Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta đ
Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai.
Ihana mies. đ
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemakođ
Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa?
Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin.
Ja mieleen ei tullut ettÀ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin?
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi palstamamma, joka ei osaa kÀyttÀÀ possessiivisuffiksia.
Mieheni tuo aamiaisemme? Parempi?
Keskustelupalstoilla yleensÀ kirjoitetaan puhekieltÀ, ja tÀydellinen kirjakieli ei ole palstan etikettiin sopivaa. Sinun kannattaisi ehkÀ keskittyÀ ihmisten vÀlisen kanssakÀymisen harjoitteluun enemmÀn kuin kieliopista nillittÀmiseen. Kirjakieli arkisessa kanssakÀymisessÀ saa sen kÀyttÀjÀn vaikuttamaan yksinkertaiselta besserwisseriltÀ.
MikÀhÀn olisi hankalampaa kuin sÀngyssÀ syöminen?
MikÀpÀ siinÀ. Itse haluan aamuisin pestÀ kÀdet ja hampaat ennen kuin syön, eikÀ sen jÀlkeen kannata enÀÀ mennÀ takaisin sÀnkyyn. Mutta sohvalle tarjoiltuna kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.
Totta kai hĂ€n aamiaisen osaa tehdĂ€kin. đ
Ei se, ettÀ hakee kahvilasta herkkuja sulje pois sitÀ ettÀ osaa itsekin tehdÀ.
Sunnuntaisin meillÀ ei puurreta keittiössÀ vaan keskitymme mukaviin juttuihin.
Arkena saa keittiössÀ touhuta aivan riittÀmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kÀy sunnuntaisin spiidillÀ ja pikapanolla miehensÀ kanssa ja palaa leikkimÀÀn kotia sun kanssa.
MikÀköhÀn tuollaisen miesvihan levittÀmisen pointti on? YritÀt uskotella, ettÀ kaikki miehet ovat sikoja. HyviÀkin miehiÀ on, vaikka sinÀ et sellainen olisikaan.
Se haluaa normalisoida omaa paskuuttaan. Haluaa, ettÀ naiset ajattelevat ettÀ hyvÀÀ miestÀ ei ole olemassakaan, jotta hÀnen oma paska kÀytöksensÀ hyvÀksyttÀisiin.
Mun mies tuo mulle kahvin joka aamu vuoteeseen. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi palstamamma, joka ei osaa kÀyttÀÀ possessiivisuffiksia.
Mieheni tuo aamiaisemme? Parempi?
Keskustelupalstoilla yleensÀ kirjoitetaan puhekieltÀ, ja tÀydellinen kirjakieli ei ole palstan etikettiin sopivaa. Sinun kannattaisi ehkÀ keskittyÀ ihmisten vÀlisen kanssakÀymisen harjoitteluun enemmÀn kuin kieliopista nillittÀmiseen. Kirjakieli arkisessa kanssakÀymisessÀ saa sen kÀyttÀjÀn vaikuttamaan yksinkertaiselta besserwisseriltÀ.
TÀmÀpÀ... Kirjakielityypit kÀytÀnnössÀ aina on jotain sosiaalisesti omituisia hiihtÀjiÀ... Normaalit pitÀÀ niitÀ kummallisina ja luotaantyöntÀvinÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillÀ se turhan usein menee pyykkiÀ pyörittÀessÀ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettÀ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nÀyttelyÀ tai pyörÀileen jos sÀÀ sallii!
Kiitos! Kiva vÀlillÀ muistaa ettÀ elÀmÀstÀ pitÀis muistaa myös vÀlillÀ nauttia! Viikottainen nautiskelupÀivÀ tulee meillekin tavaksi kyllÀ!
Voi miesparkaa. On joutunut tossun alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillÀ se turhan usein menee pyykkiÀ pyörittÀessÀ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettÀ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nÀyttelyÀ tai pyörÀileen jos sÀÀ sallii!
Kiitos! Kiva vÀlillÀ muistaa ettÀ elÀmÀstÀ pitÀis muistaa myös vÀlillÀ nauttia! Viikottainen nautiskelupÀivÀ tulee meillekin tavaksi kyllÀ!
Onhan tuollainen parisuhteellekin varmasti aivan mahtava juttu, ettÀ (ainakin) kerran viikossa yhdessÀ tehdÀÀn mukavia juttuja. Usekn parisuhteet jotenkin taantuvat sellaiseksi arjen pyörittÀmiseksi, ja yhdessÀ iloitseminen saattaa unohtua. Jos kaikilla olisi tuollaisia pÀiviÀ sÀÀnnöllisesti, niin avioerot varmasti olisivat paljon harvinaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
KyllĂ€ tuo on jo 12 vuotta nĂ€in toiminut. đ
Minun Mies tekee itse aamiaisen meille joka aamu.
MitÀs siihen sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. đ
Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jÀlkeen kÀytiin lenkillÀ, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tÀssÀ, ettÀ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllÀ leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. đ
Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jÀlkeen kÀytiin lenkillÀ, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tÀssÀ, ettÀ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllÀ leffa.
Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessÀ? Ihanaa ettÀ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.
Se on ihan Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessÀ? Ihanaa ettÀ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta.
Joo, 12v ja risat. TÀmÀ ollut alusta asti kÀytÀntönÀ, molemmilla on takana aiempi parisuhde jonka huoltaminen oli jÀÀnyt, ja sitÀ kautta parisuhdekin hiipunut.
VirheistÀ onneksi oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.
Se on ihan Ok.
KyllÀ nyt fantasiat ovat siellÀ pÀÀssÀ.
Miksi mollaat miehiÀ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviÀ miehiÀ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemakođ
Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa?
Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin.
Ja mieleen ei tullut ettÀ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin?
Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettÀ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin.