Happoiskun kohteena ollut 8-vuotias olikin happopullon "omistaja"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012159652.html
8-vuotiaat olivat härnänneet teinejä mm heittämällä kiviä ja hiekkaa ja lopulta heittänyt happoa heidän päälleen, jolloin yksi teineistä kaatoi pullon tämän pullonomistajan päälle. Näin se metsä vastaa kun sinne huudetaan jne.
Suurin kysymys on miksi 8-vuotiaalla oli putkenavaajaa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nee kerit ovat niin väkivaltaisia kusipäitä ja miksi päättäjät haluavat näitä tänne? (retorinen kysymys)
Kristityt pakolaiset sopeutuvat paremmin kuin muut pakolaisryhmät. Kuulemma.
Ja kristityt ovat maailman vainotuin ryhmä nykyään. Mutta kun ei saa ottaa niitä vainotuimpia koska?
Miten niin ei saa ottaa? Tämäkin perhe on juuri niitä. Oletko nyt tyytyväinen? Kuten myös ukrainalaiset ovat. Tässä oli meneillään kristittyjen välinen kahakka koulun pihalla.
Jos joskus saat putkenavaajat naamallesi (toivottavasti et), niin muistathan sitten, että kyseessä oli vain kristittyjen pikku kahakka, ja sinä viisaana poistut vähin äänin takavasemnalle.
16-vuotias kaatoi syövyttävää ainetta 8-vuotiaan päälle.Mielestäni 16-vuotiaalla luulisi olevan enemmän järkeä päässä kuin 8-vuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias kaatoi syövyttävää ainetta 8-vuotiaan päälle.Mielestäni 16-vuotiaalla luulisi olevan enemmän järkeä päässä kuin 8-vuotiaalla.
8 vuotias oppi tärkeän jutun elämästä: ei kannata roiskia hyvin haitallista ainetta toiseen. Sai itse samaa ainetta päähänsä ja oppi miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien putkenavaaja on ollut happoa? Taas vastakohtien päivä?
Ihan yhtäläinen vaikutus tuolla on iholle kuin kohtalaisen vahvalla hapollakin. Ero ei ole kovinkaan merkittävä paitsi jollekin saivartelevalle kemistille ja sille lääkärille joka tuota joutuu neutraloimaan ja hoitamaan.
Silmästä menee näkö jos sitä joutuu pisarakin silmään.
Ei mene, mut oli kyllä kyllä lähellä. Mulle tuli tippa keskelle silmää. Silmäpolilla olin yön yli ja lopulta näkö palautui.
Johtuisiko siitä, että syövyttävistä aineista tulee ihmisille yleensä happo mieleen?
Syövyttävää se nyt oli joka tapauksessa.