Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta 😊

Vierailija
19.07.2026 |

Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai. 

Ihana mies. 😍 

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.

Vierailija
42/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemako😂

Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa? 

Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin. 

Ja mieleen ei tullut ettĂ€ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi palstamamma, joka ei osaa kÀyttÀÀ possessiivisuffiksia.

Mieheni tuo aamiaisemme? Parempi? 

Keskustelupalstoilla yleensĂ€ kirjoitetaan puhekieltĂ€, ja tĂ€ydellinen kirjakieli ei ole palstan etikettiin sopivaa. Sinun kannattaisi ehkĂ€ keskittyĂ€ ihmisten vĂ€lisen kanssakĂ€ymisen harjoitteluun enemmĂ€n kuin kieliopista nillittĂ€miseen. Kirjakieli arkisessa kanssakĂ€ymisessĂ€ saa sen kĂ€yttĂ€jĂ€n vaikuttamaan yksinkertaiselta besserwisseriltĂ€. 

Vierailija
44/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€hĂ€n olisi hankalampaa kuin sĂ€ngyssĂ€ syöminen? 

Vierailija
45/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€pĂ€ siinĂ€. Itse haluan aamuisin pestĂ€ kĂ€det ja hampaat ennen kuin syön, eikĂ€ sen jĂ€lkeen kannata enÀÀ mennĂ€ takaisin sĂ€nkyyn. Mutta sohvalle tarjoiltuna kelpaisi. 

Vierailija
46/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai hĂ€n aamiaisen osaa tehdĂ€kin. 😄 

Ei se, ettÀ hakee kahvilasta herkkuja sulje pois sitÀ ettÀ osaa itsekin tehdÀ.

Sunnuntaisin meillĂ€ ei puurreta keittiössĂ€ vaan keskitymme mukaviin juttuihin. 

Arkena saa keittiössĂ€ touhuta aivan riittĂ€miin. 

Vierailija
47/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kĂ€y sunnuntaisin spiidillĂ€ ja pikapanolla  miehensĂ€ kanssa ja palaa leikkimÀÀn kotia sun kanssa.

MikĂ€köhĂ€n tuollaisen miesvihan levittĂ€misen pointti on? YritĂ€t uskotella, ettĂ€ kaikki miehet ovat sikoja. HyviĂ€kin miehiĂ€ on, vaikka sinĂ€ et sellainen olisikaan. 

Se haluaa normalisoida omaa paskuuttaan. Haluaa, ettĂ€ naiset ajattelevat ettĂ€ hyvÀÀ miestĂ€ ei ole olemassakaan, jotta hĂ€nen oma paska kĂ€ytöksensĂ€ hyvĂ€ksyttĂ€isiin. 

Vierailija
48/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mies tuo mulle kahvin joka aamu vuoteeseen. 😊 

Vierailija
49/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi palstamamma, joka ei osaa kÀyttÀÀ possessiivisuffiksia.

Mieheni tuo aamiaisemme? Parempi? 

Keskustelupalstoilla yleensĂ€ kirjoitetaan puhekieltĂ€, ja tĂ€ydellinen kirjakieli ei ole palstan etikettiin sopivaa. Sinun kannattaisi ehkĂ€ keskittyĂ€ ihmisten vĂ€lisen kanssakĂ€ymisen harjoitteluun enemmĂ€n kuin kieliopista nillittĂ€miseen. Kirjakieli arkisessa kanssakĂ€ymisessĂ€ saa sen kĂ€yttĂ€jĂ€n vaikuttamaan yksinkertaiselta besserwisseriltĂ€. 

TĂ€mĂ€pĂ€... Kirjakielityypit kĂ€ytĂ€nnössĂ€ aina on jotain sosiaalisesti omituisia hiihtĂ€jiĂ€... Normaalit pitÀÀ niitĂ€ kummallisina ja luotaantyöntĂ€vinĂ€... 

Vierailija
50/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaisin meillĂ€ ei puurreta keittiössĂ€ vaan keskitymme mukaviin juttuihin. 

Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillĂ€ se turhan usein menee pyykkiĂ€ pyörittĂ€essĂ€ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettĂ€ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nĂ€yttelyĂ€ tai pyörĂ€ileen jos sÀÀ sallii! 

Kiitos! Kiva vĂ€lillĂ€ muistaa ettĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ pitĂ€is muistaa myös vĂ€lillĂ€ nauttia! Viikottainen nautiskelupĂ€ivĂ€ tulee meillekin tavaksi kyllĂ€! 

Vierailija
51/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi miesparkaa. On joutunut tossun alle.

Vierailija
52/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla! 

Vierailija
53/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillĂ€ se turhan usein menee pyykkiĂ€ pyörittĂ€essĂ€ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettĂ€ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nĂ€yttelyĂ€ tai pyörĂ€ileen jos sÀÀ sallii! 

Kiitos! Kiva vĂ€lillĂ€ muistaa ettĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ pitĂ€is muistaa myös vĂ€lillĂ€ nauttia! Viikottainen nautiskelupĂ€ivĂ€ tulee meillekin tavaksi kyllĂ€! 

Onhan tuollainen parisuhteellekin varmasti aivan mahtava juttu, ettĂ€ (ainakin) kerran viikossa yhdessĂ€ tehdÀÀn mukavia juttuja. Usekn parisuhteet jotenkin taantuvat sellaiseksi arjen pyörittĂ€miseksi, ja yhdessĂ€ iloitseminen saattaa unohtua. Jos kaikilla olisi tuollaisia pĂ€iviĂ€ sÀÀnnöllisesti, niin avioerot varmasti olisivat paljon harvinaisempia. 

Vierailija
54/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

KyllĂ€ tuo on jo 12 vuotta nĂ€in toiminut. 😊 

Minun Mies tekee itse aamiaisen meille joka aamu.

MitÀs siihen sanot.

Vierailija
55/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. 😊 

Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jĂ€lkeen kĂ€ytiin lenkillĂ€, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tĂ€ssĂ€, ettĂ€ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllĂ€ leffa. 

Vierailija
56/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. 😊 

Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jĂ€lkeen kĂ€ytiin lenkillĂ€, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tĂ€ssĂ€, ettĂ€ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllĂ€ leffa. 

Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessĂ€? Ihanaa ettĂ€ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta. 

Vierailija
57/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.

Se on ihan Ok. 

Vierailija
58/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessĂ€? Ihanaa ettĂ€ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta. 

Joo, 12v ja risat. TĂ€mĂ€ ollut alusta asti kĂ€ytĂ€ntönĂ€, molemmilla on takana aiempi parisuhde jonka huoltaminen oli jÀÀnyt, ja sitĂ€ kautta parisuhdekin hiipunut. 

VirheistĂ€ onneksi oppii. 

Vierailija
59/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.

Se on ihan Ok. 

KyllĂ€ nyt fantasiat ovat siellĂ€ pÀÀssĂ€. 

Miksi mollaat miehiĂ€ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviĂ€ miehiĂ€ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan. 

Vierailija
60/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemako😂

Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa? 

Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin. 

Ja mieleen ei tullut ettĂ€ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin? 

Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettĂ€ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kuusi kuusi