Huvittavaa miten lähes viiskymppiset naiset tykkäilee 40v miehestä tinderissä. Mitähän kuvittelevat oikein?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
Edes vitsinä ihan paska.
Huvittavaa kun kukaan ei enää puhu suomea, no ei ihme paskavyöry on tullut etelään ja siellä on woke, tinderi, viherpiipertäjä some pome hete vete mäti säti ym. eli idiootit jauhaa paskaa josta kanta suomi ei ymmärrä yhtään mitään.
Nelikymppiset high-value miehet katselee alle kolmekymppisiä
Yleensä nelikymppisillä miehillä on jo perhe ja isot lapset. Jos joku lapseton on seassa , niin voihan siltä seksiä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.
N54
Itse olen 50 ja on sixpack ja voimakas, hoikka kroppa. Hiukset on eikä häiriöitä.
11 Female Celebrities Who Are in Relationships with Younger Men — and What They've Said About It
https://people.com/female-celebrities-in-relationships-with-younger-men…
Ikähaarukka kohdalleen niin ei puumat enää piinaa.
Mitä huvittavaa siinä on? Itsehän ne miehet on ikähaarukan määritelleet. Jos minulle tulee siellä vaikka 19. mies niin kyllä minä voin sille tykkäyksen antaa, koska tiedän että mies on itse määritellyt että minun ikäiset menee hänen ikähaarukkaansa. N36
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on? Itsehän ne miehet on ikähaarukan määritelleet. Jos minulle tulee siellä vaikka 19. mies niin kyllä minä voin sille tykkäyksen antaa, koska tiedän että mies on itse määritellyt että minun ikäiset menee hänen ikähaarukkaansa. N36
siis 19-vuotias mies
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa
Niin niitä naisiakin. Tykkäävät säälistä, sillä oikean ikäinen nainen nelikymppiselle miehelle on kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
nelikymppinen mies ei ole high value vaan aika kräpsähtänyt jo
Varmaan samaa kuin ne 40-vuotiaat ja vanhemmat miehet tykätessään alle 30-vuotiaista naisista. Mitä ne luulee olevansa? Vaareja ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä huvittavampaa että 40-60 vuotiaat miehet tykkäävät 20v naisista. Pahimmat valehtelevat ikänsä kymmeniä vuosia nuoremmaksi mitä olevat että pääsevät näkemään nuorten naisten ilmoitukset.
Ja itse meikkaat näyttääksesi nuoremmalta kuin oletkaan. 🙄
Voit vapaasti tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nelikymppinen mies ei ole high value vaan aika kräpsähtänyt jo
Roskaa ne on.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.
N54
Sori mutta tollanen ryppynen maho emakko ei kiehdo.
Yhä useampi nainen valitsee nuoremman – ja se kertoo jotain ajastamme
Yhä useampi nainen löytää kumppanin itseään nuoremmasta miehestä – eikä kyse ole trendistä, vaan ajankuvasta.
https://www.city.fi/opas/yha-useampi-nainen-valitsee-nuoremman-ja-se-ke…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Itse olen 50 ja on sixpack ja voimakas, hoikka kroppa. Hiukset on eikä häiriöitä.
Mutta naamarajaa et ylitä.
Huvittavaa ku lähes nelikymppiset yrittää iskee tällästä parikymppistä :D mitähän ne oikeen aattelee kun kattoo mun ikäluokan komeita miehenalkuja. Varmaan sitä että silti lämpenisin sille Pertti Perämetsälle jostain hevon kuusesta ja joka on hieman vanha
40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.