Haluan Garden Helsingin
Haluan tämän Garden Helsinki- areenan. Haluan käydä siellä konserteissa ja haluan lisää konsertti- ja urheilutapahtumaturisteja kaupunkiin.
Helsinki on nykyisin vihervasemmiston ankeuttama, maailman hiljaisin ja kuollein pääkaupunki.
Tänne on saatava lisää tapahtumatiloja, turisteja, liikennettä ja elämää. Helsinki Gardenin sijaintikin olisi mitä keskeisin nyt kun nämä turhat pikaraitiovaunut tulevat ajelemaan tuosta ohi.
Inhoan näitä pilkkuja viilaavia räksyttäviä vihervasemmistotanttoja, jotka omaa tympeää poliitikkoegoaan pönkittääkseen vastustavat tätäkin hanketta. Itse kun eivät kykene aikaansaamaan Helsinkiin yhtään mitään.
Vihervasemmisto ja erityisesti demarit eivät rakentaisi Helsinkiin muuta kuin sietämättömän ankeita halpoja, rumia ja ylikorkeita betonilähiöitä vuokra-asunnoiksi tukia nostaville työhaluttomille ihmisille. Puistattaa ajatella miten hirveää vahinkoa ovat viimeisen 15 vuoden aikana kotikaupungilleni jo aiheuttaneet.
Kommentit (65)
Ihan tosiasia kyllä on että Helsingistä puuttuu tämän kokoluokan esiintymistiloja.
Tänne ei saada maailmantähtiä kun tilat puuttuvat.
Ja Helsinki on maailman hijaisin ja kuollein kaupunki. Jopa Tampere on mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosiasia kyllä on että Helsingistä puuttuu tämän kokoluokan esiintymistiloja.
Ei se tiloista ole kiinni, vaan rahasta ja maasta yleensä.
Muiden suomalaisten kustannuksella sitä ei pidä rakentaa. Tärkeämpiäkin asioita on jotka tarvitsisi rahoitusta kuin joku halli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä me ollaan Helsingissä jo Ukrainan sodan alkamisesta saakka hyvin katkerasti tajuttu että nämä huippukonsertit ja tapahtumat on nimenomaan tapahtumatiloista kiinni. Täällähän ei tapahtunut pitkään aikaan mitään.
Tampere sai aikoinaan valtion rahaa Nokia-areenaan. Olisi sitä tasapuolisuuden vuoksi voitu vähän helsingillekin antaa.
Onneksi sentää Stadion saatiin korjattua, mutta ei se talvella kauheasti lämmitä. Siellä on katsomossa aika kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Muiden suomalaisten kustannuksella sitä ei pidä rakentaa. Tärkeämpiäkin asioita on jotka tarvitsisi rahoitusta kuin joku halli.
Nokia -Areena Tampereella nimenomaan sai valtion rahaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin on Nokia-areenalle Tampereelle riittänyt esiintyjiä. Itsekin olen ollut siellä Queen ja Stingin konserteissa. ihan olen joutunut Helsingistä saakka Tampereelle matkustamaan.
Kyllä vi—-ttaa.
Ap. Haluatko myös rahoittaa omilla verovaroillasi hallia.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitapa se sitten, ap.
Sillehän on jo kerätty jo jotain 95 % rahoituksesta. Tuon nyt riideltävän valtion tuen osuus oli jotain 5%. Ja sitä olisi tarvittu koska ne asunnot joita piti rakentaa hankkeen yhteydessä ei nyt tässä tilanteessa tuo hankkeelle rahaa.
On kyllä ihan helvetin väärin, että valtion rahaa menee Tampereelle mutta ei Helsinkiin.
Mulle Jan Vapaavuori on suuri sankari, sillä on melkoinen Mission Impossible; tuoda jotain hyvää yhteiseen käyttöön Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Tampere sai jo valtiopn rahaa. Aika uskomattoman erpäreilua.
Sellaista se on, kun ajattelee vain ja ainoastaan itseään ja omia huvejaan.
Senkun rakennat sitten. Itse ainakin olen joutunut maksamaan ja/tai tekemään aivan itse kaiken mitä olen halunnut ja saanut.
Vierailija kirjoitti:
Muille suomalaisille siis porttikielto? Suhmurointi tämän hankkeen kaatoi, Petterin korvia kuumottaa, poliittinen ura sammukoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Tampere sai jo valtiopn rahaa. Aika uskomattoman erpäreilua.
Niin, näin se nyt vain meni, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Haluatko myös rahoittaa omilla verovaroillasi hallia.
Olisin voinut verovaroistani sen 6e laittaa siihen että maan pääkaupunkiin saataisiin asianmukaista elämää ja taphtumaa.
Mielummin kuin turhiin tiehankkeisiin jonnekin takahikiälle.
Tämä koko farssi on ihan demareiden vaalipöhinää. Kun sitä omaa onnetonta egoa vaan pitää pönkittää.
Sanna Marin heitteli 4O miljardia velkarahaa taivaan tuuliin ja tässä oli valtion osalta kyse jostain prosentin murto-osasta joka olisi tullut verotuloina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiin tulee ihmisiä koko maasta ?
Vetovoimainen pääkaupunki jonka talous on kunnossa kannattelee koko maan taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiin tulee ihmisiä koko maasta ?
Vetovoimainen pääkaupunki jonka talous on kunnossa kannattelee koko maan taloutta.
Muuta sinne vetovoimaiseen Helsinkiin. Jos Helsinki on jo vetovoimainen, niin mihin sitä hallia tarvitaan?
Et ole nokkela etkä vitsikäs. Olet tylsä ja turha.