Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää mennä armeijaan, odotetaan maksavan treffeillä, ja naisilta jos toivoo kokkausta ja kodinhoitoa, niin siitä uhriudutaan?

Vierailija
16.07.2026 |

Miksi miesten pitää mennä armeijaan, odotetaan maksavan treffeillä, odotetaan olevan aloitteellinen parinmuodostuksessa, pitää olla koulutetumpi ja paremmin tienaava kuin naisen, olla voimakkaampi kuin naisen, olla pidempi kuin naisen...Kun ajatellaan että jos naiselta toivotaan esim. yksinkertaisia asioita kuten normaalipainoisuutta, kokkausta ja kodinhoitoa, niin niistä uhriudutaan ihan lehdissä asti?

Voisitteko selittää, naiset?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja, onhan tuo hullunkurista

Vierailija
2/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te olette sen armeijan miehille keksineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaus ja kodinhoito ovat elämän perusasioita jotka jokaisen pitää osata.

Vierailija
4/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse te olette sen armeijan miehille keksineet.

Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.

Get over it Ladies!

Ilman äitiäsi eli naista sinuakaan ei olisi olemassa ja hän varmasti häpeää sinua.

Vierailija
5/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain markkina-arvosta. Suomi naisella on arvoa markkinoilla ja siksi vaatimukset yms oman elämän helppous on mahdollista.

Vierailija
6/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat heikkoja ja naisten voimaantuminen on kollektiivinen petos naisten joukossa. 

Feminismi ei pyri tasa-arvoon. 

Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat. Kehitysmaalaisten avulla feminatsit toivovat tuhoavansa patriarkaatin ja rakentavansa jotain tasa-arvoista tilalle.

Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.

Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.

Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuxudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille. Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.

Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta.

Kellaritroglodyytin valitusta.

Vierailija
7/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelien rinkirunkkausketju poistoon.

Vierailija
8/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo vain markkina-arvosta. Suomi naisella on arvoa markkinoilla ja siksi vaatimukset yms oman elämän helppous on mahdollista.

Markkinoilla? Ovatko naiset siis myytävissä kuten eläimet?

Vierailija
9/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko oikeesti tyhmä , vai esitätkö vaan?

Vierailija
10/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, kuka hoitaa sinkkumiesten kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen? Äitikö?

Vierailija
11/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seura on halvempaa, helpompaa ja ennen kaikkea turvallisempaa.

Vierailija
12/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, kuka hoitaa sinkkumiesten kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen? Äitikö?

Esitätkö vain tyhmää, vai oletko myös?

Vierailija
13/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia tekosyitä keksitään, että ei tarttis mennä armeijaan. Sekin on naisten vika näköjään.

Vierailija
14/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun treffimies ei koskaan ostanut mitään ruokaa eikä juomaa minulle. Minulta se kerjäs, että tuo sitä ja tuo tätä ja piti ostaa sille safkat ravintolassakin. Kerjäsi mm. soitti aamulla, että käy hakemassa kioskilta tupakkaa hänelle ja tuo hänelle.

Sanoin jo kyllästyneenä, että mene vttu itse hakemaan kun se kiska on sulla 200 metrin päässä että enhän minä nyt vttu vieköö lähde täältä kaukaa sulle mitään hakemaan.

Vierailija
15/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen seura on halvempaa, helpompaa ja ennen kaikkea turvallisempaa.

Siis kotiapulainen?

Vierailija
16/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun treffimies ei koskaan ostanut mitään ruokaa eikä juomaa minulle. Minulta se kerjäs, että tuo sitä ja tuo tätä ja piti ostaa sille safkat ravintolassakin. Kerjäsi mm. soitti aamulla, että käy hakemassa kioskilta tupakkaa hänelle ja tuo hänelle.

Sanoin jo kyllästyneenä, että mene vttu itse hakemaan kun se kiska on sulla 200 metrin päässä että enhän minä nyt vttu vieköö lähde täältä kaukaa sulle mitään hakemaan.

Kauanko katselit tuollaista treffimiestä? 

Vierailija
17/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vakivalittaja tällä palstalla. Vinkuu ja inisee kun kukaan ei anna pimpsaa. Joo ja ei se ole asevelvollisuuttakaan suorittanut kun päässä on vikaa.

Vierailija
18/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n saavutukset ovat niin vaatimattomia eikä tietokaan jää päähän?

Vierailija
19/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko katselit tuollaista treffimiestä? 

En kauan. Se oli kuin takiainen ja purkka tukassa aikansa. Muutin eri asuntoon, vaihdoin numeron ja osoitteen panin salaiseksi. On se päästään kipee.

Vierailija
20/64 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö vain tyhmää, vai oletko myös?

No jos miehille ei kuulu kotityöt, niin jonkunhan ne on tehtävä. Vastaisitko kysymykseen, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi