Nukahtanut kuski ja kolme ei huomaa?
Auto ajautui hitaasti vastaantulevien kaistalle, kolme matkustajaa huomannut mitään?!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Oliko nää minkä maalaisia ? Myös vanhuksia on huumeiden käyttäjinä . Ei nyt liity tähän.
Miksi sitten kirjoitat, jos ei liity tähän?
nykyisin monilla teillä on viivat ns. täristysviivoja, eli käytännössä sen huomaa sekä kuski, että matkustajat. Jos on hyvin syvässä unessa, niin ei ehkä huomaa, muta kevyemmästäkin varmasti havahtuu.
Lisäksi uudemmissa autoissa on usein kuljettajan vireystilaa valvova järjestelmä, joka hälyttää, jos huomaa muutoksia. Se on automaattisesti päällä aina, muta toki sen voi sammuttaa - usein se pitää tehdä sitten joka kerta ajoon lähtiessä erikseen.
Itse olen kerran nukahtanut rattiin liikennevaloissa. Olin ennen lähtöä ottanut uutta antihistamiinia, joka sitten olikin minulle hyvin väsyttävä lääke. Onneksi oltiin liikennevaloissa pysähdyksissä ja onneksi oli autossa toinen aikuinen, joten vaihdettiin kuskia. Vetelin hirsiä sitten vänkärin paikalla loppumatkan.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin mukaan auto siirtyi hitaasti vastaantulijan puolelle. Eli ilmeisesti kuski nukahti. Tämä on lohduttavaa, koska itsetuhossa ratti käännettäisiin nopeasti vastaantulevan keulaan.
Tässä ei ole missään vaiheessa ollut tahallisesta teosta kysymys vaikka jotkut pakkomielteisesti ovat yrittäneet miesvihassaan luoda sellaista tarinaa ja narratiivia.
Oliko nää minkä maalaisia ? Myös vanhuksia on huumeiden käyttäjinä . Ei nyt liity tähän.