Onko Suomessa alueita joilla et uskaltaisi liikkua yksin?
Ikäsi, sukupuolesi? Minä en ole vielä valmis uskomaan että mikään alue Suomessa on liian vaarallinen mutta en tunne esim. Itä-Helsinkiä, sillä on paha maine.
Kommentit (83)
Suomessa ei ole. Mutta ulkomailta pahoja esimerkkejä ovat mm. Leppävaara, Itäkeskus ja Vuosaari.
Vierailija kirjoitti:
Piritori Helsingissä, illalla ja öisin en yksin menisi sinne.
Mä välttelen Sörnäistä päiväsaikaankin.
Pohjois-Hämeessä ja Itärajalla vaadin Linnea Leinon turvakseni karhujen varalle.
Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä vieraillessani vältän tiettyjä alueita. Asemanseudut Hki ja Tre. Kosken alue Tre. Kävelykatu Jkl.
Nämä kaikki ovat alueita, joilla päihteet aiheuttavat levottomuutta ja arvaamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Kontulan ostari on tosin melko eksoottinen keskellä päivääkin😁
Kontula ainoa, jonne en uskalla. Ja olen sentään öisin liikuskellut jopa Lontoossa ja Malmössä. Kontulaam en mene päivälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Rivi teinipoikia on sellane, jonka lähellä en olisi
Olisi kiihottavaa. T. wanha homo
Vierailija kirjoitti:
Hervanta, tosin oon poikennut nuorempana koulussa siellä ja hammasasioissa. Nekala. Tesoma. Keskusta Treella, osa siitä. Jotkut alikulut ja ruuhkat. Riihimäki, Vantaa, Hki, Raahe ja joku perähikiä jossa rajuja ukkoja.
😂😂😂
Sastamala keskusta baarit ja pubien kohdat. Ja hoitolat, sossulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivi teinipoikia on sellane, jonka lähellä en olisi
Olisi kiihottavaa. T. wanha homo
Mennäänkö tyrkylle täällä vanha hanuristi ja oikea poskisolisti.
Onhan täällä. En mä erämetsiin yksin halua lähteä. Vaikka tykkään luonnossa kulkea, niin nuo isot metsät pelottaa. Sama esim merialueet, olen surkea merenkävijä.
N54 Koivukylä, Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Kontulan ostari on tosin melko eksoottinen keskellä päivääkin😁Kontula ainoa, jonne en uskalla. Ja olen sentään öisin liikuskellut jopa Lontoossa ja Malmössä. Kontulaam en mene päivälläkään.
Ethän sä nyt voi noin verrata. :D Onhan Lontoolla ja Malmöllä omat kontulansa, siellä en suosittele piipahtamaan ilman paikallisia.
Vierailija kirjoitti:
Bar Ihkun nurkat. Itäsuomalainen kansanedustaja voi ampua.
Neropatti
60% Koivukylän lapsiperheistä aikoo muuttaa muualle voitko arvata miksi
Vierailija kirjoitti:
Vantaan eliitti alueelta uskomatonta SDP onko pitovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Kontulan ostari on tosin melko eksoottinen keskellä päivääkin😁Kontula ainoa, jonne en uskalla. Ja olen sentään öisin liikuskellut jopa Lontoossa ja Malmössä. Kontulaam en mene päivälläkään.
Ethän sä nyt voi noin verrata. :D Onhan Lontoolla ja Malmöllä omat kontulansa, siellä en suosittele piipahtamaan ilman paikallisia.
Halusin vain kertoa etten ole pelkuri. Vertaus toki huono, mutta noita paikkoja pidetään täällä yleensä kokonaan no-gona.
Sellaiset kaupunginosat, joissa asuu paljon "huippuosaajia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan eliitti alueelta uskomatonta SDP onko pitovoimaa.
Eipä Koivukylä kyllä eliittialuetta ole.
On. Osa on samoja joissa en olisi uskaltanut liikkua ysärilläkään yksin enkä etenkään pimeään aikaan, mutta nykyisin niitä paikkoja on enemmän. Nämä on pk-seudulla, mutta en kyllä ihan ekana menisi missään tampereella tai oulussakaan yöaikaan aseman kulmille notkumaan.