Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1034)
Orpo yrittää tietenkin päästä tästä kuin koira veräjästä.
Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo yrittää tietenkin päästä tästä kuin koira veräjästä.
Vastenmielistä.
🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tuo Uniper nostettiin ihan eduskunnan puhujanpöntössä esille. Nyt lehdistö taivuttaa rautalankaa palstayleisöllekin ja kertoo että siinä ei tapahtunut mitään valonarkaa - ellei huomioon oteta Fortumin päätöksentekoa jossa tuskin ehdittiin kysyä lupaa vastuuministeriltä.
Lehdistö on myös ottanut selvää Valmet Automationin pelastuksesta. Siinä on samoja elementtejä kuin Gardenissa - myös Ilpo Kokkila, kokoomuksen suurlahjoittaja saamapuolella. Siinäkin oli ajatuksena suhmuroida rahat monimutkaisin osakejärjestelyin joissa merkitsijänä on valtion varta vasten perustettu omistajayhtiö. Senttiäkään tukea ei mene budjetin kautta mutta niin vaan on kymppimillejä jäänyt saamatta. Ainoa ero gardengaten ja valmet automotivegaten välillä on siinä, että jälkimmäisessä rahat ovat jo liikkuneet ja shampanjat juotu.
"työpaikat pelastettiin" kuulostaa niin hyvältä, niin sen verhon takana milli sulle, toinen mulle ja Kokkilalle 5 vielä pyydetyn päälle.
Ulos koko sakki (ulos menivät jo ihan itse, kellään ei oikein pysy peppu penkissä). Löytyy taatusti tilalle porukkaa, joka jaksaa olla työpaikalla pari tuntia kokouksessa paikoillaan vääntelemättä naamaa ikäviin pilkkavirneisiin. Olen iloinen, että kesän takia minulla on aikaa seurata tätä, onko meno aina samanlaista? Siinä ei paljon kansan mandaattia arvosteta.
Aina ne naamaa vääntää ja virnuilee kun niille osoitetaan kysymyksiä. Pahimpia on Orpo ja Riikka, toisilleen kuiskuttelee ja virnistelee. Monesti Orpo yritti pitää pokkaa siinä monesti onnistumatta. Riikka yleensä vaan tuhahteli kun jotain asiallista oli kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori erosi miksei Orpo.tilalle.Häkkänen tilalle.
Ei se auta. Kansa haluaa uudet vaalit ja pian, kiitos.
Niinistö aikanaan erotti Vapaavuoren tämän rikollisen taustan tultua tietoon. Että kaipaan Niinistöä! Stubb on täysin hiljaa.
Sisäpolitiikka ei kuulu pressalle. Se pitäs tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori erosi miksei Orpo.tilalle.Häkkänen tilalle.
Ei se auta. Kansa haluaa uudet vaalit ja pian, kiitos.
Niinistö aikanaan erotti Vapaavuoren tämän rikollisen taustan tultua tietoon. Että kaipaan Niinistöä! Stubb on täysin hiljaa.
Oikein. Ja silti nämä samat ukot pompahtavat pinnalle kuin korkki vuosi vuoden jälkeen, aina tämä sama v* tun Vapaavuori selittelemässä sotkujaan! Eikö näistä jo päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tuo Uniper nostettiin ihan eduskunnan puhujanpöntössä esille. Nyt lehdistö taivuttaa rautalankaa palstayleisöllekin ja kertoo että siinä ei tapahtunut mitään valonarkaa - ellei huomioon oteta Fortumin päätöksentekoa jossa tuskin ehdittiin kysyä lupaa vastuuministeriltä.
Lehdistö on myös ottanut selvää Valmet Automationin pelastuksesta. Siinä on samoja elementtejä kuin Gardenissa - myös Ilpo Kokkila, kokoomuksen suurlahjoittaja saamapuolella. Siinäkin oli ajatuksena suhmuroida rahat monimutkaisin osakejärjestelyin joissa merkitsijänä on valtion varta vasten perustettu omistajayhtiö. Senttiäkään tukea ei mene budjetin kautta mutta niin vaan on kymppimillejä jäänyt saamatta. Ainoa ero gardengaten ja valmet automotivegaten välillä on siinä, että jälkimmäisessä rahat ovat jo liikkuneet ja shampanjat juotu.
"työpaikat pelastettiin" kuulostaa niin hyvältä, niin sen verhon takana milli sulle, toinen mulle ja Kokkilalle 5 vielä pyydetyn päälle.
Ulos koko sakki (ulos menivät jo ihan itse, kellään ei oikein pysy peppu penkissä). Löytyy taatusti tilalle porukkaa, joka jaksaa olla työpaikalla pari tuntia kokouksessa paikoillaan vääntelemättä naamaa ikäviin pilkkavirneisiin. Olen iloinen, että kesän takia minulla on aikaa seurata tätä, onko meno aina samanlaista? Siinä ei paljon kansan mandaattia arvosteta.
Aina ne naamaa vääntää ja virnuilee kun niille osoitetaan kysymyksiä. Pahimpia on Orpo ja Riikka, toisilleen kuiskuttelee ja virnistelee. Monesti Orpo yritti pitää pokkaa siinä monesti onnistumatta. Riikka yleensä vaan tuhahteli kun jotain asiallista oli kysyttiin.
