Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahtanut kuski ja kolme ei huomaa?

Vierailija
20.07.2026 |

Auto ajautui hitaasti vastaantulevien kaistalle, kolme  matkustajaa huomannut mitään?!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nää minkä maalaisia ?   Myös vanhuksia on huumeiden käyttäjinä . Ei nyt liity tähän.  

Vierailija
62/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nää minkä maalaisia ?   Myös vanhuksia on huumeiden käyttäjinä . Ei nyt liity tähän.  

Miksi sitten kirjoitat, jos ei liity tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin monilla teillä on viivat ns. täristysviivoja, eli käytännössä sen huomaa sekä kuski, että matkustajat. Jos on hyvin syvässä unessa, niin ei ehkä huomaa, muta kevyemmästäkin varmasti havahtuu. 

Lisäksi uudemmissa autoissa on usein kuljettajan vireystilaa valvova järjestelmä, joka hälyttää, jos huomaa muutoksia. Se on automaattisesti päällä aina, muta toki sen voi sammuttaa - usein se pitää tehdä sitten joka kerta ajoon lähtiessä erikseen. 

Itse olen kerran nukahtanut rattiin liikennevaloissa. Olin ennen lähtöä ottanut uutta antihistamiinia, joka sitten olikin minulle hyvin väsyttävä lääke. Onneksi oltiin liikennevaloissa pysähdyksissä ja onneksi oli autossa toinen aikuinen, joten vaihdettiin  kuskia. Vetelin hirsiä sitten vänkärin paikalla loppumatkan.   

Vierailija
64/64 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin mukaan auto siirtyi hitaasti vastaantulijan puolelle. Eli ilmeisesti kuski nukahti. Tämä on lohduttavaa, koska itsetuhossa ratti käännettäisiin nopeasti vastaantulevan keulaan.

Tässä ei ole missään vaiheessa ollut tahallisesta teosta kysymys vaikka jotkut pakkomielteisesti ovat yrittäneet miesvihassaan luoda sellaista tarinaa ja narratiivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi