Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha ei ole parisuhteen valuuttaa

Vierailija
23.07.2026 |

Ja alkuun sanon myös, että parisuhteessa ei ole yhtään mitään valuuttaa, vaan parisuhde on molemminpuoleista toisen huomioimista. 

Raha on se valuutta jolla mitataan asioita työelämässä. Ei parisuhteessa. Nämä ovat eri maailmoja. 

Tasa-arvoisessa parisuhteessa aika on se asia, jolla on merkitystä. Molemmat tarvivat omaa aikaa yhtä paljon, ja samanlaisen elintason, samat mukavuudet. Muuten suhde ei ole tasa-arvoinen. 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakolla loisivien akkojen selityksiä :)

Palvelijaa toivovien ukkojen selityksiä.

Palkkaa saa töistä työllä.

Parisuhde vaatii eri asioita. 

Pysy poissa miesten lompakoilta huoranpentu.

Pysy pois naisen lompakolta, pilluloinen r aiskari h u o r a n p e n t u :) Mene loisimaan vaikka toisen r aiskarin peräaukkoon.

Tämä on sama tyyppi kuin siitoshullu. Haluaa vain raivota. 

R aiskaajat ja naiset seksuaalisen hyväksikäytön suhteisiin groomaajat pitäisi tappaa. Raivoaminen on heille ihan liian pieni rangaistus.

Vierailija
42/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Parisuhteessa ei lasketa pennejä vaan katsotaan ensimmäiseksi, että sillä rakkaalla on kaikki mitä hänelle voi tarjota. 

Niinpä. Aviomies antaa vaimonsa puolesta henkensä kuin kristus kirkkonsa, eli koko lompsa auki vaan alkumetreiltä asti. Tämä tiedetäänkin jo jenkeissä, vain suomimies on ROTTA joka yrittää hyväksikäyttää naista jota väittää rakastavansa. Ja näin jälkipolvet jäävät kaikki ilman rakkautta, sillä kun nainen tajuaa millainen ROTTA tämä mies on, vihaa tämä myös miehen jälkeläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy pois naisen lompakolta, pilluloinen r aiskari h u o r a n p e n t u :) Mene loisimaan vaikka toisen r aiskarin peräaukkoon.

Hei siitoshullu. Kiva kun vastailet omiin vihaviesteihisi. Saa sinut näyttämään hieman sekopäiseltä tosin. 

Minä elätän miestäni, ja kutsun häntä kauniilla sanoilla. Uskon, että sellainen olisi sinullekin kivaa, mutta valitettavasti sinun rahkeesi ei riitä sellaiseen. 

Vierailija
44/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. "Parisuhteeseen" kuuluu mm. äitiys eli naisen seksuaalisuus ja se tarkoittaa sitä, että nainen kärsii taloudellisesti, ura kärsii, fyysinen terveys kärsii MERKITTÄVÄSTI, ym. Jopa silloin kun ei ole lapsia mies r aiskaa naista säännöllisesti ja nainen joutuu mutiloimaan terveyttään steroideilla (jotka maksavat) ja lisäksi sperma on myrkky naisen keholle. 

Totta kai miehen tulisi VÄHINTÄÄN korvata aiheuttamansa haitat mikä sekään ei ole halpaa ja lisäksi vielä rakastaa naista rahalla.

Jos mies haluaa pitää rahansa itsellään samalla kun r aiskaa jotakuta hengiltä niin lämmin suositus homoudelle, missä voidaan tasapäisesti myrkyttää ja r aiskata toista 50/50 periaatteella.

Liitot naisiin sitten aikuisille miehille jotka ymmärtävät aviovelvollisuudet.

Hyppää kiikkuun, siitoshullu. 

Sua ei kukaan kaipaa. Kaikki tietää että olet mies, joka haluaa vain saada kaikki naiset näyttämään huonolta 

Leikkaa itse pallisi, siitoshullu. Kukaan ei halua siitoksiasi, oksetus viemärijäte.

Siitoshullu on mies, btw. Se on muutamankin kerran tullut ilmi. 

Naisvihaajahullu joka haluaa saada naiset näyttämään sekopäiltä. 

Höpö höpö. Miehet eivät kykenisi koskaan ymmärtämään omaa vammaisuuttaan, se vaatii miesten yläpuolella olemista eli naiseutta. Miehen mielestä jatkuva naisen jätöksillään myrkyttäminen on "rakkautta". Sairasta sadistista seksuaaliväkivaltaa se on.

