Lue keskustelun säännöt.
Korvatulehduksesta?
21.05.2007 |
Kokemuksia kyselisin korvatulehduskierteestä! Poika on nyt 1v4kk ja on kolmas korvatulehdus menossa. Sairastelu alkoi pian kun poika aloitti päivähoidon ja nyt on tosiaan kolmas korvatulehdus peräjälkeen menossa. Millaisia kokemuksia teillä on putkituksesta ja millaisia putkituskäytäntöjä nykyisin on? Voisiko hoitopaikan vaihtamisella on vaikutusta kierteen katkaisemiseksi? Siis, että vaihtaisi pienempään ryhmään eli käytännössä nykyisestä 12 lapsen ryhmästä perhepäivähoitajalle. Entäs tuleva kesä? Onko mahdollista, että se helpottaa? Kesällä ollaan pois hoidostakin reilu kuukausi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä pidetään pienempänä pahana kuin jatkuvia antibioottikuureja.
Meillä hyviä kokemuksia putkituksesta. Kolmen peräkkäisen korvatulehduksen jälkeen laitettiin tuubit 1v 2kk iässä kun viimeinen ei meinannut parantua antibiootillakaan. Sen jälkeen ei ole ollut korvavaivoja.
Itse toimenpide on nopea ja helppo, samana päivänä pääsee kotiin.
Kesän mahdollisesta " kuivattavasta" vaikutuksesta korviin en osaa sanoa, koska meillä korvarumba osui syystalveen.
En itse lähtisi vaihtamaan hoitopaikkaa korvien takia, jos olette muuten tyytyväisiä hoitopaikkaan ja lapsi on kotiutunut sinne. Epävarmaa auttaisiko, eikä lapsesta ole kivaa joutua siirtymään, ehkä turhan takia. Itse laittaisin mieluummin tuubit :)