Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on helpoin tapa kostaa narsistin pitkäaikaisesti harrastama vaino?

Vierailija
23.07.2026 |

Tämä on sisältänyt kotirauhan rikkomista, seksuaalissävytteistäkin varastelua, elämän vaikeuttamista, maineen mustausta ja stalkkausta. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuollaista on kostaa, ainakaan niin, että narsku havahtuisi katsomaan peiliin ja ymmärtäisi juuri millään tasolla, mitä itse on tullut tehtyä. Mutta paras keino ärsyttää ja jopa satuttaa narskua on täydellinen välinpitämättömyys. Ei siis edes kylmyys, vaan ettet anna hänelle itsestäsi mitään tunnereaktioita irti. Jos tulee jossain vastaan, niin pieni ivallinen hymyn häivähdys suupielessä ehkä, mutta ei muuta.

Vierailija
2/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asuu sellainen itsepintainen narsku. Parasta on säilyttää oma mielenrauha. Se kai se paras kostotoimi on, että ei anna sen toiminnan vaikuttaa itseen, vaan laittaa sen toisesta korvasta ulos.

Vierailija
4/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä eikä minua kiinnosta kostaminen

Vierailija
5/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ajattelit sen auttavan? Narsistiin ei paska tartu.

Vierailija
6/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteilla on hyvin heikko itsetunto ja hauras minäkuva. Eivät vainoajat nytkään ole merkittäviä. 

Vierailija
7/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ajattelit sen auttavan? Narsistiin ei paska tartu.

Tehty siitä itsestään.

Vierailija
8/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti pyrkii kaikin keinoin siihen, että lopettaisit niiden asioiden harrastamisen, mistä saat itsellesi iloa. Jatka vaan sinnikkäästi oli se sitten jumpassa käyminen, musiikin harrastaminen, opiskelu tms.

Vierailija
9/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lobotomia narskulle - ei ole narsku enää sen jälkeen.

Vierailija
10/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tuollaista on kostaa, ainakaan niin, että narsku havahtuisi katsomaan peiliin ja ymmärtäisi juuri millään tasolla, mitä itse on tullut tehtyä. Mutta paras keino ärsyttää ja jopa satuttaa narskua on täydellinen välinpitämättömyys. Ei siis edes kylmyys, vaan ettet anna hänelle itsestäsi mitään tunnereaktioita irti. Jos tulee jossain vastaan, niin pieni ivallinen hymyn häivähdys suupielessä ehkä, mutta ei muuta.

Tämä! Kaikkein pahinta narsistille on, kun vastapuoli ei suutu, itke, kosta tai tule muuta tunnereaktiota.

Jos kostaa narsistille, se saattaa kokea oikeudekseen tehdä jotain vielä pahempaa kuin aiemmin. Koska vastapuolikin teki. Eli paras kun et näytä mitään reaktiota mihinkään ja yhteydenpito poikk kokonaan jos ei ole jo. 

Vierailija
11/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsu alkaa aamulla suunnitella kohteensa päivän pilaamista. 

Vierailija
12/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsu alkaa aamulla suunnitella kohteensa päivän pilaamista. 

Säälittävä elämä. 

Vierailija
13/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainotaan ihan jatkuvasti. Ensin olin ihmeissäni, että onpa kummallista, että nuo ovat aina samassa paikassa. Sitten tajusin, että he seuraavat sinne. He ivaavat ja naureskelevat. Minä naureskelen heille itsekseni, että olenpa minä heille tärkeä ja rakas, kun he tulevat aina mukanani joka paikkaan. Nykyajan isät ja äidit, sekä opettajat ja päiväkotitädit kokevat tätä samaa. Saan heiltä tukea ja kannustusta, että tsemppiä jatka vain valitsemallasi tiellä. Olen kaikesta huolimatta iloinen. Tsemppiä teillekin narsistien uhrit! Valoa näkyy tunnelin päästä kuitenkin ja vertaistukea on erittäin runsaasti saatavilla!

Vierailija
14/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee vainoamisen puolelle ys niin todisteet talteen ja poliisille. Tuomiopäätöstä voi sitten esitellä. Iskee maineeseen aika lujaa.

Vierailija
15/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää syntyä edes narskuja maailmaan? Ovat haitallisia muille ihmisille. 

Vierailija
16/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipitämättömyys, opettele siihen, Aluksi tuo sattuu myös sinuun, etenkin kun et saa haluamaasi kostoa, mutta on henkisesti terveempi tapa, koska kostonhalu ja kosto ylläpitävät vihaa, jonka alkusyy on yleensä omat pelot ja epävarmuudet, kosto myös aiheuttaa usein takaisinpäin koston. Välinpitämättömyydellä saat ajan kanssa oman mielesi tajuamaan, että se narsisti ei ole enää vallassa tai vaikuta sinuun, karma kyllä kostaa.

Vierailija
17/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän johtuu, että narsisteja on 1% väestöstä, mutta naisilta jos kysytään, niin 99% tapauksista niiden eksä on ollut narsisti🤣🤣

Vierailija
18/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa jutella asiasta jonkun kanssa.  Harhainen ei tiedä itse olevansa harhainen. Oletko varma ettet ole harhainen?

Vierailija
19/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kostontielle en suosittele lähtemään - eikös se silloin tarkoittaisi, et on itse samanlainen???

Paree unohtaa vaan koko .... oletettu.

(itse: jälkikäteen sitten kuulin, et eipä ole hänenkään elämä mennyt hyvin, vaikka niin "näytteli").

Vierailija
20/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo raskasta. Oma samaa kokeneen neuvoni on, että kannattaa ignoorata täysin. Jos ei auta tai on jatkuvaa haittaa, niin sitten yhteys juristiin. Esimerkiksi yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen voisi olla helpoin todistaa noista, jos mainetta on mustattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän