Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan hakenut ex-aviopuolisolleen lähestymiskieltoa?

Vierailija
22.05.2007 |

Tässä alkaa peli menemään niin kummalliseksi! Exä seurustelee tahollaan ja väittää ettei ole ikinä minua rakastanutkaan, muttei anna minun elää tahollani! Minulla uusi ihana miesystävä ja hänen taustansa vainoharhainen ex on tonkinut selville, naurettavaa! haukkunut uuden mieheni pedofiiliksi, hakkaajaksi, valehtelijaksi... Ja mikä tässä huvittavinta (tai sitten ei) itse oli avioliittomme ajan väkivaltainen minua kohtaan. Mä alan oleen ihan risa, poliisitkin on jo olleet tässä mukana, ex uhkaa hakea sekä itselleen että yhteiselle lapsellemme kiellon tätä uutta miestä kohtaan. Ei kuitenkaan millään saisi lapsemme huoltajuutta, tuskin sitä haluaakaan. Mitä tää tällanen on muuta kuin kiusaa, mutta miten tehdä siitä loppu? Kertokaa nyt joku taho, keltä vois apua pyytää!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarinas kuulostaa niin tutulta, ainoo vaan et mun ex ei oo mua koskaan hakannu, uuden (tai ei se enää uus oo mut nykyinen) poikaystäväni kimppuun käynyt kyllä ja viel lapsen nähden. Mulla on puhelimessa n. 400 tappouhkaus/haukkumis/muutenvaan uhkailu/yms viestiä vaikk ollaan saatu olla jo pari kk ihan rauhassa. en vaan vieläkään usko et se olis kokonaan ohi, on ennenkin ollu vähän pidempiä taukoja vaik nyt taitaa olla pisin tauko tähän mennessä. Mä hain lähestymiskieltoa, mut vedin sen sitten pois koska a) olen raukkis b) kaikki tuli mun " kimppuun" et minä tässä se hullu oon kun eihän mun ex muita kohtaan ollu hullu vainoharhanen painajainen, ja c) koska se lupas ja vanno lopettaa meiän vainoomisen (minkä tekikin n. kuukaudeksi) Mä olen nyt 9 kk elänyt pamppu oven pielessä, lähtenyt muutaman kerran omasta kodistani lapsen kanssa pois kun on pelottanut, säikkynyt varjoja ja kaikkee muuta pientä kivaa. Kokemuksesta osaan sen verran kertoa, että älä näytä että reagoit mitenkään. Se ei ehkä lopeta sen touhuja, mut lieventää ainakin. älä vastaa mihinkään asiattomuuksiin, älä näytä että pelkäät vaik olisit kuinka kauhuissas. Älä suostu tapaamisiin, jos on jotain asiaa niin kirjottakoot kirjeen. Ja hae hyvä ihminen se lähestymiskielto jos sua vähänkin epäilyttää. Mä annoin mun exälleni todellakin viimesen varotuksen, sanoin et seuraaval kerral jos se vähänkin antaa aihetta niin mä haen sitä kieltoa uudestaan ja täl kertaa en oo niin hyväuskonen ja tyhmä et vetäisin sitä pois mistään syystä.

Exä siis kohdistaa minulle kaikki tappouhkaukset sun muut mitkä olis tarkotettu mun poikaystävälle ni ilmotin vaan tylysti että tää on mun numero, mitä sä mua teiän asioihin sekotat, lähettele mun poikaystävälle jos sulla on sille kerran asiaa. ei lähettänyt, ei. Mä jaksasin kirjotella vaikka kirjan näistä asioista, kun näitä tarinoita mulla on aiheesee liittyen vaikka kuinka. pedofiilisyyteisiin en voinu todeta muuta kun että voi taivas että voi ihminen olla tyhmä. ja senkin sanoin ihan itsekseni.

Vierailija
2/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tekstiviestit saa jostain kaivettua vaikka ne poistaiskin. poliisi kerto. mut ihan hyvä laittaa kaikki mahollinen talteen. älkää siskot olko liian hyväsydämisiä noille hulluille, ne osaa kyllä kiskoo oikeista naruista ja just kun oot heltyny niin ne iskee sinne minne sattuu. mä oon ollu liian kiltti jo teiänkin puolesta, älkää te enää olko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se haen ja täytän sen lähestymiskieltolapun poliisilta! Aamusta tämä uusi miesystäväni, hyvä verbaliikaltaan, oli laittanut exälle muutamankin tekstarin, jossa monin sanakääntein pyysi jättämään minut rauhaan ja elämääm omaa elämää... Hetken päästä soitti poliisi minulle ja exä oli siellä, huolestuneena, että onko kaikki ok? Epäili (?) tän uuden miesystävän olevan täällä. No ei ole!

