Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistan että perheeni ei saa asuntoani ja omaisuuttani jos kuolen?

Vierailija
23.07.2026 |

Vanhempani ja sisarukseni ovat käyttäytyneet asiattomasti, jopa henkistä väkivaltaa käyttäen minua kohtaan. Miten varmistan, että minulle jotain sattuessa he jäävät ilman penniäkään? Ja Mmhin annan omaisuuteni? En ainakaan valtiolle sitä halua antaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap , sinua käy kovasti sääliksi , olet katkera,vihainen ja pelkäät että yht äkkiä kuolet ja nuo vihaamasi ihmiset saa omaisuutesi.

On kaksi vaihtoehtoa , 1. Tuhlaat heti kaiken tai lahjoitat jollekin eläen vaikka seuraavat 30 vuotta rupiköyhänä ja rahaa ei ole mihinkään.( testamentti ei auta ,kun läheinen saa lakiosan). 

2. Alat iloita elämästäsi  ja nautit tavallisen ihmisen tapaan ne seuraavat,,,kukaties 30-40 vuotta. Valinta on sinun.

Vierailija
22/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap , sinua käy kovasti sääliksi , olet katkera,vihainen ja pelkäät että yht äkkiä kuolet ja nuo vihaamasi ihmiset saa omaisuutesi.

On kaksi vaihtoehtoa , 1. Tuhlaat heti kaiken tai lahjoitat jollekin eläen vaikka seuraavat 30 vuotta rupiköyhänä ja rahaa ei ole mihinkään.( testamentti ei auta ,kun läheinen saa lakiosan). 

2. Alat iloita elämästäsi  ja nautit tavallisen ihmisen tapaan ne seuraavat,,,kukaties 30-40 vuotta. Valinta on sinun.

Ei tullut mainuttua, mutta olen vaikeasti sairas, sairaus ei mitenkään lyhennä elinodotetta, mutta elämäniloa kyllä. Huom! Ei mt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai maksaa? No elämä on valintoja. Ilman virallista testamenttiä lähiomaiset perii jos rintaperillisiä ei ole.

Kannattaa siis hankkia se lapsi. Perintö menee sille.

Vierailija
24/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättää se siihen? Mieti mitä muita ikävyyksiä halutessasi voit sukulaisille aiheuttaa, on vain mielikuvitus rajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän