Kiusallista kun ihmiset tuovat Juhlamokkaa tuliaisiksi tai kiitokseksi
Miksi Juhlamokkaa pidetään kuin valuuttana ikään? Jos hoidan vaikka kissaa, niin en halua sitä Juhlamokkaa siitä.
Kommentit (38)
Vittuillessaan tuovat. Ei sitä kukaan muuten osta!
pyydä ensi kerralla 10e niin voit käydä ostamassa itse sen kahvin
Pitääkö olla tummapaahtoista papukahvia, joka on kulkenut sivettikissan suoliston läpi?
Juhla mokka on täysin paskaa. Suomi juntit juo paskinta mitä löytyy.
No eikä ole. Se on ihan hyvää kahvia, kallistakin. Jos kuvittelee olevansa paremman arvoinen, on narsisti. Ota paketti ilolla vastaan, toinen tarkoittaa hyvää. Laita se vaikka kiertoon jos ei itselle maistu. Kermaperseinen paska.
enpä ihmettele yhtään että vain kissanhoitajaksi eikä porukoihin mukaan pyytele kukaan...
voithan antaa sen jollekin, en kyllä itse haluaisi lahjantuojalle nyrpeää naamaa näyttää. Kympin paketti nykyään...
anna jollekkin työttömälle, kyllä kelpaa
Vierailija kirjoitti:
voithan antaa sen jollekin, en kyllä itse haluaisi lahjantuojalle nyrpeää naamaa näyttää. Kympin paketti nykyään...
Halvemmalla saa jopa parempaa kahvia kuin juhlamoka.
Ei kaikki edes juo kahvia. Kahvipaketti, merkistä riippumatta, on aika turha jos ei ole kahvinkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla tummapaahtoista papukahvia, joka on kulkenut sivettikissan suoliston läpi?
Olen juonut, poika toi matkoilltaan. Ei mun makuun.
Mä olen jättänyt näitä tuliaisiksi/lahjaksi saatuja paskakahveja (costa ricat, juhlamokat) bussipysäkeille ja meidän taloyhtiön pihakeinuun ja sitten mennyt keittämään omat Löfbergit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on erityinen ja omalaatuinen kahvimaku. Kaikkialla muualla juodaan tavallista tummapaahtoista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Se on ihan hyvää kahvia, kallistakin. Jos kuvittelee olevansa paremman arvoinen, on narsisti. Ota paketti ilolla vastaan, toinen tarkoittaa hyvää. Laita se vaikka kiertoon jos ei itselle maistu. Kermaperseinen paska.
Juhlamokassa on kyllä käsittämättömän huono hinta-laatusuhde. Jopa tummapaahto juhlamokka on ihmeen kitkerää.
Ehkä siksi, että useimmat meistä pitävät Juhla mokkaa parhaana! Voit aina antaa lahjaksi eteen päin. Varmasti kelpaa!
Minusta kahvi pkt on hyvä tuliainen.
Mun kohdalla menisi kaikki kahvit hukkaan koska en juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
No kerro meille junteille mitä itse juot.
kyllä oot nirppanokka. oikeesti