Miksi miesten pitää mennä armeijaan, odotetaan maksavan treffeillä, ja naisilta jos toivoo kokkausta ja kodinhoitoa, niin siitä uhriudutaan?
Miksi miesten pitää mennä armeijaan, odotetaan maksavan treffeillä, odotetaan olevan aloitteellinen parinmuodostuksessa, pitää olla koulutetumpi ja paremmin tienaava kuin naisen, olla voimakkaampi kuin naisen, olla pidempi kuin naisen...Kun ajatellaan että jos naiselta toivotaan esim. yksinkertaisia asioita kuten normaalipainoisuutta, kokkausta ja kodinhoitoa, niin niistä uhriudutaan ihan lehdissä asti?
Voisitteko selittää, naiset?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Incelien runkkausketju poistoon.
Ei poistu, Mode suosii tätäkin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, kuka hoitaa sinkkumiesten kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen? Äitikö?
Mies itse tietenkin, ei tuossa ole mitään sellaista mitä ei Y-kromosomillakin varustettu normaalijärkinen pystyisi tekemään.
Mutta kuka hoitaa sinkkunaisten auton huollot ja autokaupat, kodin remontit ja kodinkoneiden asennukset (mukaan lukien tietokoneet), raskaiden kalusteiden siirtelyt, ja tärkeimpänä, YH-äidin poikalapsen kasvattamisen?
Voi kiesus oikeasti? Kyllä moni nainen hoitaa nuo ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, kuka hoitaa sinkkumiesten kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen? Äitikö?
Mies itse tietenkin, ei tuossa ole mitään sellaista mitä ei Y-kromosomillakin varustettu normaalijärkinen pystyisi tekemään.
Mutta kuka hoitaa sinkkunaisten auton huollot ja autokaupat, kodin remontit ja kodinkoneiden asennukset (mukaan lukien tietokoneet), raskaiden kalusteiden siirtelyt, ja tärkeimpänä, YH-äidin poikalapsen kasvattamisen?
Minä olen hoitanut nuo kaikki itse. Samaan aikaan vetelä mieheni istuu perse leveten sohvalla ja katsoo telkkua. Olen ostanut auton itse omilla rahoilla. Vaihdan renkaat itse. Huollot hoitaa merkkiliikkeen ammattilainen, kodissa käy huoltomies korjaamassa jos jotain tarvitsee korjata. Tietokoneen asennan itse. Kirjahyllyn siirrän yksi. Poikalapsia ei onneksi ole. Eikä enää sitä vetelää äijääkään kun käskin sen lähteä laputtamaan.
More power to you, ja hyvä vain että teitä vanhan kansa rempseitä ja itsellisiä naisia vielä löytyy. Itse kuitenkin ajattelen tuota joka asuu meillä vaikka ei ole edes sukua. Että jos minä tästä yhtäkkiä kyykkäisin tai lähtisin (mikä ei todellakaan ole suunnitelmissa), niin saattaisi mainitsemissani toimissa olla hieman opettelemista. Mutta eipä mitään, meillä on selkeä työnjako miesten ja naisten töihin. Eikä ole kuulunut isompaa mutinaa että jakoa pitäisi muuttaa.
Hyvä että teillä on työnjako. Meillä ei ollut, vaan tein kaikki kodinaskareet yksin. Aivan yksin. Äijä ei käynyt 13 vuoteen kertaakaan ruokaostoksilla. Ei koskaan tehnyt ruokaa , siivonnut, pessyt pyykkiä saatikka olis auttanut jonkun hyllyn siirtämisessä.
Sanoin vaan sille yhtenä päivänä, että lähde vetään täältä.
Sinähän ne askareet päätit tehdä. Vai uhkasiko isäntä aseella? Ilmeisesti ei kun pääsit lähtemään. Mikä oli ongelma?
Tietenkin lapsiperheessä pitää laittaa ruokaa ja käydä kaupassa, pyykätä , siivota jne. Olisko mun pitänyt sitä äijää aseella uhaten pakottaa kodinaskareisiin?
Ei vaan sain vain tarpeeksi siitä vetelyksestä. Kylmän viileesti näytin vapaamatkustajalle ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton saa ostettua autoliikkeestä, auton huollot hoitaa autokorjaamo, pienet remontit voi hoitaa itse ja suurempiin voi palkata tekijän, kodinkoneet kannattaa ostaa niin, että uusi tuodaan, asennetaan paikoilleen ja vanha viedään pois. Tietokoneen saa kaupasta käyttövalmiina, jos itse ei osaa tai halua hoitaa sitä itse. Mitä nuo raskaat kalusteet on? Jos niitä ei saa purettua osiin, voi pyytää apua kaverilta. Lapset kasvattavat heidän vanhempansa, sillä vanhemmuus ei pääty eroon. Oliko muuta?
Tuosta intin käymisestä on uhriuduttu jo ties kuinka kauan ja kovaan ääneen, vaikka osa nuorista naisistakin ihan vapaaehtoisesti menee inttiin. Myöskin on todettava, että intin käyminen voidaan jopa lukea jonkinnäköisenä meriittinä ansioluettelossa, kun taas naisten kotiaskareita siivousta ja ruuanlaittoa ei. Se on pysyvästi jonkinlainen itsestäänselvyys, jota ei arvosteta.
Naisena en odota miehen maksavan treffeillä omia menojani, kuitenkin odotan että maksaa omat kulunsa. Sekin tuntuu joskus olevan kovin haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse te olette sen armeijan miehille keksineet.
Nyt on kyllä niin aivokuollut kommentti että toivottavasti edes osaat hävetä.
Mitä aivokuollutta on tosiasian toteamisessa?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa poistaa! Kohta lentää sexxxxxxivatgulia!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH
Nieletkö mällit mällykkeet? Miten on?
Kuka hitto nyt jonnekin armeijaan menee. Täytyy olla idiootti.
Miehillä se armeija kestää vain sen 6kk nykyään, kokkaus jo kodinhoito kestää eliniän eli naisen työmäärä on huomattavasti isompi etenkin jos edes mitään sotia ei syty niin mies on vain käynyt armeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa poistaa! Kohta lentää sexxxxxxivatgulia!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH
Nieletkö mällit mällykkeet? Miten on?
Ou jeee
Ap
Mielelläänhän miehet tarjoavat ensitreffeillä viehättävälle naiselle, jos ovat tästä kiinnostuneita.
Pakko ei ole kuin paskantaa ja kuolla. Kaikki muu elämässä on vapaasti valittavissa. Toki voi keskittyä katkeroitumaan ja valittamaan jos ei rahkeet riitä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisista kuin velvollisuus ja omanarvontunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse te olette sen armeijan miehille keksineet.
Ilman Suomen Puolustusvoimia sinä puhuisit ry ssäää! Eli mieti sitä pimpankantoteline!
Noin huonokäytöksinen ja naisia vihaava kristitty hetero valkoinen miesoletettu osoittaa jälleen ylemmyyttään.
Mitä tekemistä valkoisuudella on asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita miehiä, jotka eivät osaa tai halua korjata autoa itse, niin auto viedään korjaamolle. Renkaat vaihdetaan korjaamolla. Kodinkoneet tulee liikkeestä valmiiksi asennettuna ja vanhat romut viedään samalla pois. Isot kalusteetkaan ei pelkästään palleilla liiku, vaan välillä tarvitaan kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitten jos naiset yrittävät sinne armeijaan, ahdistelette ja haukutte niitä.
Ei pidä paikkaansa, kunhan NE AKAT tajuavat mikä on paikka missä ovat! Miksi se paikka on olemassa ja miksi siellä ollaan, voin antaa vinkin että se ei v i t u s s a ole sitä varten että somesyöpäiset p i k k u p i l l u t saa lenuta vammatanssejaan sekä perseitään esitellä kameralle.
Nyt on niin paha mieli, että selvästi on tullut pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitten jos naiset yrittävät sinne armeijaan, ahdistelette ja haukutte niitä.
Ei pidä paikkaansa, kunhan NE AKAT tajuavat mikä on paikka missä ovat! Miksi se paikka on olemassa ja miksi siellä ollaan, voin antaa vinkin että se ei v i t u s s a ole sitä varten että somesyöpäiset p i k k u p i l l u t saa lenuta vammatanssejaan sekä perseitään esitellä kameralle.
Miksi sinä et suorittanut asepalvelusta?
Sodat on miesten juttu, deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisista kuin velvollisuus ja omanarvontunto?
Tuskin on, sen paremmin kuin ap.
Käsittääkseni ne naiset tekee ne askareensa ihan vapaaehtoisesti. Miehiä sen sijaan uhataan vankilalla.