Siitoshullu selittelee.... 

Vierailija
45/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden miehen välinen homosuhde. Nainen ja mies ovat avioliitossa, missä on myös naisen seksuaalisuus eli äitiys, ja mies on velvollinen elättämään sekä naisen että lapset.

Älkää sotkeentuko alhaisempien elämänmuotojen "parisuhteisiin" jotka ovat käytännössä pelkkiä r aiskaus ja hyväksikäyttösuhteita.

Vierailija
46/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Parisuhteessa ei lasketa pennejä vaan katsotaan ensimmäiseksi, että sillä rakkaalla on kaikki mitä hänelle voi tarjota. 

Niinpä. Aviomies antaa vaimonsa puolesta henkensä kuin kristus kirkkonsa, eli koko lompsa auki vaan alkumetreiltä asti. Tämä tiedetäänkin jo jenkeissä, vain suomimies on ROTTA joka yrittää hyväksikäyttää naista jota väittää rakastavansa. Ja näin jälkipolvet jäävät kaikki ilman rakkautta, sillä kun nainen tajuaa millainen ROTTA tämä mies on, vihaa tämä myös miehen jälkeläisiä.

Lääkkeet? 

Oikeasti, kai ymmärrät, että olet aivan täysin sairas? 

Vierailija
47/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät suostu parisuhteisiin toistensa kanssa? Koska tietävät että kyseessä on pelkkä r aiskaaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö. Mies joka on koskaan ollut tällaisessa suhteessa naiseen ei tule saada lapsia vaan kuolla muna kädessä kurjasti kuppaan. Yksin.

Vierailija
48/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet? 

Oikeasti, kai ymmärrät, että olet aivan täysin sairas? 

Ei vaan sinä olet, kun kuvittelet että jumala on luonut sinulle elävän r aiskauskohteen jota saat r aiskata 10 000 kertaa. Haloo valoja päälle hullu. Tietty voit laittaa oman perseesi pystyyn ja ottaa sinne 10 000 lastia spermaa ja sitten kysyä josko joku tekisi saman palveluksen sinullekin, mutta naista et tuohon saastaan enää alista.

Vierailija
49/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, ja aivan totta. Raha ei ole parisuhteen valuuttaa vaan aika on. Se on oikein. 

Vierailija
50/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei siitoshullu. Kiva kun vastailet omiin vihaviesteihisi. Saa sinut näyttämään hieman sekopäiseltä tosin. 

Minä elätän miestäni, ja kutsun häntä kauniilla sanoilla. Uskon, että sellainen olisi sinullekin kivaa, mutta valitettavasti sinun rahkeesi ei riitä sellaiseen. 

Hyi helvetti mikä naisvihaaja olet. Varmaan aika paljon myrkkyä kehossasi kun tuollaiseen olet alentunut. Hyi saasta. Mikä on oksettavampaa kuin misogyyni r aiskaaja mies? Misogyyni itsevihainen nainen :D Hyi fittanien fittan.

Vierailija
51/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jutella ja jättää hullu huomiotta? 😊 

Vierailija
52/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, ja aivan totta. Raha ei ole parisuhteen valuuttaa vaan aika on. Se on oikein. 

Miksi kukaan täyspäinen käyttäisi aikaansa r aiskaajan ja seksuaalisen hyväksikäyttäjän kanssa hengailuun? Halojata halloo. V i ttu että olette sekaisin koko sakki. Naisviha haisee timbuktuun asti tästä porukasta, naisista sekä miehistä.

Vierailija
53/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutella lisää miten r aiskata naisia 10 000 kertaa tieteen avustuksella parisuhdemeemin alaisuudessa? Jep jep.

Vierailija
54/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii. 

Aivan oikeassahan ap on, ja hyvin ajateltu nykypäivänä. Parisuhteen ja rakastamisen pointti on nimenomaan se, että haluaa toiselle parasta. Ottaa perheekseen.

Vierailija
55/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii. 

Aivan oikeassahan ap on, ja hyvin ajateltu nykypäivänä. Parisuhteen ja rakastamisen pointti on nimenomaan se, että haluaa toiselle parasta. Ottaa perheekseen.

Juuri näin! 

Parisuhteessa luodaan hyvää siihen suhteeseen olemalla hyvä toiselle, töissä luodaan rahaa tekemällä töitä. 

