Te keski-ikäiset ja vanhemmat naiset, käyttäkää housuja tai polvisukkia!
Ne kalkkunasääret ei ole mitään kaunista katseltavaa, kiitos!
Kommentit (60)
Biksujen yläosa, mikrosortsit, polvisukat ja sandaalit. Niistä on kesäasu tehty.
Shortsit on housut. Sopiva asu kesäkeleillä. Sitten vielä hihaton toppi niin a'vot on nättiä. 60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt masenna mummoja, kun he ovat löytäneet seksikkäät caprihousut kaapista!
Mun lapsenlapsi löysi mun farkkucaprit mökin kaapista ja sen jälkeen neitonen 17v on niitä käyttänyt.
Ja nyt toki kuvittelet itsekin olevasi hyvin nuorekas ja ajan hermolla, kun 17-vuotias otti caprit käyttöön. Juupa juu :D
Yrittävät vielä viime metreillä hemaista edes varttuneempia säärimiehiä. Muu peli on jo menetetty :DD
Onneksi miesten sääret on niin komeita 😂
Niin käytänkin, ei tulisi mieleenkään käyttää hametta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsenlapsi löysi mun farkkucaprit mökin kaapista ja sen jälkeen neitonen 17v on niitä käyttänyt.
Ja nyt toki kuvittelet itsekin olevasi hyvin nuorekas ja ajan hermolla, kun 17-vuotias otti caprit käyttöön. Juupa juu :D
Enkä vain kuvittele!
Mielellään semmoiset ohuen ohuiksi hiutuneet / lähes puhki kuluneet ja värinsä menettäneet "ihanat suosikkikesävaatteet" päälle ja ilman rintaliivejä tietty! Tanttojen kesälook vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Biksujen yläosa, mikrosortsit, polvisukat ja sandaalit. Niistä on kesäasu tehty.
Ei, mieluummin keltaiset kumpparit.
Eiku semmoiset kalmanvalkoiset suonikohjujen ja muiden verenpurkaumien kirjomat sääret ovat just niin ihqut! Vähän kuin olis verkkosukkikset omasta takaa...
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoiset ohuen ohuiksi hiutuneet / lähes puhki kuluneet ja värinsä menettäneet "ihanat suosikkikesävaatteet" päälle ja ilman rintaliivejä tietty! Tanttojen kesälook vuodesta toiseen.
Toki voit pukeutua miten haluat, mutta sun muodoillasi kannattaisi ne rintsikat kuitenkin laittaa. Toki jos haluat olla kuin lehmä laitumella niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin käytänkin, ei tulisi mieleenkään käyttää hametta.
Mulla on aina mekko, paitsi urheillessa. Silloin on housut käytännöllisemmät.
En käytä, minishortsit ja ruskettuneet jalat. Treenaan ahkerasti ja näytän paremmalta, kuin monet nuoremmat ja nuoret miehet katselee. Vanhat miehet pitäkää paita päällä, kaljamaha ei kivaa katseltavaa.
Mutku jalat ovat parasta kropassani 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole kaapista löydetty. Ovat olleet päällä joka kesä. Ja nyt vaan sattuvat olemaan muotia taas.
Paapparaisilla oksat kovina, kun mummut sipsuttavat ohi TopSportin poistomyynistä v. 2005 ostetuissa kahisevissa valkoisissa urheilucapreissa... alushousut näkyvät seksikkäästi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eiku semmoiset kalmanvalkoiset suonikohjujen ja muiden verenpurkaumien kirjomat sääret ovat just niin ihqut! Vähän kuin olis verkkosukkikset omasta takaa...
Mulla kyllä hoitaa pitkät säärikarvat tuon verkkosukkaefektin. Kivasti kesätuulessa hulmuavat, ihanaa!
Ikäänkuin naisten elämä pyörisi ikuisesti sen ympärillä mikä nyt jotain ukonturjaketta sattuu miellyttämään. Kesähelteellä pukeudutaan sään mukaan, oma mukavuus edellä
Vierailija kirjoitti:
No mulla on juuri tuollaiset valkoiset suonikohjuiset sääret enkä todellakaan käytä hametta tai mekkoa.
POLVISUKKIA?? Järkyttävät. Ja miten ne housujen alta muka näkyvät?