Mitä luokkasi Marko nimiset tekevät nykyään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä heilun teidän Mikojen ja Jarien kiusana
Sekä Sarit ja Tiinat ja Päivit...
Hertat ja Tertut ja Maijat ja muut Karuselli pyörii lapset siinä hyörii Silmät ne vilkkuu ja naurussa suut 🎡🎢🎪🎶🎵🎼
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nuorisorikollisia
70-luvulla syntynyt nuorisorikollinen?
Tarinoita menneistä Markoista, penneistä.
Edesmennythän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä heilun teidän Mikojen ja Jarien kiusana
Sekä Sarit ja Tiinat ja Päivit...
Hertat ja Tertut ja Maijat ja muut Karuselli pyörii lapset siinä hyörii Silmät ne vilkkuu ja naurussa suut 🎡🎢🎪🎶🎵🎼
Tuokin laulu on jo yli 100 vuotta. Nyt nuo pyörii haudoissaan. Tai ehkei ole enää edes niitä hautojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauppareissulla kuulin eräässä seurueessa yhtä kutsuttavan Markoksi. Ovat nyt 5 tuntia istuneet tuolla puistonpenkillä juoden kaljaa.
Älä viitsi valehdella. Markot eivät edes pidä kaljan mausta, kyllä kai minä sen tiedän...
Meidän ikäryhmässä mun ja rinnakkaisluokilla oli neljä Markoa. yhdestä en tiedä missä on, jossain pk-seudulla kai. Toinen Marko on metsuri-kirvesmies, rehti ja hyvä työntekijä, pari viikkoa sitten tuopposen äressä tavattiin. Kolmas Marko on jossain pikkukunnassa teknisenä johtajana, jos oikein ymmärsin. Luki itsensä inssiksi. Neljäs Marko ampui itsensä muutama vuosi sitten.
Marko on työväenluokan nimi, mutta löytyy myös korkeilta palleilta, työteliään ihmisen nimi näin pikaisesti ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppareissulla kuulin eräässä seurueessa yhtä kutsuttavan Markoksi. Ovat nyt 5 tuntia istuneet tuolla puistonpenkillä juoden kaljaa.
Älä viitsi valehdella. Markot eivät edes pidä kaljan mausta, kyllä kai minä sen tiedän...
No miksi meidän Markolla on aina valtava kassi palautettavia oluttölkkejä eteisen nurkassa?
Toinen pimahti lääkitykselle silmät päässä seisoo nykyisin. Toinen "Make" kuoli huumeiden yliannostukseen.
Markosta tuli lääkäri. Samoin Pekasta ja Jormasta. Aika hikipinkoja monet meidän luokan pojista + jaksoivat lukea itselleen hyvät ammatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi meidän Markolla on aina valtava kassi palautettavia oluttölkkejä eteisen nurkassa?
Joo, varmaan sinä vosu siellä taloudessa ryyppäät. Kannattaisiko tuo myöntää, niin tervehtymisesi voisi alkaa??
Ei ollut Markoja mun luokalla
N60v
Vierailija kirjoitti:
N60v
Ei niin varmaan, koska Marko oli suosikkinimi noin vuonna 1974-1976.
Itse olen samanikäinen kuin sinä ja koko koulussa ei ollut muita Markoja kuin minä.
Meidän luokalla ei ollut yhtään Markoa eikä rinnakkaisluokillakaan.
Seurustelen sen luokkani Markon kanssa näin 40+ vuotiaana. On luovalla alalla pätkätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60vEi niin varmaan, koska Marko oli suosikkinimi noin vuonna 1974-1976.
Itse olen samanikäinen kuin sinä ja koko koulussa ei ollut muita Markoja kuin minä.
Oli se jo aiemmin. Top3-nimi ainakin 1971
Suosituimmat miesten etunimet 1970–1979
Mika
Marko
Sami
Mikko
Jani
Janne
Juha
Petri
Jari
Pasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60vEi niin varmaan, koska Marko oli suosikkinimi noin vuonna 1974-1976.
Vuonna 1966 Marko oli 9. suosituin
Vuonna 1967 5. suosituin
Vuonna 1968 3. suosituin
Vuodet 1969-1973 2. suosituin
Vuonna 1974 5. suosituin
Vuonna 1975 4. suosituin
Vuonna 1976 6. suosituin
Vuonna 1977 7. suositun
Vuonna 1978 8. suosituin
Vuonna 1980 viimeisen kerran top10:ssä
Vierailija kirjoitti:
Markosta tuli lääkäri. Samoin Pekasta ja Jormasta. Aika hikipinkoja monet meidän luokan pojista + jaksoivat lukea itselleen hyvät ammatit.
Jorma erikoistui urologiaan?
Katosi epäselvissä olosuhteissa