Tule sinäkin seuroihin <3
Minulla on kiitollinen ja onnellinen olo siitä, että olen saanut uskoa kaikki syntini anteeksi ja tunnollani on Jumalan rauha.
Haluan tarjota sinullekin helpon mahdollisuuden kuulla Jumalan sanaa. Ajattelin pitää tätä ketjua ikään kuin ilmoitustauluna, jonne postaan linkkejä seurapuheisiin (live tai tallenne, ääni tai video) sekä muihin uskosta kertoviin keskusteluohjelmiin. Lähteinä ovat Nettiseurat, Kesäseuraradio ja SRK:n arkistot. Ohjelmia löytyy myös muilla kielillä.
Jos haluat osallistua seuroihin paikan päällä, mutta et tiedä, missä lähin Rauhanyhdistys on, voit kysyä täällä. Etsin sinulle mielelläni lähimmän seurapaikan.
Jos jokin vanhoillislestadiolaisen uskon tai opetuksen aihe kiinnostaa sinua erityisesti, kysy rohkeasti. Voin yrittää etsiä juuri siitä aiheesta seurapuheen tai muun sopivan tallenteen.
Miksi tällainen ketju eikä keskustelua?
Keskusteluketjuihin osallistuminen on usein melko sitovaa, ja keskustelu voi helposti muuttua kiisteleväksi. Lisäksi viesteissä menee toisinaan sekaisin, kuka on kirjoittanut mitäkin. Toivon, että tämä ketju pysyy mahdollisimman selkeänä, joten pyydän ylläpitoa poistamaan aiheeseen kuulumattomat viestit.
Tämän ketjun tarkoitus on tarjota halukkaille suoria linkkejä seurapuheisiin sekä tarvittaessa auttaa löytämään yhteys uskovaisiin ja seuroihin.
-Maria
Nettiseurat: https://www.nettiseurat.info/fi
Kesäseuraradio: https://kesaseuraradio.fi/
SRK:n arkisto: https://www.srk.fi/fi/
Kommentit (233)
Huomaan, että kaikille ei ole helppoa hyväksyä sitä, että uskosta voi iloita niin paljon, että haluaa jakaa tuota iloa myös muille.
Sinulle, joka poistat tästä ketjusta viestejä heti niiden ilmestyttyä:
Toivon vilpittömästi, että sinunkin elämässäsi olisi paljon ilon aiheita. <3
Yt,
Maria
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä täältä on poistetty?
Ilmeisesti ulkomaan lähetystyötä koskeva viesti oli jollekin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivuston linkki poistui:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivuston linkki poistui:
Onko tuo edes lestasivu?
Tässä myös ilosanomaa levittävä linkki:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että kaikille ei ole helppoa hyväksyä sitä, että uskosta voi iloita niin paljon, että haluaa jakaa tuota iloa myös muille.
Yt,
Maria
Mitäpä jos vain keksisit jonkin toisen, asianmukaisen kanavan ilosanomasi levittämiseen?
Tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon, ei sinun henkilökohtaiseksi ilmoitustauluksesi. Viestisi ovat siis palstan sääntöjen vastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yt,
Maria
Mitäpä jos vain keksisit jonkin toisen, asianmukaisen kanavan ilosanomasi levittämiseen?
Tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon, ei sinun henkilökohtaiseksi ilmoitustauluksesi. Viestisi ovat siis palstan sääntöjen vastaisia.
Täällähän käydään keskustelua. Oliko sulla muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yt,
Maria
Mitä mieltä olet väkivaltaisista uskovaisista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yt,
Maria
Keskustelu on ok, mutta mainostaminen palstan sääntöjen vastaista. Oliko sulla muuta?
No keskustellaan sitten.
Minua kiinnostaisi miksi lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on niin yleistä lestadiolaisten keskuudessa? Ja miksi tekijöitä suojellaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ylläpidolle ketjun palauttamisesta.
[Tässä on valitettavasti sattunut meidän inhimillinen virhe. Mainittu keskusteluavaus ei ollut sääntöjen vastainen, ja ne on nyt palautettu.
Pahoittelut tästä aiheutuneesta hämmennyksestä.]
Tänään pääsee sanan kuuloon klo 18 alkaen, kun Ranualla alkavat opistoseurat.-Maria
Tee ap uusi aloitus tai vaikka monta, kun tälle on kerta ylläpidon hyväksyntä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suora yhteys.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole synnintuntoa ollenkaan? Mitä minä sitten siellä seuroissa tekisin?
(Eräs vastaus tähän on: Romanipoika tykkäsi kirkonmenoista, kun siellä "kuulee hyvää musiikkia ja kannetaan haavilla rahaa eteen)
Haluan haavillisen rahaa eteenkannettuna. Musiikkina urkuharmonisäestettyjä saatanallisia säkeitä, kiitos. M52
Vierailija kirjoitti:
Nyt on puhe tästä aiheesta:
“Sillä minun Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Joh. 6:40Nämä eivät ole tallenteita, vaan suoraan seuroista.
Tämä Raamatunkohta on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“Sillä minun Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Haluaisin uskoa tähän. Miten ihmeessä tämä onnistuisi? T.maallikko, skeptikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa tähän. Miten ihmeessä tämä onnistuisi? T.maallikko, skeptikko
Rukoile, että Jumala kutsuisi sinua, että saisit vielä etsikon ajan. Ja etsi sitten Jumalan valtakunta. Kuuntele seuroja.
T. Ei ap, mutta uskovainen
Lue nyt hitaasti , ihmisten erottelua ja lajittelija ,. Myllynkiveä PAHEMPI KOHTALO NIILLÄ JOTKA ON EROTTANUT JEESUKSESTA . Ilmestyskirja . Ymmärrä tämä .
Uskovaisissa on myös väkivaltaisia miehiä. Esim ex mieheni, vankilalähetti joutui itse vankilaan. Eli muistakaa varoa.
https://www.youtube.com/live/eKC_Wr52xpg?feature=shared
Iltaseuroja vielä.