Tässä etuoven kohteessa kiteytyy KAIKKI av-mammojen määrittelemät " junttiuden" kriteerit.
Tyyli on ainakin pysynyt samana sisustettaessa.
etuovi ja kohdenro: 152424
Kommentit (32)
toisten koteja. Jokainen asukoon millaisessa kämpässä tahtoo. Ja kuka määrittelee sen, mikä asunto on " maulla" sisustettu? Avotakkako?
mutta minisaunaa en kelpuuttaisi, keittiö ihan Ok!
Vierailija:
toisten koteja. Jokainen asukoon millaisessa kämpässä tahtoo. Ja kuka määrittelee sen, mikä asunto on " maulla" sisustettu? Avotakkako?
en minäkään päin naamaa hauku.
Vierailija:
en minäkään päin naamaa hauku.
Et tainnut ajatella tuota lausetta ihan loppuun asti...
Vierailija:
Nättiä ja siistiähän tuolla oli. Eiköhän he muuttaessaan vie silkkikukkansa mennessään. Sinisestä taitavat tykätä :-)
---
sininen on tutkitusti suomalaisten suosikkiväri sisustuksessa !
t. eräs, jolla ei ole MITÄÄN SINISTÄ kotona
- väritys okra, terrakotta, keltainen etc maan värit
Meilläkään ei kovin kummoinen sisustus ole. Köyhiä kun ollaan. Liikaa sinistä vaan mun makuun.
tää on varmasti ihan tavallisten suomalaisten koti!
Uh, toivattavasti ei IKINÄ tarvii laittaa omaa asuntoa myyntiin!
Oikeasti en ymmärrä ketä se haittaa, jos tuokin asunto on nykyisten omistajien mielestä kiva ja kodikas? (ja minun mielestä tuo ei ollut mitenkään paha!) Uskotteko, että se teidän oma maku on juuri se ainut ja oikea tapa sisustaa? En ymmärrä millä oikeudella kukaan lähtee parjaamaan toisen kotia?? Tosi junttia.
Mulla pisti ne jääkaapit ja tiskikoneet vaan silmään. Muuten aika peruskoti.
Hakunilassa ei asu huipputuloiset ja menestyvät, siksi asunto ei voi huippuluokkainen ollakaan. Ihan kivan saaneet pienellä rahalla ja saattavat jopa olla mukavampia ihmisiä kuin nämä " paremmat" , jotka arvostavat ihmistä lompakon paksuuden mukaan!
btw en jotenkin usko että sullakaan on sitä elämää...