Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaantuminen

Vierailija
23.07.2026 |

Onko muita joiden mielestä harmaantuminen on kaunista? Itselleni on pikkuhiljaa tullut harmaita raitoja, enkä aio missään nimessä värjätä niitä piiloon. Mielestäni luonnon raidat tummissa hiuksissani ovat oikein kauniita.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa parta näyttää myös hyvältä.

Vierailija
22/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, repesin ... kun muistelin sitä fudis-tuomaria ..... Collina se oli - mies kun vanhenee, niin tukka häviää päästä! :)))

Itse? - Joo, niitä harmaansävyjä alkanut ilmestymään..... Mitä sitten, elettyä elämää..... (tosin järvivesi voi muuttaa hiusten väriä .....) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaissa hiussuortuvissa ei oo mitään vikaa. Ne vain vanhentavat kantajansa heittämällä 15-20 v vanhemmaksi.

Näinhän se on. Itse en haluaisi nelikymppisenä näyttää eläkeikäiseltä.

Vierailija
24/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaissa hiussuortuvissa ei oo mitään vikaa. Ne vain vanhentavat kantajansa heittämällä 15-20 v vanhemmaksi.

Muutama harmaa raita tuskin tekee kenestäkään muuten ikäisensä näköisestä eläkeläisen näköisen.

Vierailija
25/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama harmaa raita tuskin tekee kenestäkään muuten ikäisensä näköisestä eläkeläisen näköisen.

Valitettavasti tekee.

Vierailija
26/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee likaisen harmaat karheat hiukset, ei kiiltävät hopean harmaat, joten...

Värjään vielä, kunnes ei huvita.

Vierailija
27/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tummatukkaisten harmaantuminen on hyvännäköistä.

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
28/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee likaisen harmaat karheat hiukset, ei kiiltävät hopean harmaat, joten...

Värjään vielä, kunnes ei huvita.

Harmaa hius saattaa tosiaan olla kuiva ja karhea. Hiuksiin jätettävä argan-oil hoitoaine auttaa.

Vierailija
29/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tekee.

Jos hoitaa ihoaan hyvin ja tekee kevyen arkimeikin sekä pitää hiuksissa kivan mallin niin ei tosiaan tee.

Vierailija
30/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilla on myös monta komeaa miestä, joilla on kivasti harmaatuneet hiukset. Naisilla voisi näyttää aivan yhtä hyvältä, mutta naiset aina sortuu siihen värjäämiseen.

Vierailija
31/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jollain kaihoisalla tavalla hienoa. Elimistö lakkaa pikkuhiljaa toimimasta, vähän siellä, vähän täällä, pikkuhiljaa jokapuolelta.

Vierailija
32/33 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu ihmisestä, näyttääkö se hyvältä vai ei. Itselläni harmaantuminen tapahtuu lähinnä alakerrassa, yläkerta on sellainen blondi, joka ei ainakaan suvussani harmaannu.

Vierailija
33/33 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tummatukkaisten harmaantuminen on hyvännäköistä.

Miehelläni oli hyvin tumma tuuhea tukka. Yks kaks alkoi harmaantua ja nyt on liki valkoiset hiukset. Niskassa hieman  tummempaa juurikasvussa. Vanheni vähintään 10v jopa 15v. Hiukset myös ohentuivat niin ettei ole kuin kolmannes jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän