Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivähoitotätien muistamisesta; kevätjuhla tulossa...

22.05.2007 |

oi oi, miten tämä onkin näin vaikeaa. Mitä te muut olette ajatelleet vielä päivähoitotädeille näin kevätjuhlien aikaan? Miten muistatte hoitajaa? Itse olen ajatellut, että ei mitään " pysyvää" kippoa tai kuppia, niitä varmasti kertyy vaikka kuinka. Kevään korvilla ajattelin kukkaa, mutta minun ongelmani on se, että meidän lapsilla on yhteensä yhdeksän hoitajaa (3x3) ja minulla ei ole suurta summaa käytettävissä. Mitä voi hankkia 1-2e:lla? Viime keväänä vein päiväkotiin heille jäätelöä ja tuoreita mansikoita. Uskon, että tykkäsivät - päädynkö tähän vaihtoehtoon jälleen, vai olisiko jollakin jotain muuta ideaa?

Servettejä mietin, nekin maksavat yllättävän paljon... lasten tekemiä pikkuleipiä??...muutama orvokki?? (osa tykkää varmasti kukista, osaa epäilen ettei). Kortit tehdään itse, mutta jotain muuta lisäksi oli kiva.

Vihjeitä/ideota, kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna istutuin lasten hoitotädeille lasten kanssa auringonkukat. Ihan makupala purkkiin vaan istutettiin ja lapset tekivät kortin mukaan. Taisin siihen korttiin laittaa jonkunlaisen hoito-ohjeen ja kiitokset menneestä vuodesta. Sitä edellinenä vuonna ostettiin pienet orvokit kaikille. Jouluna on leivottu pipareita. Meillä pojan kerho-ope sanoi että tykkää eniten lasten itse tekemistä korteista ja säästää kaikki itsetehdyt kortit joten tänä vuonna taidetaan panostaa korttiin. Ajattelin että tehdään kukkakortti. Maalataan sellainen oravan syömä kuusenkäpy kukaksi. Siitä syödystä osasta tulee varsi ja ne syömättä jääneet päät on kukka osa. Ehkä liimataan vielä vihreästä huovasta tai silkkipaperista lehdet. Sitten pitää saada koko komistus vielä jotenkin kiinnitettyä korttiin =/. Tässä tällä tai ensi viikolla aletaan maalailemaan. Eskarin lahjoja en ole vielä ehtinyt miettiä ja kouluun saa esikoinen viedä opelle vain kortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla