Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tytärpuoleni on menossa serkkunsa yo-juhliin.
22.05.2007 |
Tyttö on 7 ja näkee serkkuaan 1-2 kertaa vuodessa. Ehdotuksia lahjaksi?
Kommentit (3)
Ja jos jotain omaa haluaa viedä, niin ruusuja sitten. Tai vaikka yksi ruusu, jos muuten mummon lahjassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vain tyttö pääsee. Meidän perhe = Tyttö? muut lapset , isänsä ja minä.
Anteeksi ,että selvensin asiaa vasta nyt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenelläkään ehdotusta? Olisiko kukkakimppu ja kortti?