Aivan totta nyt miehet
Älkää käyttäkö shortseja julkisilla paikoilla. Ja myös kauhean karvaiset peittäkää itsenne.
Kommentit (23)
Kyllä saa mieskin käyttää shortseja, kunhan ajaa jalkakarvansa. Älä yliseksualisoi miehiä, shortsit sopii kuumalle kelille sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Hyvin on tullut naisvihakin palstalla selväksi
Helvettiäkö töllötät? Käännä katse pois, näin miehillekin sanotaan kun nainen on puol alasti kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö töllötät? Käännä katse pois, näin miehillekin sanotaan kun nainen on puol alasti kaupassa
Jalkakarvat on rivot sukupuoleen katsomatta. Tulee mieleen alapääkarvat.
Mikä vika shortseissa on ? :D Ja todellakaa ala ajamaan mitää jalkoja sileiksi :D Älkää muutkaan miehet kuunnelko naisia, kukaan ei sua oikeasti katso jos sä et ole miehinen, vaikka ne muuta väittääkin. Treenatkaa ja pitäkää jalkakarvanne tai saatte metsästää ruokanne itse
Vierailija kirjoitti:
Pakko onkin!
- eri-
Sokerointi on miehille hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakarvat on rivot sukupuoleen katsomatta. Tulee mieleen alapääkarvat.
Alapäässä mulla ainakin jalkakarvat ovat.
Kaupungille pitkät housut. Kotona voi käyttää shortseja.
No kyllä minä katson hölmösti miehiä joilla EI OLE shortseja kun lämpötilat alkaa olla 20 yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungille pitkät housut. Kotona voi käyttää shortseja.
Melko idiotismia pitkät housut kun on 30 lämmintä.
Apua, kyllä miehellä PITÄÄ olla karvoja! Ja ehdottomasti jaloissa ainakin.
En ikimaailmassa voisi tuntea vetoa posliini-ihoiseen, ajeltuun mieheen.
(Parran voi kyllä välillä ajaa, poikkeus vahvistaa säännön.)
Katsele sinä vain omia likaisia varpaitasi, mun karvat ei kuulu sulle.
Italiassa miehet eivät koskaan lähde kauppaan tai kaupungille shortseissa. Illalliselle pukeudutaan aina kauluspaitaan ja pitkiin housuihin sekä nahkakenkiin.
älä näyttele naikkonen paikkojas kuin halpa (kuivattu?) makkara, emme tule iskemään sinua.
aläkä myöskään melua perässä ja kaatuile perässä korttelissa.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa miehet eivät koskaan lähde kauppaan tai kaupungille shortseissa. Illalliselle pukeudutaan aina kauluspaitaan ja pitkiin housuihin sekä nahkakenkiin.
No ollaanko me Italiassa? Ne nyt on sellaisia muotihulluja soijahomoja.
Ei täällä olla sinua miellyttämässä.