Olisi kiva olla kaunis keski-ikäinen nainen
Saisi somessa tykkäyksiä. Toisin kuin nyt rumana ja lihavana.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun pitänyt välittää siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta eihän sun muutkaan väitteesi pidä paikkaansa, kuin jonkun sekunnin. Ensin asia on näin ja sitten taas noin. Että joku jaksaakin.
Voi että. Enhän minä välitäkkään, mutta muistan vaan kuinka kivaa se oli kun oli nätti.
Vielä mukavampaa olisi, jos edes joskus osaisi olla aidosti tyytyväinen edes johonkin. Eikä tuhlaisi elämäänsä typerysten seuraamiseen ja kuvitteluun, että tuollaisten elämä on jotenkin "parempaa". Kaikki ei ole aina sitä, miltä ulospäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun pitänyt välittää siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta eihän sun muutkaan väitteesi pidä paikkaansa, kuin jonkun sekunnin. Ensin asia on näin ja sitten taas noin. Että joku jaksaakin.
Voi että. Enhän minä välitäkkään, mutta muistan vaan kuinka kivaa se oli kun oli nätti.
Luepa nyt oma aloituksesi uudelleen; Tykkäysten haluaminen on juurikin sitä, että haluat muiden pitävän sinusta. Eli todellakin välität siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Vääntelet ja kääntelet asioita ja kuvittelet muita tyhmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Terve, Valis!
BINGOOO😂😂😂😂😂👍
Hanki nyt jo viimein parempia ja oikeampia harrastuksia, kuin ihmisten kyttääminen ja kadehtiminen.
Mutta silti sinua ei huvita tehdä edes sille lihavuudelle mitään. Kaikki pitäisi tulla suoraan tarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Hanki nyt jo viimein parempia ja oikeampia harrastuksia, kuin ihmisten kyttääminen ja kadehtiminen.
No ehdotappa jotain harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehdotappa jotain harrastuksia.
Mutta kun ei sinulle kannata ehdottaa mitään; Aina ilmenee jokin syy/ syitä, miksi ei voi tehdä sitä tai tuota! Oli asia sitten ero, muutto, opiskelu, harrastaminen...Mikä tahansa. Parasta, että ihan itse yrität keksiä jotain. Ei kukaan niitä asioita sun puolestasi voi tehdä, ymmärrä se nyt viimeinkin, hyvänen aika!!
Mitä sille teidän kesälomalle, vuokramökille, automatkalle tai kylpylälle tapahtui? Mieskö ei taaskaan suostunut?
Onneksi voi aina juoda lonkeroa, ulkonäöstä huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille teidän kesälomalle, vuokramökille, automatkalle tai kylpylälle tapahtui? Mieskö ei taaskaan suostunut?
Ei ole käyty missään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi aina juoda lonkeroa, ulkonäöstä huolimatta!
Ne kaksi lonkeroa sitten joskus illalla. Ne on vielä kaupassa.
Olen kaunis mutten somessa. Vonkujia on riesana ilmankin. Miettikää, 61-vuotiaalla. Viimeisin mies oli 49 tänä keväänä. Halusi parisuhteeseen, en huolinut.
Valis on itse päättänyt olla UHRI. Itsensä uhri. Juopon lortin kyökkipiika.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis mutten somessa. Vonkujia on riesana ilmankin. Miettikää, 61-vuotiaalla. Viimeisin mies oli 49 tänä keväänä. Halusi parisuhteeseen, en huolinut.
Valis on itse päättänyt olla UHRI. Itsensä uhri. Juopon lortin kyökkipiika.
Ei mun mieheni paljoa juo. Joskus pullon tai pari olutta. Töissä se on nytkin.
Mitä niillä tykkäyksillä oikeasti tekee? Itse lopettanut sekä facen että instan. Ihan turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä tykkäyksillä oikeasti tekee? Itse lopettanut sekä facen että instan. Ihan turhaa touhua.
Helpottaisihan se ihan tavallistakin elämää, jos olisi edes vähän kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käyty missään.
Mitä sitten tapahtui, eikö pitänyt mennä ja rahaa saada kirpputorimyynnistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käyty missään.
Mitä sitten tapahtui, eikö pitänyt mennä ja rahaa saada kirpputorimyynnistä?
On ollut töitä.