Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teutonian Spirit S3:n teutonian Fun mallin CS-kuomun

21.05.2007 |

Tässä vaunujen oston kynnyksellä kaipaisin vielä muutamia neuvoja ennen lopullista ostopäätöstä. Onko kellään tietoa saako Teutonian Spirit S3:n teutonian Fun mallin CS-kuomun? Kiitos taas!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei saa. Meillä on Teutonian Spirit S3 vm. 2006 ja silloin kun ostimme nuo, sanottiin että kaikki kuomut on samoja noilla Teutonian malleilla. Tämä Fun CS on aivan uusi malli ja Teutonian sivuilla (britax.fi) luki, että Fun CS mallilla on oma kuomunsa ja istuinosa kiinnitetään runkoon lapsen kasvot menosuuntaan päin. Noissa muissa malleissa, kuten Spirit S3:ssa istuinosan voi kääntää kumpaankin suuntaan. Näin ainakin itse arvelen, mutta kannattaapi käydä kyselemässä lastentarvikeliikkeestä joka noita Teutonioita myy.

Itse olen ollut tyytyväinen omiin vaunuihimme. Kesällä ihanan kevyet ja ilmavat, kauppareissuilla sekä varsinkin kaupunkireissuilla todella näppärät, nyt varsinkin kun ollaan otettu se ratasosa käyttöön. Ja " vaunukoppa" (pehmeä kantokassi) ainakin meillä ollut riittävän suuri, meidän tyttö (10 kk) mahtuu niissä vieläkin hyvin nukkumaan.

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on fun cs kuomulla ja tavallisella fun kuomulla? Siis eikö noissa trendiväreissä ole erilainen kuomu kun perusväreissä. Eli jos otat spiritit trendivärillä, tulee tuo kuomu automaattisesti niihin. Näin olen ymmärtänyt. Noita cs:iähän ei saa kuin trendivärisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin itse vastauksen kysymykseeni eli kyseistä kuomumallia saa myös Spirit X3 sekä Spirit S3 malleihin. Tuo uusi kuomu on mielestäni sekä kauniimpi, että varmasti myös paljon näppärämpi kokonsa ja kantomahdollisuuksiensa puolesta.:)

Vierailija
4/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasin yhden miinuspuolen tässä uudessa kantokopassa verrattuna pehmeään kantokassiin. Pehmeästä kantokassista saa myös ns. pehmeän jalkaosan (jalkapussin) rattaisiin, kun ottaa kantokassista sen kovan pohjan pois ja näin ollen vaunuja voi käyttää myös rattaina saman aikaisesti, kun taas tuo kova kantokoppa on poistettava kokonaan jos aikoo käyttää rattaita. (olipa vaikea sepustus, toivottavasti ymmärsitte)

Mielestäni tämä pehmeä kantokassi on ollut tosi näppärä, myös yökylässä vauva nukkunut siinä ja on kätevä siirtää paikasta toiseen. Ostit sitten kumman tahansa, tulet varmasti olemaan tyytyväinen Teutonioihin! :)