Millaisia naisia miehille on tarjolla Tinderissä?
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että siellä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko sinusta, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa ja sinä saat VALITA heistä ihan kenet vaan parisuhteeseen?
2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille kun kaikki kauniit naiset pommittavat sinua treffikutsuilla?
3. Entä jos olet muutaman kerran tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle silti mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?
Kommentit (5)
Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?
Mun mutsi on kotoisin pieneltä paikkakunnalta maaseudulta. Hänen perheessään on 7 lasta, jotka ovat syntyneet 1950-1960-luvuilla. Näistä sisaruksista 3 löysi aviopuolisonsa samalta maalaiskylältä ja yksi veli samasta kaupungista, n. 20km päästä kotoa.
poistoon.