Ei rahaa, ei ruokaa, tukia leikattiin, en saa halvempaa asuntoa Kela pakottaa muuttamaan, kuka auttaa?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Miten näissä trolleissa on aina käytännöllinen johtopäätös, että pitää alkaa varastamaan Suomessa?
Tosiluuseri tekee mitä vaan ettei töitä joudu tekemään!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit kelalätti vaikka junan alle. Toisten rahoilla eläminen on rumaa. On aika päästä eroon heikosta aineksesta
Mikset ota selvää mikä on tilanne? Älyllistä laiskuutta? Kaikki eivät ole elämäntapatyöttömiä.
Oletko ap hakenut kaikki sinulle kuuluvat tuet? Yleistuki, asunistuki JA toimeentulotuki. Ota yhteys myös kaupungin aikuissosiaalityöhön neuvontaa varten.
Vierailija kirjoitti:
En vain saa halvempaa asuntoa vaikka olen yrittänyt, yli 400 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle.
Asun Helsingissä ja vuokra menee yli Kela rajan.
Tämä on pakkotilanne koska minulla ei ole varaa ruokaan sitten!
Voiko valtio tosiaan jättää heitteille noin?
Joudunko varastamaan ruokaa?
Ap
Ap jos lopettsisit nämä tarinat täällä. Aina uusi versio.
Yritätkö olla vitsikäs?
Arvaten asut omistusasunnossa ,peritty tai vanhempien. Pelaat peliä yöt ja päivät nukut/ ikuinen humanisti opiskelia. Elokapina vie joskus kadulle istumaan. Ehkäpä pieni omatarveviljelmä.
Ikuinen luuseri varakkaassa perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Konala kånala suu kiinni
Ei minulta.
En koskaan puhu 'Konalasta' tai
liity kyseiseen hahmoon millään
tavalla.
En muutenkaan puhu finansseistani
palstalla. En myöskään kerro
tarkkaa asumiskaupunkiani.
(+ En milloinkaan luo otsikoita
tai kysy vakavissani täältä 'neuvoja.' ) E
Id est:
Pelkkä kepeä viihde, se on
palstan funktio minulle. E
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nälkä! 😡
Mulla ei, tilasin lihaisan pizzan kotipizzasta 😘😋 ai että oli herkkua 🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Hei Konala, sulta ei ole tullut pitkään aikoihin mitään jänniä kokkailureseptejä! Toivottavasti saat pian aikaiseksi. Niille, jotka eivät tunne: Resepteille on yhteistä käsittämätön hinta (tyyliin 50 euroa makaronilaatikosta tai keitosta) ja se, että aivan kaikki pitää ostaa joka kerta alusta lähtien ja oudoissa mittasuhteissa, tyyliin 0,5 - 1 kg suolaa menee reseptiin kuin reseptiin (tyyppi väittää, että kaikki mausteet vanhenevat 2 kuukaudessa). Lisäksi resepteissä on tarkka ainesosaluettelo ja ainesten hinnat. Ihan huippuviihdettä!
Aijaa. Näinkö on? Mä en tunne Konalan
kokkailuja ollenkaan. En tiennyt hänen
olevan kokkausta harrastava. Laittakaa
ihmeessä joku linkki Koniksen kuuluisaan jauhe_N_liharessuun,
niin näenpä sitten sellaisenkin postauksen.
Ohitan yleensä kaikki ruokateemaiset,
koska en ole niinsanottu
intohimoinen ruoanlaittaja.
En tapaa järjestää ruokajuhlia kotonani -
menemme ravintolaan porukalla
tai sitten grillimaestro, esim. veljeni,
valmistaa vartaat, halloumit jne, ja mä
olen vieraana. E
Ei voi mtn. Sossun luukulle ruoka lappua kyselemään. Jos ei anna niin ryöstä ruokaa kaupasta muista lyödä vartijaa niin pääset putkaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Konala, sulta ei ole tullut pitkään aikoihin mitään jänniä kokkailureseptejä! Toivottavasti saat pian aikaiseksi. Niille, jotka eivät tunne: Resepteille on yhteistä käsittämätön hinta (tyyliin 50 euroa makaronilaatikosta tai keitosta) ja se, että aivan kaikki pitää ostaa joka kerta alusta lähtien ja oudoissa mittasuhteissa, tyyliin 0,5 - 1 kg suolaa menee reseptiin kuin reseptiin (tyyppi väittää, että kaikki mausteet vanhenevat 2 kuukaudessa). Lisäksi resepteissä on tarkka ainesosaluettelo ja ainesten hinnat. Ihan huippuviihdettä!
Aijaa. Näinkö on? Mä en tunne Konalan
kokkailuja ollenkaan. En tiennyt hänen
olevan kokkausta harrastava. Laittakaa
ihmeessä joku linkki Koniksen kuuluisaan jauhe_N_liharessuun,
niin näenpä sitten sellaisenkin postauksen.
Ohitan yleensä kaikki ruokateemaiset,
koska en ole niinsanottu
intohimoinen ruoanlaittaja.
En tapaa järjestää ruokajuhlia kotonani -
menemme ravintolaan porukalla
tai sitten grillimaestro, esim. veljeni,
valmistaa vartaat, halloumit jne, ja mä
olen vieraana. E
Odotetaan sua Helsinkiin. Sun koti
ja ihmiset on täällä. Palaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mtn. Sossun luukulle ruoka lappua kyselemään. Jos ei anna niin ryöstä ruokaa kaupasta muista lyödä vartijaa niin pääset putkaan syömään.
Ei putkassa saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit kelalätti vaikka junan alle. Toisten rahoilla eläminen on rumaa. On aika päästä eroon heikosta aineksesta
Onko Kokoomus ja Perussuomalaiset vihdoin päätetty toimittaa Siperiaan?
Muillakin otettu rahat pois, ei ruokaa. Minusta se on todella vaarallista ihmisten terveydelle. Toivottavasti asunnonvaihto onnistuu sulla.
Kimppa-asunto kohtalotoverien kanssa?
Alahan E tulla jo. Hopi hopi. t. kaikki Hgin ihmiset
Valitettavasti ei välttämättä ole. Suomessa on paljon vastaavia, muutetaan ilman, että otetaan asioista selvää (kuten tässä alueelliset vuokranormit) ja syyllinen on Aina joku muu.
Tietokin olisi helposti saatavilla, mutta ei kai se ole yksilön itse selvitettävä asia? Voi sitten uhriutua ja syyttää Kelaa tai muita instansseja, kun oman toiminnan seuraukset kusee kintuille.