Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset aina tuijottaa kun ostan poron sisäfileetä lihatiskiltä

Vierailija
19.07.2026 |

Miksi pitää tuijottaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh 👴👑🥣

Vierailija
2/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porot vasta tuijottaisikin. Lajitoveri viety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porot vasta tuijottaisikin. Lajitoveri viety.

😳😳😳

Vierailija
4/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina kokonaisen poron.

Vierailija
5/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas*at mitään osta. Et uskalla poistua kotoasi. Mielenterveyskotipalvelu tuo ruokakassin ovesi taakse pari kertaa viikossa.

Vierailija
6/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmettelee että miksi ihmeessä sä työnnät ne takapuoleesi.

Vierailija
7/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on katsottu vain kerran. Selitys löytyi pian. Vessapaperi oli tarttunut housuihin ja siitä oli tullut pitkä laahus. Muuten kukaan ei minua ole katsonut. Olen aina yksin ja surullinen. Haluaisin olla kuin sinä. Menestynyt ja hyvän ruuan ystävä. Mutta minulla ei ole rahaa, eikä osaamistakaan. Punastuisin kuitenkin jos yrittäisin sanoa filee. Olen siis hiljaa, enkä mene tiskille. Makkara on helpompi valita vakuumipaketissa. En osaisi sanoa Koomenjyy kovinkaan hienosti.

Vierailija
8/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on katsottu vain kerran. Selitys löytyi pian. Vessapaperi oli tarttunut housuihin ja siitä oli tullut pitkä laahus. Muuten kukaan ei minua ole katsonut. Olen aina yksin ja surullinen. Haluaisin olla kuin sinä. Menestynyt ja hyvän ruuan ystävä. Mutta minulla ei ole rahaa, eikä osaamistakaan. Punastuisin kuitenkin jos yrittäisin sanoa filee. Olen siis hiljaa, enkä mene tiskille. Makkara on helpompi valita vakuumipaketissa. En osaisi sanoa Koomenjyy kovinkaan hienosti.

Spermaunen vessapaperi housuissa kiinni. Mikä sääliö.

Vierailija
9/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta punastuminen on nättiä.

Vierailija
10/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaunen vessapaperi housuissa kiinni. Mikä sääliö.

Sääliö mikä sääliö, mutta makkarakastikkeen osaan kyllä tehdä ja perunoita keittää. Olen minä syönyt pitsojakin. Helsingissä. Käytiin äitin kanssa erikoislääkärissä kun en oppinut puhumaan oikein kunnolla. Syötiin joka ilta pitsat.

Vierailija
11/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä aloituksessasi se oli nautaa, nyt poroa, mitä seuraavaksi?

Vierailija
12/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kukaan tuijota eikä ketään kiinnosta. Vika on päässäsi. 

Vierailija
13/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pas*at mitään osta. Et uskalla poistua kotoasi. Mielenterveyskotipalvelu tuo ruokakassin ovesi taakse pari kertaa viikossa.

Joo ja se tapahtuma esitetään palstalla aina "DI-mieheni osti kuutta laatuleikkelettä"-satuiluna. Ja taas kuvitellaan että me muut ollaan ihan ihmeissämme ja kateellisia.

Vierailija
14/14 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-mies on kuitenkin erikoismies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi