Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja threads - ristiriidat

Vierailija
23.07.2026 |

Onko täällä muita jotka on käyttäneet Tinderiä ja nyt viime aikoina myös Threadsia. Tuolla Threadsissahan on nyt viime päivinä julkaistu paljon omia tinder-profiileja, usein samalla voivotellen sitä kun ei mitään löydy, vaikka ollaan niin turvallisia ja rehellisiä kumppaneita itse. Samaa tarinaa luritellaan vähän koko ajan eri ketjuissa; omaa kunnollisuutta ja sitä että halutaan terve ja sitoutunut parisuhde. Tykkäyksiä ja kommentteja vaan satelee. 

Sanon vaan, että v*ttu mitä paksua p*skaa monen osalta. Olin itse (naisena) Tinderissä vuosien 2021-2023 välillä paljonkin. Nykyään en ole (vaikka sinkku olen, mutta ei jaksa sitä touhua enää). Tosi moni noista miehistä, jotka nyt Threadsissä esittää mister täydellistä, oli jo silloin Tinderissä. Monet niistä miehistä olen mätsännyt, jutellut, osan jopa tavannut. Ja hyvin epämääräistä ja epäluotettavaa oli monen herran treffitoiminta. Aika iso osa myös pelkän seksin perässä, mikä siis ihan ok, jos sitä ei harjoittaisi selkeästi vilpillisesti toimin, eli annetaan ymmärtää olevansa ihan muuta kuin mitä todellisuudessa ollaan. 

Varmaan naisista löytyy ihan samaa, nämä mun kokemukset on vaan miesten puolelta. Olkaa varovaisia. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme