Paljonko saa saikkua jos jalka katkeaa? Kesäloma loppuu ja jotain tarvis keksiä
Kommentit (14)
Mt-oire olisi helpompi sinun kohdalla saikun aiheeksi. Tuskin siitä nyt vapausrangaistusta tulee, saati sakkoja, jos yritys vaivaiseksi todetaan aiheettomaksi syyksi. Hyvässä lykyssä ei tarvitse mennä töihin minnekään, koskaan.
Riippuu ihan siitä kuinka pitkä kipsausaika tarvitaan, useimmiten se on jalasta 6-8 viikkoa. Itse olin aikoinaan kyynärpäämurtuman vuoksi 7 viikkoa pois töistä.
Mitä jos ei katkeakaan? Minulla on ilmeisesti vahvat luut kun en ole koskaan murtanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei katkeakaan? Minulla on ilmeisesti vahvat luut kun en ole koskaan murtanut mitään.
Kokeillaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan uudestaan.
Toistetaan niin monta kertaa että onnistuu.
Mieti mieluummin työpaikanvaihtoa, jos jalan katkeaminen on parempi asia kuin sinne meneminen. Ajattele asiaa niin, että parempi olla työpaikka kuin kitkutella työttömänä ilman rahaa.
Toimistotyötä voi ihan hyvin tehdä, vaikka on koipi poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan uudestaan.
Vauhtia saa lisää lisätessä korkeutta. Massa kertaa kiihtyvyys. Varmaan lähtee jalat alta kun korkelta koikkasee. Vattu! Tämä palsta on kuin joku Paasilinnan vanhan hyvän ajan vuotuinen romaani: Jalankatkaisija lähtee huipulta...
Työnantajasi voi myös hylätä sairauslomatodistuksesi. Lääkärin lausunto ei sido millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun pitää jalkaa pitää koholla. Mutta pari viikkoa riittänee.
Mutta ongelma lienee työpaikalle pääsy?
Mikset valita työallergiaa? Siitähän voisit anoa työkyvyttömyyseläkettä ja paikkaa vaivaistalossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun pitää jalkaa pitää koholla. Mutta pari viikkoa riittänee.
Mutta ongelma lienee työpaikalle pääsy?
Töihin pääsee myös kävellen ja polkien.
Kai siitä nyt 1kk saa. Paljonko maksat jos sattuu onnettomuus?