Häiriköi minua yli kymmenellä puhelinsoitolla, ekaan vastasin, kyseli, missä tää " Erkki" on, ja sanoinkin, että soita hälle suoraan ja kysy, mulla ei ole olinpaikastaan mitään tietoa! Hitsi mä oon sekasin!

Sitten torkahtelin tuossa aamulla ja lapsi oli avannu oven, kun ovikello oli soinut nii eikös exä siellä! Kerran olen jo häneltä evännyt tulon kotiini, ja siinä hän sit oli, mua syyttämässä! Kauaa en kuunnellut, ajoin pois! Mä oon iha rikki!

Vierailija
4/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään se haen ja täytän sen lähestymiskieltolapun poliisilta!

Paljon voimia tulevaan ja toivottavasti lähestymiskielto rauhoittaa elämääsi uuden kumppanin kanssa :)

t. 4/8

Vierailija
5/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄSTÄ KAIKKI!

Joka kerta kun tapaatte (hakee esim. lapsen), otat jonkun kaverin mukaasi. Hän sitten tarvittaessa TODISTAA ex:n uhkailut.

Sitten marssit poliisilaitokselle, näytät saamasi tekstarit tms ja otat sen todistaja-kaverisi mukaan. Poliisi kirjaa kaikki asiat ylös ja vie asian eteenpäin. Hyvällä lykyllä (jos katsovat että mies on ihan bimbo) saatat saada päätöksen ilman istuntoja (käräjillä)!

Mutta muista vaatia laajennettu lähestymiskielto. Silloin ex:si ei saa tulla edes työpaikallesi ilman OIKEAA asiaa.

Vierailija
6/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut henkisesti vainoaa ja koittaa edelleen alistaa! Ja epäilee pahaa kaikista muista, keiden kanssa olen tekemisissä! -ap-

Vierailija
7/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä tehdä. Lähestymiskieltoa olen myös miettinyt mutta pelkään että mies kostaa sen jotenkin.. Viimeksi kun puhuin sen kanssa puhelimessa uhkasi ampua itsensä kostoksi minulle.

Olen todella väsynyt tähän, erosta on jo kaksi vuotta mutta meininki menee koko ajan sairaammaksi.

Olen tavannut pari kuukautta sitten ihanan uuden miehen mutta pelkään että sekin suhde tuhoutuu tälläisessä pyörityksessä.

Kellään kokemuksia, neuvoja mitä tehdä??

Vierailija
8/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon samankaltaisessa tilanteessa, en osaa auttaa. Mun eksä on tosin uhkaillut muidenkin kuullen. Kuullostaa tosi sairaalta tyypiltä tuo sun ex.

Vierailija
9/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt jatkossa huoli, että koskaan ette tapaa kaksin, aina se kaveri todistajaksi mukaan!! Sanomattakin selvää, ettei kommunikointia puhelimitse tai sitten kajarin kautta. että on joku joka todistaa puolestasi kuinka hullu mies on!

Lähestymiskieltoa et saa, jollei sinulla ole esittää faktaa siitä, miten miehesi sinua vainoaa.

4

Vierailija:

mut henkisesti vainoaa ja koittaa edelleen alistaa! Ja epäilee pahaa kaikista muista, keiden kanssa olen tekemisissä! -ap-

Vierailija
10/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksät ei lopeta kiusaamista ja vainoamista. Lähestymiskielto taitaa olla ainoa keino päästä eroon. En tiedä auttaako aina sekään.

Mutta, älkää alistuko tuollaiseen paskaan! Älkää suostuko tuollaiseen kohteluun. Kenelläkään ei ole oikeutta tuhota toisen elämää jatkuvalla kiusaamisella.

Vierailija
11/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. perhetyöntekijä, sosiaalityöntekijä, perheneuvola, psykologi, asianajaja, poliisi.

Vierailija
12/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ku tuli mitta täyteen mulla, niin ahin eroa, hänen mielestään ei mikää ollu vialla... Kun vialla oli KAIKKI! Ei osallistunut millään lailla kotitöihin, lapsen hoitoon tms. Ja nyt kun mulla on tuo uusi mies, joka pitää kuin kukkaa kämmenellä, kokee kai egoansa loukatun, kun en peräänsä ruikuttanutkaan! Iha skitso se on!

Ja " ihanaa" , (anteeksi sanamuoto!) että on joku muukin, jolla on samanlaista exänsä kanssa! -ap-

Vierailija
13/13 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku osaa auttaa. Perheneuvola? Lakimies? Alkaa pää hajoamaan, kun ahdistaa niin! -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän