Urheiluliivien olkanauhojen hakaset, miten hitossa kukaan pystyy niitä käyttämään??
Siis esimerkkinä nämä https://www.alusasuliike.fi/panache-kevyesti-topatut-urheiluliivit-pana… toi klipsi missä saa olkaimet takaa yhteen. Yhdessä kuvassa näkyy miten.
En ymmärrä että onko mulla poikkeuksellisen leveä selkä, vai mistä kiikastaa, mutta mä en ole vielä löytänyt sellaisia missä ne ei tuntuisi ihan kamalilta päällä kun ne olkaimet laittaa tuolla lailla. Käytättekö te muut noita hakasia?
Kommentit (4)
Jos olkaimissa ei ole tarpeeksi säätövaraa ja on pitkä yläselkä noita on mahdoton saada kiinni. Ei onnistu minultakaan.
On myytävänä sellaisia irrallisia läpysköjä joilla saa olkaimet vedettyä takaa yhteen ja niillä voi paremmin valita sen paikan selässä, mistä olkaimet yhdistyvät. Näillä olen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olkaimissa ei ole tarpeeksi säätövaraa ja on pitkä yläselkä noita on mahdoton saada kiinni. Ei onnistu minultakaan.
On myytävänä sellaisia irrallisia läpysköjä joilla saa olkaimet vedettyä takaa yhteen ja niillä voi paremmin valita sen paikan selässä, mistä olkaimet yhdistyvät. Näillä olen onnistunut.
Mulla on sellainen tunne aina että se kohta mistä klipsi kiinnitetään on ihan liian ylhäällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myytävänä sellaisia irrallisia läpysköjä joilla saa olkaimet vedettyä takaa yhteen ja niillä voi paremmin valita sen paikan selässä, mistä olkaimet yhdistyvät. Näillä olen onnistunut.Mulla on sellainen tunne aina että se kohta mistä klipsi kiinnitetään on ihan liian ylhäällä. Ap
Samoin minulla oli, ennenkuin kokeilin niitä läpysköjä. Minulla se klipsi osui niskaan ja oli todella epämiellyttävä.
Trolli koska kukaan vauva.fi lukijoista ei urheile.