Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vl äidit ette tule perhe kerhoon?

21.05.2007 |

Olen yleensä ainut omalla paikkakunnallani. Mielestäni siellä on mukavaa hartaushetkineen kahvineen leikkineen askarteluineen kaikkineen :) Tulkaa käytättehän isompia päiväkerhossakin seurakunnassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkisin mielelläni perhekerhossa, mutta minulle viisi alle kouluikäistä lasta on vähän liikaa kulkemisen kannalta. Pikkuperheellisenä kuljin lasteni kanssa perhekerhot ja päiväkahvipaikat, en enää.

Toisaalta perheen kasvun myötä olen vuosi vuodelta tyytyväisempi kotona oloon. Minulla on työtä, mitä tehdä, elämä on hyvin mielekästä ja antoisaa. Perhekerhoissa emme käy, mutta kyläilemme kyllä koko perheen voimin aika paljon, omat harrastuksetkin vievät oman aikansa. Sosiaalinen kanssakäyminen tulee ainakin toistaiseksi tyydytetyksi kiitettävästi ilman kerhoiluakin. Lapsillakin riittää kaverisuhteita naapureista ja serkuista sekä kaikkien tuttujen ja ystävien lapsista.

Vierailija
2/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikaisemmin paljonki, kun oli vain kaksi lasta. Kahden kanssa oli niin helppo lähtä ja olla siellä. Ja kahta on helppo vielä vahtia. Mutta nämä neljä. Ja vanhin on 4vuotias. Niin en oikeesti jaksa aamulla selvitä siihen aikaan vielä liikkeelle jos ei ole pakko. Ja toisekseen meidän pojat on aika vilkkaita niin saan olla siellä koko ajan silmätikkuna et tuo lessuäiti ei vahi nuita penskojasa. En jaksa lähtä sinne enään. Tosin viimetalvena kävin kolme kertaa. Ja viimenen niitti oli ne asiattomat kyselyt. Vaadin ihmisiltä vähän suvaitsevaisuutta... Ja jos haluaa kysellä meidän perheen taustoja niin senkin voi tehdä fiksusti, eikä hyökkäämällä.

Silloin ku kävin niin se oli viikon kohokohta. Ja tykkäsin todellakin käydä. Mut nykyään saan sitä sosiaalista elämää niin paljon muualta että ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli neljä alle kouluikäistä ja yksi koulussa, mutta ei se este ollut.

Riippuu varmaan tiloistakin jonkin verran, joissa kerho pidetään.

Meidän paikkakunnalla kerho oli isoissa tiloissa, lapset sai joko vain juoksennella salissa, laskea liukumäkeä, ajella " mopoilla" , askarrella tai vain leikkiä.

Joskus tietysti tuntui, että jaksaako lähteä, mutta kannatti se jaksaa :)

Oli se kuitenkin sen arvoista tutustua oman paikkakunnan äiteihin ja vaihtaa ajatuksia aikuisten kanssa.

Suosittelen perhekerhoa kotiäideille.

VL:lla ei ole sinänsä mitään estettä käydä perhekerhoissa.