Mitä luokkasi Marko nimiset tekevät nykyään.
Kommentit (42)
2000-luvun vaihteessa luovuttiin kaikista Suomen Markoista.
Makaa vain. Ei ole edennyt uralla vaan on maannut samassa paikassa hautausmaalla jo pitkään.
Toinen on astronautti, toinen on sydänkirurgi
Ei ollut muuten yhtään Markoa koskaan luokallani.
Yksi tekee kuolemaa ja toinen kuulemma lusimassa..se niistä markoista..ovat saaneet mitä ovat ansainneetkin..
Molemmat jääneet sinne pikkupaikkakunnalle.
Luokallani ei ollut yhtään Markoa, rinnakkaisluokalla oli yksi. En tiedä mitä tekee.
Mun ala-asteen luokalla oli muistaakseni 7 poikaa, joista kaksi Markoja, en tiedä missä kumpikaan on, mutta ei ainakaan ravintola-alalla. Joskus heistä olen kuullut, mutta en muista enää mitä. Jotain insinöörejä kai.
N51
Marko the Incel. Pitääkö kertoa enempää?
Siis työssäkäyviä perheenisejä. Kävivät amiksen ja tekevät perusduunia tyyliin raksa ja rekka. Mutta eivät tosiaan mitään hamppareita.
Vierailija kirjoitti:
Makaa vain. Ei ole edennyt uralla vaan on maannut samassa paikassa hautausmaalla jo pitkään.
Mihin kuoli? Iskikö kuppa?!
Mun luokalla ei ollut Markoja mutta kaikki Markot jotka olen tavannut on olleet duunareita joita kummasti potkitaan pihalle firmasta. Mulkkuja.
Täällähän minä heilun teidän Mikojen ja Jarien kiusana
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä heilun teidän Mikojen ja Jarien kiusana
Sekä Sarit ja Tiinat ja Päivit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kuoli? Iskikö kuppa?!
Iski äkkipysäys. Rumaa jälkeä.
Meni käsittääkseni it-alalle. Innokas tietokonenörtti oli jo koulussa.
Luokan Marko on insinööri ja toinen on ilmeisesti armeijan palveluksessa tai taitaa olla jo eläkkeellä.
Kauppareissulla kuulin eräässä seurueessa yhtä kutsuttavan Markoksi. Ovat nyt 5 tuntia istuneet tuolla puistonpenkillä juoden kaljaa.
Luokan ainoa Marko taisi päätyä ravintolakokiksi, kyllä.