Te keski-ikäiset ja vanhemmat naiset, käyttäkää housuja tai polvisukkia!
Ne kalkkunasääret ei ole mitään kaunista katseltavaa, kiitos!
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen
3- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.
8- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.
15- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen. "Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"
20-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan, mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.
30-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan.. ja toteaa, ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.
40-vuotiaana: Katsoo itseään ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... mutta toteaa, että "No, ainakin olen puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.
50-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee että "on". Ja menee ihan minne itseä huvittaa.
60-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman, löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.
80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä. Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos pitämään hauskaa koko maailman kanssa.
Muuten hyvä mutta kyllä mä vielä vanhanakin vilkaisisin peiliin, että näkisin onko vaikka hammastahnaa jäänyt suupieleen.
Kuljen kesällä cargo shortseissa , hameessa tai pillifarkuissa. Olen omenavartalo, eli kunhan en kulje napapaidassa on hyvä.
Onko kamalampaa näkyä kesällä kun jotkut nylon sukkahousut jalassa ja vielä jopa mustat. Tai tatuoidut sääret. Uskokaa tai älkää mulla ei ole yhtään suonikohjuja, eikä selluliittia ole vieläkään ilmaantunut mun kehoon ja olen 60 v. Kiitos aktiivisen liikuntaharradtuksen olen säästynyt näiltä ”vaivoilta”. En käytä sukkahousuja kesällä, paljaat lihaksikkaat sääret näyttää hyvältä. Ihan sama mitä mieltä kukin on.
Vierailija kirjoitti:
Ruttuset , suonikohjuset kintut nätin hameen tai mekon kanssa . Hyi h-vetti !
Mulla ei oo suonikohjuja. Takapuolessa on kyllä selluliittiä, vaikka on miesten mallinen ja vyötäröllä on makkara. Olisit tyytyväinen, että en esittele niitä.
Polvisukkia en omista, enkä aio hankkia. Leveälahkeisissa housuissa näytän mummolta, joten niitä en myöskään käytä.
Te nuoret voisitte hankkia elämäänne sisältöä. Ei ole tervettä vahtia vanhempien naisten kinttuja. Ite en ainakaan kerennyt tuollaiseen nuorena edes kiinnittää huomiota. Oli niin paljon muuta. 🙂
Käytän housuja! Pikkuhousut ja yleensä stringmallia. Käytän niin lyhyitä mekkoja että ilman alushousuja en viitti olla.
Mamma 76v
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laittaisit kavereille viestiä, että lähdetään johonkin yhdessä? Eikö olisi kivempaa kuin miettiä tätien ja mummojen sääriä ja vaatetusta?
Meinaatko että ap:lla on kavereita?
Papparaiset sentäs vetävät sukat polviin kun samalla kun laittavat sandaalit ja sortsit
Miksi tämäkin misogyyninen aloitus on ja pysyy kuin paska Junttilan tuvan seinässä?
Mulla on pitkä leninki eikä alusvaatteita.
Revi siitä.
Mitä sääriin tulee, ne on olleet nuoresta saakka melko surullinen näky. Arpia, mustelmia jne nääs. Sellaista se on kun on muutakin elämää kuin toisten elämän ruotiminen keskustelupalstalla, jonka kohderyhmään ei edes kuulu.
Ainakin jos käyttää shortseja, lyhytlahkeisia housuja tai hametta, kosteuttava vartalovoide on ystäväsi. Ei se ole iholle terveellistäkään sellainen kuivuus, että säärien harmahtava hilsekerros näkyy metrien päähän. Pieni vaiva rasvata peseytymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoiset ohuen ohuiksi hiutuneet / lähes puhki kuluneet ja värinsä menettäneet "ihanat suosikkikesävaatteet" päälle ja ilman rintaliivejä tietty! Tanttojen kesälook vuodesta toiseen.
Toki voit pukeutua miten haluat, mutta sun muodoillasi kannattaisi ne rintsikat kuitenkin laittaa. Toki jos haluat olla kuin lehmä laitumella niin siitä vaan.
Tosi tyylitöntä mennä kaupungilla pannukakkuina roikkuvat utareet heiluen. Muu!
Vierailija kirjoitti:
Käytän housuja! Pikkuhousut ja yleensä stringmallia. Käytän niin lyhyitä mekkoja että ilman alushousuja en viitti olla.
Mamma 76v
😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoiset ohuen ohuiksi hiutuneet / lähes puhki kuluneet ja värinsä menettäneet "ihanat suosikkikesävaatteet" päälle ja ilman rintaliivejä tietty! Tanttojen kesälook vuodesta toiseen.
Toki voit pukeutua miten haluat, mutta sun muodoillasi kannattaisi ne rintsikat kuitenkin laittaa. Toki jos haluat olla kuin lehmä laitumella niin siitä vaan.
Lehmät laitumella ovat täynnään arvokkuutta ja täydellistä välinpitämättömyyttä Ihan Kaikkea kohtaan.
Ynnä kiintoisaa mikrobitoimintaa pötsissä ja huomattavaa määrää kaasua.
Meillä on kaikilla paljon opittavaa lehmältä. Erityisesti se pakoeläimelle erikoinen välinpitämättömyys ilahduttaa loputtomasti maksaani.
Vierailija kirjoitti:
jokainen pukeutukoon niinkuin haluaa, ikään , kokoon tai mihinkään muuhunkaan katsomatta, se jota ei miellyttä jättäköön katsomatta ja kääntäköön katseensa siihen mikä silmää miellyttää. älkää aina nillittäkö ja arvostelko, ihmiset on erilaisia ja annetaan olla . se on elämän rikkautta ja kannattaa opetella olemaan noteeraamatta asioita jotka ei oikeastaan kuulu sinulle. hyvää kesän jatkoa, toivottavasti löydät jotain iloa elämääsi
Että pitäisikö kävellä tuolla kaupungilla side silmillä? Paljon helpompaahan olisi jokaisen vähän edes miettiä mitä laittaa päälleen.
Ja mitä sinä nillität ja muita arvostelet, opettelisit edes kirjoittamaan luettavia lauseita.
Mieluummin kalkkunasääret kuin ihraiset 2-kymppisen.