Ihmiset aina tuijottaa kun ostan poron sisäfileetä lihatiskiltä
Kommentit (14)
Porot vasta tuijottaisikin. Lajitoveri viety.
Vierailija kirjoitti:
Porot vasta tuijottaisikin. Lajitoveri viety.
😳😳😳
Pas*at mitään osta. Et uskalla poistua kotoasi. Mielenterveyskotipalvelu tuo ruokakassin ovesi taakse pari kertaa viikossa.
Ne ihmettelee että miksi ihmeessä sä työnnät ne takapuoleesi.
Minua on katsottu vain kerran. Selitys löytyi pian. Vessapaperi oli tarttunut housuihin ja siitä oli tullut pitkä laahus. Muuten kukaan ei minua ole katsonut. Olen aina yksin ja surullinen. Haluaisin olla kuin sinä. Menestynyt ja hyvän ruuan ystävä. Mutta minulla ei ole rahaa, eikä osaamistakaan. Punastuisin kuitenkin jos yrittäisin sanoa filee. Olen siis hiljaa, enkä mene tiskille. Makkara on helpompi valita vakuumipaketissa. En osaisi sanoa Koomenjyy kovinkaan hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Minua on katsottu vain kerran. Selitys löytyi pian. Vessapaperi oli tarttunut housuihin ja siitä oli tullut pitkä laahus. Muuten kukaan ei minua ole katsonut. Olen aina yksin ja surullinen. Haluaisin olla kuin sinä. Menestynyt ja hyvän ruuan ystävä. Mutta minulla ei ole rahaa, eikä osaamistakaan. Punastuisin kuitenkin jos yrittäisin sanoa filee. Olen siis hiljaa, enkä mene tiskille. Makkara on helpompi valita vakuumipaketissa. En osaisi sanoa Koomenjyy kovinkaan hienosti.
Spermaunen vessapaperi housuissa kiinni. Mikä sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa, mutta punastuminen on nättiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaunen vessapaperi housuissa kiinni. Mikä sääliö.
Sääliö mikä sääliö, mutta makkarakastikkeen osaan kyllä tehdä ja perunoita keittää. Olen minä syönyt pitsojakin. Helsingissä. Käytiin äitin kanssa erikoislääkärissä kun en oppinut puhumaan oikein kunnolla. Syötiin joka ilta pitsat.
Edellisessä aloituksessasi se oli nautaa, nyt poroa, mitä seuraavaksi?
Ap, ei kukaan tuijota eikä ketään kiinnosta. Vika on päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Pas*at mitään osta. Et uskalla poistua kotoasi. Mielenterveyskotipalvelu tuo ruokakassin ovesi taakse pari kertaa viikossa.
Joo ja se tapahtuma esitetään palstalla aina "DI-mieheni osti kuutta laatuleikkelettä"-satuiluna. Ja taas kuvitellaan että me muut ollaan ihan ihmeissämme ja kateellisia.
DI-mies on kuitenkin erikoismies.
Öööh 👴👑🥣