Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-v tyttö ja 23-vuotias " poika" jutusta....

Vierailija
22.05.2007 |

En tajuu tuota vauhkoomista...mitäs sitten? Tytön äiti näyttää olevan tilanteen tasalla ja luottaa tyttäreensä....Ja pojan tavannut jne....

Itse olin 13 (2vka vajaat 14) kun aloin seurustelemaan vanhemman pojan kanssa...Oltiin yhdessä melkein kymmenen vuotta ja nuoruus ei menny pilalle..päinvastoin opetti tuo suhde paljonkin...Vastuuta ennenkaikkea....yhteen muutto kun olin 18v ja vastuuta ei todellakaan äiti ja isi kantaneet...Oppihan ainakin että maailmassa tosiaan on pahempiakin asioita ku että " isi ei osta leviksii" tai että kynsi katkes....monella ikäselläni näytti aikanaan nuo olevan " maailmanloppuja"

Voimia Tuon tyttösen äipälle ja muista että sinä jos joku tyttäresi tunnet!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni nähnyt aina vain enemmän näitä tyttöjä, joiden seksielämä on alkanut siinä 12-15-vuotiaana. Usein nämä ovat olleet juuri kuvatunlaisia hyväksikäyttötapauksia, joita vanhemmat eikä usein tyttö itsekään ole sellaiseksi tajunnut.

Kun nämä tytöt tulevat vastaanotolle on surullista nähdä, kuinka 18-20-vuotiaana heillä on jo lähes 50-vuotiaan naisen gynekologinen status. On raskauksia, abortteja, useita vuosia hormonaalisia ehkäisyjä, repeämiä, hoidettuja ja hoitamattomia sukupuolitauteja ym.

Kyllä vanhempien tehtävä on nimenomaan suojella lapsiaan liian varhaisilta seksi- ja alkoholikokeiluilta!

Vierailija
2/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin 13vuotiaan 2v vanhemman pojan kanssa yhteensä vuoden.

Sen jälkeen olin sinkkuna, kunnes viime syksynä tapasin erään 27v ' pojan' ja ollaan oltu nyt 6kk yhdessä. Mä olen siis 19 ja se täyttää vielä tän vuoden lopulla 28.

Joskus on kyllä yhdessä kauhisteltu sitä, et mä oon alottanu yläasteen kun se on ollu jo 21...

Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa joka sanoi aikuisen miehen olevan tosi lapsen tasolla, jos seurustelee vilpittömästi 14v tytön kanssa...

Kauhistuttaa tommonen, kun muistaa miten lapsi sitä itse oli vielä muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti itsekin koin olevani vanhempi kuin mitä olinkaan, mutta jälkeenpäin ajateltuna ihan lapsonenhan sitä vielä oli.

Olin 13-vuotias, kun " seurustelin" viikon 29-vuotiaan miehen kanssa. Ei siitä sen enempää, mutta voin sanoa kyllä osaltani tietäväni, millaisia nuo suhteet voivat pahimmillaan olla.

Vierailija
4/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla kävi köpelösti kakskymppisen kanssa. Suuri suru koko jutusta tuli ja varmasti jonkunasteinen traumakin. Enpä itsekkään suosittelisi 14v tytöille seurustelua yli 18-vuotiaiden kanssa. Joukossa on varmasti myös ihan " puhtaat jauhot" pussissa olevia, mutta suurimmaksi osaksi ei. Sitäpaitsi pitäähän yli kakskymppisen olla aika tyhmä ja lapsellinen, että haluaa hengailla 14-vuotiaiden kanssa.

Vierailija
5/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa olen ylpeä että en juossut poikien perssä alaikäisenä, niinkuin monet nykynuoret tekee ihan kuin se ois se maailman tärkein asia. Nuorena pitää nauttia nuoruudesta ei sitoutua liinan aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi