Te keski-ikäiset ja vanhemmat naiset, käyttäkää housuja tai polvisukkia!
Ne kalkkunasääret ei ole mitään kaunista katseltavaa, kiitos!
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Älä katso, jos ahdistaa. Niin helppoa se on.
No eihän ole helppoa. Tuletko minua sitten taluttamaan, kun pitäisi kulkea kaupungilla side silmillä, ettei vaan katso ketään? Onpa käytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes sokeutunut tänä kesänä kun vastaan on tullut suttuisia prostituutteja sukkanauhasukissa tai jossain verkkovirityksissä. Aina nämä eniten huomiota hakevat ovat rumia läskejä tai naamansa operoineitahuoria pellemeikeissä. Harvoin jos koskaan näkee kaunista hoikkaa naista jossain prostituuttikuteissa julkisella paikalla.
Kaunis ja hoikka nainen saa muutenkin huomiota, ei tarvitse pukeutua kurtisaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen
3- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.
8- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.
15- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen. "Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"
20-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan, mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.
30-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan.. ja toteaa, ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.
40-vuotiaana: Katsoo itseään ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... mutta toteaa, että "No, ainakin olen puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.
50-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee että "on". Ja menee ihan minne itseä huvittaa.
60-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman, löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.
80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä. Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos pitämään hauskaa koko maailman kanssa.
Tämä oksetti minua jo silloin 20 vuotta sitten kun kierteli sähköposteja.
Älytön oletus, että nainen olisi aina tyytymätön itseensä. Minä ainakin olen aina ollut täysin tyytyväinen peilikuvaani, en todellakaan ole liian yhtään mitään.
Jospa et sitten katsoisi.Päästään molemmat helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin misogyyninen aloitus on ja pysyy kuin paska Junttilan tuvan seinässä?
Misogyynikortti jälleen kerran pelattu. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso, jos ahdistaa. Niin helppoa se on.
No eihän ole helppoa. Tuletko minua sitten taluttamaan, kun pitäisi kulkea kaupungilla side silmillä, ettei vaan katso ketään? Onpa käytännöllistä.
KYllä se olet sinä jonka pitää nyt pysyä vaan kotona.
Miks tästä jankuttaa, käännä katseesi vaan pois ja that's it. Hanki ap itsellesi vaikka elämä.
Ei ole suonikohjuja. On hyvä iho kun en ole paahtanut itseäni auringossa. Mutta ei mun ihoa näe. On aina housut.
56v.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Tatskatut sääret ja käsivarret on paljon rumemmat ja niitäkin joutuu näkemään.
Samaa mieltä. Ne tatskat suorastaan särkee silmiä ja on pakko kääntää katse pois. Sen verran katson, etten päin kävele mutta en yhtään enempää.
Hauska ketju, kiitos nauruista!😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kuljemme niissä vaatteissa kuin missä viihdymme. En minäkään tykkää kaljavatsaisista ylipainoisista gubbeleista joilla on polvihousushortsit, ja tiukka t-paita joka paljastaa miestissit. Mutta siitä huolimatta joka kesä sellassia hahmoja näkyy joka paikassa .
En minäkään, mutta oma mies on mahtavan kiihottava noinkin.
JAXUHALIT, saatanan ap, perkele!