Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen vastaa! Kysykää!

Vierailija
22.05.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän voi vaan haluta pimppaa.

Vierailija
2/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopivat yöunet (8-10tuntia)

Kerran viikossa kuorin myös koko vartalon ja laitan kosteuttavaa kosteusvoidetta.

Eli ihan perussettiä ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun päät kääntyy aina perään, kävely hiljenee. Eilen kävin ruokakaupassa ja siellä eräskin mies oli kävellä päin kun niin tuijotti. Joskus kyllä ahdistaa vislailut ja hymyt.. Taidan vetää pussin päähän ja käydä hakemassa kirpputorilta kulahtaneen tuulipuvun..

Vierailija
4/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hauskaa kun päät kääntyy aina perään, kävely hiljenee. Eilen kävin ruokakaupassa ja siellä eräskin mies oli kävellä päin kun niin tuijotti. Joskus kyllä ahdistaa vislailut ja hymyt.. Taidan vetää pussin päähän ja käydä hakemassa kirpputorilta kulahtaneen tuulipuvun..

Minustakin on todella mukavaa kun miehet katsoo perään ja niiden muijat suuttuvat ;)

Eilen kaupassa toisella kassalla joku mies jäi tuijottamaan. Tuntui vähän kiusalliselta

ap

Vierailija
5/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ulkonäköäsi. Mitat?

Vierailija
6/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä väitä muuta, koska kun itselläni oli huono itsetunto, käyttäydyin juuri niin.

Vierailija
7/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet?

Vierailija
8/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa.. En ymmärrä miksi pitää niin vihaisena katsoa. Ja kuten tässäkin pinossa, joku leimaa jo lehmäksi. Saanko kysyä syystä, että..?

Voinhan kuvailla hiukan ulkonäköäni:

Puoleen selkään ulottuvat hiukset.

Väri on kupari ja lämmin oranssi, olen niin syksy kuin olla jo voi.

Kasvot ovat sellaiset klassisen kauniin muotoiset, kasvoissa hiukan pisamia poskissa, otsassa, leuassa. Ennen inhosin niitä, nyt ne täydentävät kokonaisuutta, en halua eroon niistä.

Silmät ovat suuret, mantelin muotoiset. Hauskaa kuulla usein, että minulla on kauniin muotoiset silmät.

Täyteläiset huulet, huulten yläkaari on kuuleman mukaan " maailman seksikkäin" .

Silmät ovat väriltään vihreät joissa hiukan ruskeaa. Aika tummat.

Vartta on 179cm ja painoa 60kg, kuntoilen niin paljon kuin vaan on aikaa ja mahdollista. Harrastan monipuolista liikuntaa. Yritän syödä suht säännöllisesti, mutta se on joskus aika hankalaa.

Hoidan ihoani kuorimalla ja kosteuttamalla. Mitään kummempaa puhdistusta en ole tarvinnut, vesi ja saippua riittää.

Pukeudun milloin mitenkin, lämpimiin sävyihin mitkä sopivat minulle mielestäni. Beige ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
9/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostaen niiden muotoa entisestään, ripsiväriä ja huulikiiltoa. Huuleni ovat aika punaiset jo luonnostaan ja rajat selvät, etten tarvitse rajausta :)

Kuinka te muut?

Vierailija
10/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljonkin ystäviä, juuri vastasin juhannus galluppiin että menemme viiden ystävä perheen kanssa mökkeilemään.

Vierailija
11/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut niihin ihmisin, joille olet ensisijaisesti kaunis ja sitten vasta jotain muuta? Katsotko miehiä takaisin, kun he katsovat sinuun? Miten vastaat, kun sinua sanotaan kauniiksi? entä miten suhtaudut niihin tilanteisiin, joissa sinua ei tunnisteta (siis siksi samaksi kaunottareksi)? Vai näytätkö aina samalta?

Olen itse samanlainen syksy, mutta en punahiuksinen, pari senttiä lyhyempi, yhtä hoikka, entinen malli ja nykyinen akateeminen kahden lapsen reilu 30-kymppinen äiti ja ex-urheilijan vaimo. Olen koko ikäni saanut kuulla olevani " se meidän kaunotar" jne. Olen myös joutunut kokemaan tilanteita, jossa minua ammatillisesti arvioidaan ulkonäköni perusteella " ei kukaan kuuntele mitä sanot, kun näytät niin hyvältä" . Toisaalta joudun koko ajan olla varpaillani varsinkin miesten suhteen työasioissa, ehdotuksia tulee jatkuvasti, halutaan olla " sen kaunottaren" kanssa tekemisissä. Lisäksi minut on aivan selvästi epävirallisesti nimitetty edustamaan työnantajani kaikissa mahdollisissa asioissa joissa tarvitaan ns. edustavaa esiintyjää.

Joudun olla koko ajan varpaillani, en uskalla katsoa yhtäkään " kyylääjää" yhtään pidempään enkä varsinkaan useita kertoja. On kamalaa, että esim. lasten harrastuksissa pitää pitää varovaista sosiaalista linjaa, koska toiset äidit suuttuvat helposti ja miehet elättelevät helposti liikoja.

Lisäksi olen usein todella huvittunut, jos minua ei tunneta ns. oman kategoriani ulkopuolella (vapaa-aikana en meikkaa).

Vierailija
12/12 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei voi hymyillä takaisin, ehkä vienosti kun kääntää pään pois päin ja alkaa hymyilyttämään väkisinkin. Törkyisiä ehdotuksia on sadellut miljoonia, myöskin hyvin harkittuja kehuja, viatonta flirttiä, mutta on niitäkin jotka todella suivaantuvat kun en halua mitään. Tämä yleensä baarissa kun käyn lasillisella ja tanssimassa. Siksi olenkin erittäin iloinen ystävistäni, ihanaa viettää iltaa heidän kanssaan ja saa olla rauhassa. Tosin joskus saan kuulla heiltäkin kommenttia ulkonäöstäni, mutta en osaa loukkaantua siitä. Se on aina ystävällis mielistä kommentointia.

Edustamaan minut valitaan aina, mutta tyhjäpääksi en anna itseäni luulla. En korosta olemassa oloani olemalla esim. äänessä jatkuvasti vaan vastaan asiallisesti, esitän asiallisisa ehdotuksia jne. Olen sinut itseni kanssa.

Pistän naisten naljailut kyllä täysin kateuden piikkiin. Mitä muutakaan se voisi olla jos miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja minua arvostetaan ja kunnioitetaan siitä mitä teen..