Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sinua peloteltiin pienenä

Vierailija
20.07.2026 |

Tajusin tämän vasta 38 vuotiaana eilen. Olisi pitänyt koskea muutamaan lasivillan palaseen ja mietin heti mitä hanskoja käyttää koska se on sitä pahamaineista kutitusvillaa :D Vanhemmat rakensi taloa lapsuudessani, joten sieltä varmaan se trauma.

Samoin ruusunmarjalla oli joku kutitusvaikutus ja sehän sai lapsen kauhun valtaan.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua peloteltiin mummolassa joen näkillä, joka syö ja hukuttaa lapsia jokeen, lisäksi peloteltiin joulupukilla, muuta en muista. Tuo ruusunmarjajuttu on myös tuttu, sen piti kirvellä kun sitä laittoi niskaan, en tosin joutunut uhriksi.

Mietin että oliko ruusunmarjat niin arvokkaita että niihin ei saanut koskea ”kutitusvaaran”takia, ei niitä ikinä kyllä kerättykään. Sinne jäivät räksän syötäviksi. Surullisia asioita tullut myös, ei haittaa kiitos niistäkin. Ap

Vierailija
42/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalla miehellä. Sit ku näin ekan niin ei se niin pelottava ollutkaan.

Omenan siemenillä. Kuulema kasvaa puu mahaan, jos syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äiti kuolee, jos kuormitan häntä huolillani/ itken.

Vierailija
44/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen laskeumalla.

Sinulla sitä ei ole ainakaan, kun on näköjään tuon suolen nousema. Se on noussut päänuppiin asti.

Vierailija
45/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä etten tule pärjäämään, jos en ole reipas yms.

Vierailija
46/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut myydään mustalaisille jos et oo kunnolla😅

No ei koskaan myyty.

Vierailija
47/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Olen pahoillani. Onko tästä kauan? AP

Vierailija
48/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Olen pahoillani. Onko tästä kauan? AP

30-40 vuotta. 

Vierailija
49/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaneilla. Äiti sanoi, että nappaavat jos en ole kiltisti. Isoveljen nappasivatkin ja hän tuli takaisin viikkojen päästä

Vierailija
50/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eihän teitä peloteltu oikeasti ainoa mikä oli pelottavaa oli kuolema ja luoti.

Vierailija
51/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDSilla ja niillä mainituilla mustalaisilla, kasvatuslaitoksella ja lastenkodilla. Olin aina todella kiltti lapsi, joten tuohon ei olisi ollut mitään syytäkään. Olen syntynyt 1980-luvulla, ilmeisesti se oli aikansa vanhempien pelottelukeino lapsille, joita eivät kaiketi olisi edes halunneet. No nyt on saatu mitä haluttiin, kun en ole pitänyt yhteyttä kohta kahteenkymmeneen vuoteen. Jos haluaa pitää lapset elämässään, ei varmaankaan olisi kannattanut uhkailla antavansa lapsensa pois. 

Vierailija
52/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloteltiin m-u-s-t-a-l-a-i-s-i-l-l-a, että annetaan niiden matkaan jos en käyttäydy.

Vierailija
53/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaan moderoinnilla

Vierailija
54/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisellä väkivallalla, jos rikon annettuja sääntöjä. Remmiä antoivat monta kertaa perkele.

Vierailija
55/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peloteltu, mutta helposti uhkailtiin tukkapöllyllä ja selkäsaunalla.  Isompana sitten kotoa pois ajamisella.  

Vierailija
56/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamiksia olitte jos nakki ja näkki vie, olette ilmeisesti kaupunki pellejä joissa lapsuuden vietitte, eikö kukaan sanonut,  heitän teidät parvekeelta taikka talonmies juottaa teille pirtua raakana.

Vierailija
57/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkotiin jättämisellä.

Olin se koulun kympin tyttö. Partiolainen, pianon- ja viulunsoittaja jne.

Mutta mikään ei tuntunut riittävän.

Kuvassa äiti. Empatiakyvytön vain 14 vuotta vanhempi isäpuoli.

Vierailija
58/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIDSilla ja niillä mainituilla mustalaisilla, kasvatuslaitoksella ja lastenkodilla. Olin aina todella kiltti lapsi, joten tuohon ei olisi ollut mitään syytäkään. Olen syntynyt 1980-luvulla, ilmeisesti se oli aikansa vanhempien pelottelukeino lapsille, joita eivät kaiketi olisi edes halunneet. No nyt on saatu mitä haluttiin, kun en ole pitänyt yhteyttä kohta kahteenkymmeneen vuoteen. Jos haluaa pitää lapset elämässään, ei varmaankaan olisi kannattanut uhkailla antavansa lapsensa pois. 

Aids on pelottava. Ei se kuitenkaan voita super AIDSia. Kerromme siitä lapsellemme jatkuvasti, jotta hygienia pysyy kunnossa 

Vierailija
59/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei peloteltu, mutta helposti uhkailtiin tukkapöllyllä ja selkäsaunalla.  Isompana sitten kotoa pois ajamisella.  

Juu. Selkäsaunalla. Ja 3v oli remmi ollut huitomassa ym.

Vierailija
60/80 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala heittää kuuman kiven niskaan tai jos syö viinirypäleen siemeniä vatsasta kasvaa viinipuu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme