Nainen, kuvaile mielestäsi riittävän hyvännäköinen mies
Millaisen kanssa voisit mennä ainakin yksille treffeille. Voit mainita julkkismiehen, jos haluat.
Nyt ei siis kysytä mitään alfauros- tai adonis-kriteerejä, vaan minimitasoa, jonka kelpuuttaisit.
Kommentit (95)
Mihis se vastaava ketju hävis, jossa miesten piti kuvailla riittävän hyvännäköisiä naisia? Kirjoitin sinne, että kauniit kasvot eikä vyötärölihavuutta.
Juuri leikatut hiukset, puhtaat kengät ja ei kaljamahaa 👍
Ulkonäkö tyyliä Antti Luusuaniemi, housut kostuu eestä ja takaa.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Juuri leikatut hiukset, puhtaat kengät ja ei kaljamahaa 👍
Ja harjatut hampaat. Eikä saa polttaa tupakkaa, paitsi joskus ehkä ihan satunnaisesti tarjotun sikarin.
Minusta salkkareiden Alex..Niin täydellinen.Makunsa kaikilla.
Ystävälliset silmät
Hymyilee joskus ja kun sen tekee, hymy on lämmin
Vartalosta (pituudella ei väliä) näkee että välittää itsestään ja terveydestään (ei tarvi olla tikissä, saa olla ns tavisvartalo)
Parrasta plussaa
Ewan McGregor
Rennon oloinen skotti sopis mulle,
Pituutta enemmän kuin leveyttä. Ei keltaisia vinoja hampaita eikä kieroja silmiä. Ei yritä peitellä kaljuaan.
Mä olen 48 ja en mielelläni lähtisi reilusti ylipainoisen miehen kanssa treffeille, anteeksi vain (olen itsekin normaalipainoinen). Muuten kelpaa ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen mies hyvin. Anteeksi nyt, en osaa määritellä tavallista mutta ei siis tarvitse olla Daniel Craig tai Henry Cavill tms.
Vierailija kirjoitti:
Mihis se vastaava ketju hävis, jossa miesten piti kuvailla riittävän hyvännäköisiä naisia? Kirjoitin sinne, että kauniit kasvot eikä vyötärölihavuutta.
Nähtävästi poistettu. Menitte sitten per seilemään senkin ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi poistettu. Menitte sitten per seilemään senkin ketjun?
En perseillyt vaan kerroin asiallisesti kriteerini, kun kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ewan McGregor
Rennon oloinen skotti sopis mulle,
On söpö 🤍
Vierailija kirjoitti:
Minusta salkkareiden Alex..Niin täydellinen.Makunsa kaikilla.
Siis minimivaatimus sinulle on täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo, suomalaisten suosikki
Minustakin Petteri on mukavannäköinen. Politiikka sitten eri asia, ihan vain ulkonäöllisesti.
185cm normaalivartaloinen, ystävälliset silmät, kauniit hampaat ja iloinen hymy.
Osaa keskustella, ottaa toisen ihmisen huomioon, ei esineellistä naista, ei ole misogyyninen eikä mt ongelmainen.
Loppu on sitten kiinni kemiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö tyyliä Antti Luusuaniemi, housut kostuu eestä ja takaa.
t. nainen
Komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Erlin Haaland 😍
Mun mielestä pelottavan ruma. Näin niitä makuja on monia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erlin Haaland 😍
Mun mielestä pelottavan ruma. Näin niitä makuja on monia:)
Persoonallisen näköinen on kieltämättä. Mutta kiva, avoin ja ystävällinen olemus muuten, hymy valaisee kirveellä veistetyt kasvot.
En mä osaa nimetä ketään julkisuuden henkilöä mutta joka päivä tulee vastaan useita miehiä joita voisin deittailla ainakin ulkonäön puolesta joten en usko olevani kovin nirso. Ehkä min. 170 cm, suht normaali paino, yleisilme siisti. Lisäksi eniten omaan makuun on brunet ja parrakkaat.