Onko viisikymmpisenä naisena mahdollista kokea vielä voimakas seksuaalinen himo vai onko se varattu aikaan kun vielä ovuloi?
Kommentit (38)
Siinä iässä tajuaa välttää miehiä. Osa tekee itsensä naurunalaiseksi pelehtimällä ties kenen keppokeijon kanssa. Kai moni osaa itsekin tehdä.
Nyt ei puhuta nautinnosta vaan tuleeko sellaista eläimellistä himoa enää kuten nuorena voi tulla
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo. Kun ovikset lakkaa loppuu hillittömät himotkin.
Äläpäs sano. Just ihmettelin kun panetraa koko ajan. Pitäiskö soittaa jollekulle yhteystiedolle? Veikkaan että vartissa olisin hommissa.
N61
Tuskin tulee ja eikö se ole vain hyvä asia? Ei tarvitse olla himojensa vietävänä, vaan voi keskittyä muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuta nautinnosta vaan tuleeko sellaista eläimellistä himoa enää kuten nuorena voi tulla
Kaikilla ei tule nuorenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Sen oikein tuntee miten ovishimotukset alkaa laimentua ja sitten niitä ei enää tule ollenkaan. Sen jälkeen ei himota kuten nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo. Kun ovikset lakkaa loppuu hillittömät himotkin.
Äläpäs sano. Just ihmettelin kun panetraa koko ajan. Pitäiskö soittaa jollekulle yhteystiedolle? Veikkaan että vartissa olisin hommissa.
N61
Sus on joku vika ny. Toi ei ole normaalia.
Yleensä ne ovulaatiot loppuu vasta myöhemmin, 57-65v.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne ovulaatiot loppuu vasta myöhemmin, 57-65v.
Ovulaatio loppuu kun kuukautisetkin loppuu. Yleensä jo aikaisemmin koska viimeiset kuukautiset on vähäisiä ja enää harvakseltaan tulevia. Munasolua ei enää siinä vaiheessa muodostu.
Mitä ihmeen raskauden pelkoa? Ei mulla ole sellaista koskaan ollut saati että sellainen ole estänyt seksistä nauttimasta. Itse olen 49 ja valitettavasti viimeisen vuoden sisällä kiinnostus seksiä kohtaan on ollut tasan 0. Aiemmin olin hyvinkin himokas, etenkin juuri oviksen aikaan.
Nainen ja seksuaalinen himo on urbaani legenda.
Kaipa ihmiset tuossakin suhteessa ovat kovin erilaisia. Itse melkein seitsenkymppisenä en tiedä mitään hienompaa kuin seksi miehen kanssa. Ovulaatioiden loppuminen ei vaikuttanut tuntemuksiini millään tavoin.
Mitä ihmettä te selitätte? Viisikymppisellä on kuukautiset täysin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen biologia on niin oksettavaa. Kaiken maailman vuotoja, ovulaatioita ja muuta kuvottavaa.
Toki, jos mieheys on mittarina.
En kyllä saa kiinni, mitä kuvottavaa ovulaatiossa on. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Sen oikein tuntee miten ovishimotukset alkaa laimentua ja sitten niitä ei enää tule ollenkaan. Sen jälkeen ei himota kuten nuorena.
Toisaalta, eikö ole hienoa, kun vapautuu energiaa tärkeämpiinkin asioihin?
Miettikää miehiä, miten säälittävää on, että merkittävä osa päivästä menee sukuelinten toisiinsa hinkkaamisen ajatteluun. Kaikki se aika on pois korkeamman tason ajattelusta ja tärkeämmistä asioista.
Jo muinaiset kreikkalaiset ja roomalaiset filosofit pyrkivät nousemaan eläimellisten halujensa yläpuolelle, mutta tähän päivään mennessäkään miehet eivät ole siinä onnistuneet. Päinvastoin, nykyään miehet oikeen retostelee sillä, miten eläimiä he ovat.
Ketä kiinnostaa vanhat ryppyiset mummelit? Yök. Himot niilläkin tietysti saa olla mutta kun miehiä ei vanhat rupsahtaneet mummot kiinnosta. Suomalaisnaiset nyt ei vaan kaikki ole yli viisikymppisinä kuin Susanna Penttilä vaan useimmat vielä näyttävätkin 10 v todellista ikäänsä vanhemmilta eikä takuulla herätä haluja edes sahapukissa.
Ap sanoi, että nyt kaivataan omakohtaisia kokemuksia, urpå