Ylimielinen on kyllä Wallinheimokin. Sitä jätkää ei viitsi edes katsella. Koko olemus yli
Yli ylimielinen.
Eduskuntasali on lähes tyhjä.
Miten on mahdollista?
Eikö siellä työpaikassa ole mikään pakollista?
Onko eduskunnassa A-oikeudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miettiiköhän nuo yhtään miltä se kansalle näyttää? Katselevat saliin niin alentavasti.
Iltasaasta ja iltapulu työntää paskaa tuutin täydeltä.
Ainut oikeisto konservatiivit ps,hoitoon Teemu petti ,ainakin minut.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys suomalaisille: Miksi äänestätte vuodesta toiseen samoja naamoja, vaikka mikään ei muutu?
Joo joku keskisarjakin tuolla lausumassa sekopäisiä aforismeja.siihen päälle purrat ja orpot.
Miksi kokoomusedustajat toistavat, että hallitus valitsi avoimuuden? Pääministeri vaikeni 4 viikkoa, muut ministerit eivät vieläkään ole virkkaneet sanaakaan hankkeesta paitsi Riikka, joka on kertonut että ei kannattanut hanketta mutta kannatti silti. Ei hallitus eduskuntaa koolle kutsunut avoimuuden nimissä. Ei hallitus kanteluita oikeuskanslerille ole tehnyt tai vaatinut VTV:tä tutkimaan suhmurointejaan.
Samoilla ukoilla, samaa naaman vääntelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta. Tuppurainen maksattaa sinullakin omistusasuntonsa kuukausittaiset lyhennyksensä. Hitas asunto merenrannalla Helsingissä. Tuppurainen voisi nyt siirtää paperinsa Oulusta. Mahdollisimman nopeasti, kiitos.
Tuppurainen on noista rehellisin ja tarmokkain.
Eräs oululainen demaripolitiikassa toiminut henkilö sanoi, kun kun kysyin mitä mitä mieltä on Tytistä, että Tytti on räksyttävä rakkikoira. Kun pyysin tarkennusta ja sitä miten pitäisi toimia, niin vastasi että paremmin ja rakentavasti. Niin minunkin mielestä kaikkien politikkojen pitäisi muuttaa käytöstään. Miltei kaikkien. Muutama osaa onneksi.
Paremmin ja rakentavasti hukkuu siihen samaan hyminään mitä nytkin kesäteatteri esittää eduskunnassa. Tytti on terävä mutta siitähän ei pidetä, nainen on pistettävä ruotuun.
Minä muistelen, että mm Paavo Lipponen on kritisoinut nykyisten politikkojen räksytystä ja tuonut esiin, että pitäisi osata puhua eikä räksyttää. Asiallista puhetta ja palautetta Lipponenkin peräsi ja aiheellisesti. Vallan moni äänestäjä on tympääntynyt varsikin ns räksyttäjiin, joista heti tulee mieleen Tuppurainen ja Virta.
Ei tainnut olla Lipposen ollessa vallassa moisia räksyttäjiä joten Lipponen on eläkkeellä laittanut merkille nykyistä menoa ja lausunut mielipiteensä. Minäkin luin jostain viime vuosina.
Peloltaan eivät voineet tuoda mielipiteitään esille.
Mitäpä jos media ja oppositio ei olisi huomannut tätä kähmintää? Kansa ei olisi tiennyt tästä mitään. Herrat olisivat hieroneet käsiään tyytyväisinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokoomusedustajat toistavat, että hallitus valitsi avoimuuden? Pääministeri vaikeni 4 viikkoa, muut ministerit eivät vieläkään ole virkkaneet sanaakaan hankkeesta paitsi Riikka, joka on kertonut että ei kannattanut hanketta mutta kannatti silti. Ei hallitus eduskuntaa koolle kutsunut avoimuuden nimissä. Ei hallitus kanteluita oikeuskanslerille ole tehnyt tai vaatinut VTV:tä tutkimaan suhmurointejaan.
A-studiossa Petteri antoi ymmärtää, että hän antoi luvan julkistaa surullisenkuuluisat sähköpostit. Se on kuitenkin ihan julkisuuslain sanelema juttu, ei siinä pääministerin luvalla ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Käännä kaikki mitä kokoomus sanoo päinvastoin, niin olet lähellä totuutta.
Uskomatonta valehtelua!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys demarilta Valmet Automotivesta, Kokkilan Pontoksesta,koroista, tappioista, pisniksen pelastamisesta, kokoomuksesta jne. Yhteys vaalirahoitukseen ilmeinen.
Sali aika tyhjä, edustajatkaan eivät jaksa kuunnella,istuvat kuppilassa juoruamassa tai Ihkussa välikaljoilla ja saapuvat illalla painamaan nappia.
Totta. Pontoksen omistajan Kokkilan omaisuus pelastettiin, kun Orpon hallitus myönsi VA:lle tukea. Kokkila on antanut kokoomukselle mutta myös Orpolle itselleen suoraa vaalitukea. Kokkila on saanut tuelle erinomaisen tuoton. Orpo ei ole osannut selityää, miksi Kokkila omistaa edelleen VA:sta 20 %. Niin miksi?
Kunnon kaverikapitalismia siis.
Kiina kiittää tästäkin teatterista vain Orpoa.