvaikutuksellisia hoitoja, ei ketään käskyttämään sänkyyn, ylös ja syömään. ihan vaan rauhassa. Kivut eivät haittaa, olen synnyttänyt viisi lasta ilman kivunlievitystä ja tiedän, että kuoleman kivutkin ovat vain synnytyskipuja ikuiseen elämään.

Vierailija
26/26 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi