Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilapsiset perheet, onko teillä näin?

Vierailija
22.05.2007 |

Siskollani on 4 lasta ja vanhinkin on vasta vähän yli 5v. Mulla ei ole kokemusta lapsista, siksi kysyisin. Eli siskon lapset on aina likaisia, naamat mustana, kuivunutta karstoittunutta räkää nenässä ja nenän alla, vauva haisee oksennukselle jne. Sisko ei kuulemma viitsi vaihtaa paitaa lapsille ennenkuin iltapesulla ja ne paidat on todella törkyisiä! Monesti tukassakin on kuivunutta ruokaa jne. Vauvalla on sama haiseva rätti koko päivän. Onko tuo normaalia 4 lapsen perheissä? Pystyttekö pitämään lapset siisteinä? Mun mielestä ei vaikuta normaalilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei täällä kukaan kulje räkäisenä eikä paskaisena

Vierailija
2/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti neljän noin pienen kanssa on raskasta, mutta silti pitäisi pystyä perushygieniasta huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten desinfioi omat lapsesi joka tunti.

Vierailija
4/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä.

Tai sitten desinfioi omat lapsesi joka tunti.

Minulla ei ole lapsia, siksi kyselen! Lähinnä ajattelin onko sisko jotenkin masentunut tai jotain sellaista.

Ap

Vierailija
5/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä lapseni tuntui AINA olevan likainen! Toisen kohdalla en enää stressaa niin paljoa,mutta en vieläkään ymmärrä, kuinka 1 vuotiaan paidan saa pysymään puhtaana edes yhden ruokailun ajan! Mitkään maailman ruokalaput eivät kyllä auta, kun lapsi syö itse käsillään ja heittelee ruuan, juomat ym. sotkut joka paikkaan.

Ymmärrän siskoasi.

Vierailija
6/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet sattunut kylään aina sotkuiseen aikaan.

JOs tilanne sama koko ajan, niin luulen, että siskosi on masentunut/kyllästynyt oloonsa.

Mielestäni lasten naamat ei saa olla likaisia mutta paidassa olevat tahrat ei niin haittaa. Ja nenät pitää pyyhkiä.

Vierailija
7/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla puhtaat vaatteet päälle, mutta kyllä ne on hiekassa, väreissä, ruuantähteissä ja räässäkin hetken perästä. saisin vaihtaa paitoja 2 tunnin välein sotkuikäisiltä jos haluaisin aina siistinä pitää. mutta pyykkiä pesen muutenkin 2 koneellista päivässä joten ei kärsi.

syksyt on pahoja kun räkätaudit jyllää..

Vierailija
8/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naimisissa, auttaako mies edes? Onko mahdollista saada isoimmat hoitoon, ja ottaako apua vastaan, eli jos olet siellä, jaksaako puhua, yleensä ihmiset avautuu, ja silloin kannattaa olla hiljaa ja kuunnella, josko itse kertoisi voiko mitenkään auttaa. Voi sun sisko parkaa, ja kauheaa on katsoa vierestä kun toinen on ihan loppu. Viisivuotiaskin on vielä hyvin pieni, eli kyllä sillä on ihan liikaa työtä, kun ei varmaan hetken rauhaa koskan.

Vierailija
9/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene välillä hoitamaan lapsia ja siivoomaan.

Katso kauan pysyy siistinä kaikki, veikkaan alta tunnin :)

Vierailija
10/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet vaihdan tarpeen tullen useammankin kerran päivässä mutta nenän alukset saattaa kyllä olla muutaman tunninkin räkäisiä. ulkoleikeissä on myös likaiset vaatteet usein kun ne sotkeentuu heti ulos mennessä enkä todellakaan lähde niitä saman tien vaihtamaan. Ruuat kasvoista yritän muistaa pestä heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme