Olisi kiva olla kaunis keski-ikäinen nainen
Saisi somessa tykkäyksiä. Toisin kuin nyt rumana ja lihavana.
Kommentit (27)
Eihän sun pitänyt välittää siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta eihän sun muutkaan väitteesi pidä paikkaansa, kuin jonkun sekunnin. Ensin asia on näin ja sitten taas noin. Että joku jaksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun pitänyt välittää siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta eihän sun muutkaan väitteesi pidä paikkaansa, kuin jonkun sekunnin. Ensin asia on näin ja sitten taas noin. Että joku jaksaakin.
Voi että. Enhän minä välitäkkään, mutta muistan vaan kuinka kivaa se oli kun oli nätti.
Vielä mukavampaa olisi, jos edes joskus osaisi olla aidosti tyytyväinen edes johonkin. Eikä tuhlaisi elämäänsä typerysten seuraamiseen ja kuvitteluun, että tuollaisten elämä on jotenkin "parempaa". Kaikki ei ole aina sitä, miltä ulospäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Enhän minä välitäkkään, mutta muistan vaan kuinka kivaa se oli kun oli nätti.
Luepa nyt oma aloituksesi uudelleen; Tykkäysten haluaminen on juurikin sitä, että haluat muiden pitävän sinusta. Eli todellakin välität siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Vääntelet ja kääntelet asioita ja kuvittelet muita tyhmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Terve, Valis!
BINGOOO😂😂😂😂😂👍
Minä en laita itsestäni kuvia someen vaikka olen kaunis. Harvoin laitan kuvan ja se on jotakin muuta.