Vierailija
56/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kivasti ajateltu! Parisuhde tosiaan ei ole mikään työpaikka, 

Vierailija
57/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii. 

Juuri näin! 

Parisuhteessa luodaan hyvää siihen suhteeseen olemalla hyvä toiselle, töissä luodaan rahaa tekemällä töitä. 

Mä olen ollut parisuhteessa jo pian 25v, eikä tulis mieleenkään miettiä rahaa puolison kanssa. Sama elintaso tietysti on tasa-arvoista. 

Vierailija
58/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut niin, että raha ei ole parisuhteessa valuuttaa, koska kumpikin maksaa itse kaikki omat kulunsa ja ne kulut, joita parisuhteessa aiheuttaa (esim. vesi- ja sähkölasku). Parisuhteessa ei rahalla ole mitään merkitystä, koska se ei näy molempien vastatessa itse itsestään. Jokainen on vastuussa omasta elintasostaan, mutta toista voi hemmotella lahjoilla ja matkoilla, jos haluaa.

Tasa-arvoisessa parisuhteessa ei oleteta, että toinen maksaa haluamani elintason. Jos minä en halua syödä joka päivä ravintolassa, niin se ei saa estää toista nauttimasta ravintolapäivällisistä, vaikka elintaso tuolloin on selkeästi erilainen!

Miten se on tasa-arvoinen parisuhde jos molemmat maksavat omat kulunsa? Minun mielestäni tasa-arvoa parisuhteessa on se, että molemmilla on sama elintaso.

Toinen lentää yksityiskoneella lomalle ja toinen syö maksalaatikkoa 2 vuotta jotta sinne pääsee bussilla... Ei ole tasa-arvoa tuollainen. 

Eikö tasa-arvoa nimenomaan ole se, että vastaa itse itsestään? Ei voi olla tasa-arvoisessa suhteessa, jos on taloudellisesti pikkulapsen asemassa eli ei kykene maksamaan edes ruokiaan itse.

Ja kuten varmaa luit, niin tuossakin edellä mainittiin, että toista voi hemmotella lahjoilla ja matkoilla, jos haluaa. Kun molemmat tekevät töitä parisuhteensa eteen, niin parempituloinen hemmottelee yksityiskonematkalla ja huonompituloinen tekee kaikki kotityöt ja molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia.

Vierailija
59/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuon ajatusmaailman sisäistäminen olisi hyvä kaikille! Työpaikalla tehdään rahaa, parisuhteessa luodaan onnea! 

Ihan huippu kommentti! Kiitos! 

Vierailija
60/79 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut niin, että raha ei ole parisuhteessa valuuttaa, koska kumpikin maksaa itse kaikki omat kulunsa ja ne kulut, joita parisuhteessa aiheuttaa (esim. vesi- ja sähkölasku). Parisuhteessa ei rahalla ole mitään merkitystä, koska se ei näy molempien vastatessa itse itsestään. Jokainen on vastuussa omasta elintasostaan, mutta toista voi hemmotella lahjoilla ja matkoilla, jos haluaa.

Tasa-arvoisessa parisuhteessa ei oleteta, että toinen maksaa haluamani elintason. Jos minä en halua syödä joka päivä ravintolassa, niin se ei saa estää toista nauttimasta ravintolapäivällisistä, vaikka elintaso tuolloin on selkeästi erilainen!

Miten se on tasa-arvoinen parisuhde jos molemmat maksavat omat kulunsa? Minun mielestäni tasa-arvoa parisuhteessa on se, että molemmilla on sama elintaso.

Toinen lentää yksityiskoneella lomalle ja toinen syö maksalaatikkoa 2 vuotta jotta sinne pääsee bussilla... Ei ole tasa-arvoa tuollainen. 

Eikö tasa-arvoa nimenomaan ole se, että vastaa itse itsestään? Ei voi olla tasa-arvoisessa suhteessa, jos on taloudellisesti pikkulapsen asemassa eli ei kykene maksamaan edes ruokiaan itse.

Ja kuten varmaa luit, niin tuossakin edellä mainittiin, että toista voi hemmotella lahjoilla ja matkoilla, jos haluaa. Kun molemmat tekevät töitä parisuhteensa eteen, niin parempituloinen hemmottelee yksityiskonematkalla ja huonompituloinen tekee kaikki kotityöt ja molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia.

Tasa-arvoa parisuhteessa on se, että molemmilla on asiat yhtä hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi