Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma merkki siitä, että mies on kiinnostunut:

Vierailija
21.07.2026 |

Hän kysyy naiselta: "harrastatko jotakin liikuntaa/ pidätkö liikunnasta?"

Koskaan ei ole mies kysynyt tuota kysymystä, jos ei ole kiinnostunut.

Ulkonäöllisesti olen geneettisesti hoikka, mutta en atleettinen, eli ei ole mitään vittuilua tuo kysymys.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kysyy: "Ootsä hyvä sängyssä?"

Seon varma merkki.

Vierailija
62/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma merkki siitä, että mies on kiinnostunut: 

Hän työntää gigulin pylleröiseesi.

Huom. toimii olet sitten nainen tai mies!

Sekoitatte nyt kaksi asiaa.

Se, että joku haluaa PANNA sinua ei todellakaan tarkoita välttämättä sitä, että se henkilö olisi kiinnostunut SINUSTA. 

Mitä muuta se on kuin kiinnostusta? Kiinnostuneen vastakohta on välinpitämätön, mitä hän ei ole.

Panohaluinen ihminen voi olla myös välinpitämätön. 

Panohaluisuus ja kiinnostuneisuus ihmistä kohtaan on kaksi täysin eri asiaa.

Ilmeisesti on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät tuota tajua! Kuuntelin podcastia, jossa suomalainen mies kertoi, että naiset ovat usein suuttuneet hänelle kun hän ei ole halunnutkaan muuta kuin seksiä - perusteena se, että "sähän halusit niin nopeasti sänkyyn". 

Niinku wtf??? Tuohan on täysin päinvastoin :D Eli jos haluaa heti sänkyyn, niin todnäk ei ole parisuhdetta hakemassa. Miten tyhmiä jotkut on, jos luulee seisovan munan ja pitelemättömän seksihalun olevan joku merkki kiinnostuksesta? Haloo.

Itse olen hyvinkin kiinnostunut panemaan naisia.

Mutta et ole kiinnostunut. Siitä tässä ketjussa on kyse, kiinnostuneista miehistä, ei pelkästään panohaluisista miehistä.

Olen minäkin mennyt sänkyyn seksikkään miehen kanssa jota olen halunnut, mutta en minä ole ollut kiinnostunut siitä miehestä.

Kiinnostuksen vastakohdaksi sanottiin ketjussa välinpitämättömyys, ja ihminen joka haluaa sekstailla jonkun kanssa, voi todellakin olla samaan aikaan välinpitämätön.

Mutta jankatkaa toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ilmeisesti kukaan mies ei sitten ilmeisesti ole ollut musta kiinnostunut kun ei ole kysytty tuota. Parisuhteessa miesten kanssa olen kuitenkin ollut useaan otteeseen.

Vierailija
64/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi muistaa, että aivan kaikki miesten huomio tarkoittaa, että hän on kiinnostunut. Ja miesten kiinnostus on aina ensisijaisesti seksuaalista. Mies ei laske kanssasi leikkiä, kysy kuulumisia, tarjoudu auttamaan, hymyile, katso, puhu sinusta muille, muista pikkujuttuja sinusta jne. ellei ole kiinnostunut eli ajattele, että olet pantava. Tästä on toki vielä matkaa siihen, yrittääkö mies toteuttaa ajatuksiaan. Joka tapauksessa joka ikinen pantava tuttu nainen on miehelle runkkumatskua. Voitte miehet kertoa, että olen oikeassa.

Paitsi että mä voisin ottaa sellaisen platoonisen suhteenkin.
m38

Sellaisen vietnamiin sijoittuvan platoonin vai?

Vierailija
65/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ilmeisesti kukaan mies ei sitten ilmeisesti ole ollut musta kiinnostunut kun ei ole kysytty tuota. Parisuhteessa miesten kanssa olen kuitenkin ollut useaan otteeseen.

Eihän aloituksesta voi tehdä tuollaista johtopäätöstä. Kaikki tuon kysymyksen esittäneet miehet ovat kiinnostuneita, mutta voi mies osoittaa kiinnostuksensa muullakin tavoin.