Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ulkokuntoilupaikoilla

Vierailija
19.07.2026 |

Ei ne lihakset kasva ja vahvistu, ellette edes hiukan haasta niitä. Sellainen lepsu nostelu on yhtä tyhjän kanssa. Muistakaa tämä, naiset. Pidän teitä silmällä. 

- ulkokuntoilupaikan ukko 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä incel et ole nähnyt mitään ulkokuntoikupaikkoja. Makaat vaan sohvalla runkkukammiossasi ja suollat naisvihaasi

Hienosti projisoit omaa vihaasi muihin, nainen. Tyypillisen raukkamaista käytöstä sinulta. 

Hienosti alat selittää sekavia jostain projisoinnista sen jälkeen kun ihan itse olet haastanut riitaa, ruttumuna.

Vain sinä nimittelet ja vihaat. Kuten jo sanottua, tyypillisen raukkamaista käytöstä sinulta. Ja saamat ylänuolesi kertovat, että se on tyypillisen raukkamaista käytöstä naisilta yleisesti. 

Ruttumuna ei kestä kun saa vain tismalleen samaa sävyä olevia vastauksia kuin mitä itse laittaa tänne.

Ota opiksi tästä. Me älykkäät kritisoimme käytöstä, emme nimittele henkilöä. Yritä matkia meitä älykkäitä. 

Sanoo kaikkea vihaava moukka, joka kuvittelee näyttävänsä älykkäältä niputettuaan naiset yhdeksi massaksi ja nimiteltyään näitä raukkamaisiksi sen jälkeen kun eivät vain kiltisti niele trollin tuuttaamaa paskaa.

Uhriudut tyhjästä etkä ymmärrä lukemaasi. Korostat vain älykkyyttäni. 

Vierailija
42/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua saada liian isoja lihaksia 🤣

Ne voi saada helposti. Siksi en käy salilla. Varon etukäteen. En halua olla mikään mies. Olen kehopositiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä sun äiti laittoi sulle lounaaksi tänään?

Ajatteletko sä koskaan mitään muuta kuin ruokaa, iso täti? 

Pikkupojalle kaikki yli 15v on tätejä

Fätitäti on fätitäti ihan iästä riippumatta. 

Vierailija
44/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä incel et ole nähnyt mitään ulkokuntoikupaikkoja. Makaat vaan sohvalla runkkukammiossasi ja suollat naisvihaasi

Hienosti projisoit omaa vihaasi muihin, nainen. Tyypillisen raukkamaista käytöstä sinulta. 

Hienosti alat selittää sekavia jostain projisoinnista sen jälkeen kun ihan itse olet haastanut riitaa, ruttumuna.

Vain sinä nimittelet ja vihaat. Kuten jo sanottua, tyypillisen raukkamaista käytöstä sinulta. Ja saamat ylänuolesi kertovat, että se on tyypillisen raukkamaista käytöstä naisilta yleisesti. 

Ruttumuna ei kestä kun saa vain tismalleen samaa sävyä olevia vastauksia kuin mitä itse laittaa tänne.

Ota opiksi tästä. Me älykkäät kritisoimme käytöstä, emme nimittele henkilöä. Yritä matkia meitä älykkäitä. 

Sanoo kaikkea vihaava moukka, joka kuvittelee näyttävänsä älykkäältä niputettuaan naiset yhdeksi massaksi ja nimiteltyään näitä raukkamaisiksi sen jälkeen kun eivät vain kiltisti niele trollin tuuttaamaa paskaa.

Se ei ole uhriutumista, että huomauttaa huonosta käytöksestä, eikä todellakaan merkki älykkyydestä, ettei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan. En todellakaan korosta älykkyyttäsi, vaan sinä itse korostat älysi puutetta.

Vierailija
45/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä sun äiti laittoi sulle lounaaksi tänään?

Ajatteletko sä koskaan mitään muuta kuin ruokaa, iso täti? 

Pikkupojalle kaikki yli 15v on tätejä

Fätitäti on fätitäti ihan iästä riippumatta. 

Ja henkisesti keskenkasvuinen törppö on henkisesti keskenkasvuinen törppö fyysisestä iästä riippumatta. Sinusta sen huomaa.

Vierailija
46/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lihskset kasvaa pienemmilläkin painoilla jos tekee tarpeeksi toistoja. Moni nainen käy kuntosalilla ei lihaksia kasvattaakseen vaan siksi, että saisi vartalonsa kiinteämmäksi. Turbopylly ei siis ole kaikkien kuntosaleilla käyvien naisten tavoite.

Vierailija
47/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Kyllä naisella pitää olla näyttävät ja kireät lihakset jo nuoresta alkaen.

Vierailija
48/48 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole uhriutumista, että huomauttaa huonosta käytöksestä, eikä todellakaan merkki älykkyydestä, ettei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan. En todellakaan korosta älykkyyttäsi, vaan sinä itse korostat älysi puutetta.

Mitä se huono käytös nyt tässä olikaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi