Maaseudulta EI löydy miestä sinkkunaiselle
Puhutaan kohtaanto-ongelmasta, siitä kuinka naiset pakkautuvat kaupunkeihin ja miehet jäävät maaseuduille, jolloin pariutumisia ei tapahdu.
Minä tein verrokkiryhmään nähden poikkeuksellisen ratkaisun ja muutin koulutettuna kolmekymppisenä naisena maalle muutaman tuhannen asukkaan kuntaan.
Täällä on sekä sinkkumiehiä että sinkkunaisia, naisia toki paljon vähemmän. Kaikki ovat yksin.
Vaikka maantieteellisesti kohdataan, henkisesti ei. Miehet täällä ovat sanalla sanoen juntteja. Käyttäytyvät kuin juntit (rasismi, alkoholinkäyttö, jne), pukeutuvat kuin juntit, eivätkä tyyliin ole koskaan käyneet naapurikuntaa kauempana saati asuneet muualla.
Naiset ovat aivan eri maata. Ovat käyneet muuallakin kuin naapurikylässä, pukeutuvat nykyaikaisesti, ovat kaiken kaikkiaan fiksuja. Eivät kaupungissa käydessään erotu joukosta.
Lokaatiosta viis, henkinen etäisyys sinkkumiesten ja sinkkunaisten välillä on aivan valtava.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ei löydy täydellisiä miehiä kalliosta ja nyt ei maaseudulta :D
Tuon kalliojutun jälkeen esiintyi huuteluita että naisten pitäisi muuttaa maalle niin löytyisi se mies.
Tämä aloitukseni on vastaus noihin huuteluihin. Ei, sitä miestä ei löydy kalliosta eikä kuortaneelta.
Perimmiltään kyse ei ole maantieteellisestä kuilusta. Vaan paljon syvemmästä kuilusta: henkisestä. Ja se on paljon vaikeammin ratkaistavissa.
Ap
Miksi oletat, että joku mies korjaisi sinun henkiset ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni kylä kun kaikki sinkkumiehet ja naiset tiedät ja että millaisia ovat.
Minähän sanoin aloituksessa että muutaman tuhannen asukkaan kylä. Ei sellaiseen kovin monta sinkkua mahdu.
Ap
Mä asun kylässä jossa vähä alle 5000 asukasta. Kyllä täällä sinkkuja on mä mukaan luettuna. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteen yksi asia on AINA vakio ja varma, ja se on ulinan ja valituksen määrä. Ainoastaan taso vaihtelee :D
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että maanviljelijät ovat kuitenkin tilastoissa korkeakoulutetuin ammattiryhmä (professioiden ulkopuolella). Olen asunut maalla yli 20 vuotta ja alle 40v naapureista käytännössä jokaisella on korkeakoulututkinto. He ovat kaikki asuneet muualla, naapurin isäntä Hongkongissa kolmen vuoden ajan ollessaan siellä paikallisen pankin palveluksessa.
Maalle muuttavat naiset tekevät heti selväksi, että naapurit ovat juntteja. Ei heillä ole aavistustakaan, kuka naapureista tekee etätöitä insinöörinä, vaikka pukeutuu juntisti farkkuihin ja printtipaitaan.
Minua ei miehen koulutus kiinnosta, kunhan on fiksu ja asioista kiinnostunut.
Ja jos saan veikata niin nuo mainitsemasi koulutetut ja maailmaa nähneet maanviljelijämiehet ovat varattuja.
Farkut ja printtipaita ei tee junttia pukeutumista. Juntin pukeutumisen tekee esim se että laittaa nuo vaatteet päälle hautajaisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että maanviljelijät ovat kuitenkin tilastoissa korkeakoulutetuin ammattiryhmä (professioiden ulkopuolella). Olen asunut maalla yli 20 vuotta ja alle 40v naapureista käytännössä jokaisella on korkeakoulututkinto. He ovat kaikki asuneet muualla, naapurin isäntä Hongkongissa kolmen vuoden ajan ollessaan siellä paikallisen pankin palveluksessa.
Maalle muuttavat naiset tekevät heti selväksi, että naapurit ovat juntteja. Ei heillä ole aavistustakaan, kuka naapureista tekee etätöitä insinöörinä, vaikka pukeutuu juntisti farkkuihin ja printtipaitaan.
Minäkin olen maalaiskylältä, jota palstalla on epäilty suorastaan fiktiiviseksi.
Ihmiset on hyvinvoivia, ylipainoisia ei ole, pariskunnat olleet nuoresta asti yhdessä, suurimmalla osalla vähintään opistoasteen koulutus ja osalla akateeminen (useimmat silti yrittäjiä), joka talossa piano, klassinen musiikki ja urheilu yleiset harrastukset, luetaan ja keskustellaan jne.
Lapsuudenkaverini jäi kotikylälle sukutilaansa jatkamaan, ja hekin kävivät yläasteella tavatun vaimonsa kanssa muualla opiskelemassa ja toisella puolella maailmaa vaihdossa, kunnes palasivat jo parikymppisenä takaisin kylälle ja perustivat perheen sinne.
Vierailija kirjoitti:
meinaatko muuttaa muualle sieltä jossain kohtaa?
En tiedä... luonto on täällä ihanaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni kylä kun kaikki sinkkumiehet ja naiset tiedät ja että millaisia ovat.
Minähän sanoin aloituksessa että muutaman tuhannen asukkaan kylä. Ei sellaiseen kovin monta sinkkua mahdu.
Ap
Mä asun kylässä jossa vähä alle 5000 asukasta. Kyllä täällä sinkkuja on mä mukaan luettuna. Olen nainen.
Onko tuo tosiaan kylä? Vai kunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äkkiäkös ne tosiaan on nussittu läpi. Vaikea sen jälkeen enää syvällisemmin kohdata. T:Maalla itse asuva joka on tämän nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen maalaiskylältä, jota palstalla on epäilty suorastaan fiktiiviseksi.Ihmiset on hyvinvoivia, ylipainoisia ei ole, pariskunnat olleet nuoresta asti yhdessä, suurimmalla osalla vähintään opistoasteen koulutus ja osalla akateeminen (useimmat silti yrittäjiä), joka talossa piano, klassinen musiikki ja urheilu yleiset harrastukset, luetaan ja keskustellaan jne.
Lapsuudenkaverini jäi kotikylälle sukutilaansa jatkamaan, ja hekin kävivät yläasteella tavatun vaimonsa kanssa muualla opiskelemassa ja toisella puolella maailmaa vaihdossa, kunnes palasivat jo parikymppisenä takaisin kylälle ja perustivat perheen sinne.
Liittyy aloitukseen miten?
Täälläkin elää monet tosi idyllistä elämää. Saatetaan puhua jopa samasta kylästä.
Mutta miestä täältä ei 20-40v sinkkunaiselle löydy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen maalaiskylältä, jota palstalla on epäilty suorastaan fiktiiviseksi.Ihmiset on hyvinvoivia, ylipainoisia ei ole, pariskunnat olleet nuoresta asti yhdessä, suurimmalla osalla vähintään opistoasteen koulutus ja osalla akateeminen (useimmat silti yrittäjiä), joka talossa piano, klassinen musiikki ja urheilu yleiset harrastukset, luetaan ja keskustellaan jne.
Lapsuudenkaverini jäi kotikylälle sukutilaansa jatkamaan, ja hekin kävivät yläasteella tavatun vaimonsa kanssa muualla opiskelemassa ja toisella puolella maailmaa vaihdossa, kunnes palasivat jo parikymppisenä takaisin kylälle ja perustivat perheen sinne.Liittyy aloitukseen miten?
Täälläkin elää monet tosi idyllistä elämää. Saatetaan puhua jopa samasta kylästä.
Mutta miestä täältä ei 20-40v sinkkunaiselle löydy.
Ap
Kannattaa tosiaan niitä vapaita yrittää ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että ne harvat sinkkunaiset maalla on niin munankipeitä ettei ne mitään oikeaa parisuhdetta tule saamaan. Kelpaa kuka tahansa ukko ja kaverinkin miehiä vikitellään estottomasti. Ei kai sellaiset mitään oikeita parisuhteita saakaan.
Maalaismaiset elävät luonnollisten viettiensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Montas huoorrraaa tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on todistettu: miehiä ei ole olemassa! Satuilentoja kuten yksisarviset.
Onko siellä jälleen joku ideologinen vihervassari muuttanut maalle ajatuksella että minä muutan koko maaseudun ajattelemaan ja toimimaan niin kuin minä määrittelen.
Kaupunkilaiset jotka muuttaa maalle toimii samalla tavalla kuin maahan muuttajat toimii kun tulee suomeen. Eli ei edes yritä sopeutua yhteisöön vaan vaatii että yhteisö sopeutuu häneen
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä usein aivan totta. Ihminen on taipuvainen näkemään se motä haluaa nähdä. Oli se sitten totta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä jälleen joku ideologinen vihervassari muuttanut maalle ajatuksella että minä muutan koko maaseudun ajattelemaan ja toimimaan niin kuin minä määrittelen.
Kaupunkilaiset jotka muuttaa maalle toimii samalla tavalla kuin maahan muuttajat toimii kun tulee suomeen. Eli ei edes yritä sopeutua yhteisöön vaan vaatii että yhteisö sopeutuu häneen
Mä oon edelleen kotoisin tästä kylästä.
Juurwt maalla, äänestän keskustaa.
En ottaisi miestä joka "sopeutuisi" minuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on todistettu: miehiä ei ole olemassa! Satuilentoja kuten yksisarviset.
*Hyviä, parisuhteeseen sopivia fiksuja miehiä ei ole olemassa.
Näinpä.
Ap
Lokaatiosta.... Voi helvetti tätä finglishiä.